Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
« Föregående · 2622055 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
Zäta75: Mittbenan ser ut att vara arbetslös och ha slut på idéer..
+ 2
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
Costanza: linjedomarna är trillingar säger Lindberg. Måste vara från dina trakter :)
+ 1
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
{9037}: Ser inte att de vunnit något så de måste höra till dina trakter ;-)
+ 2
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
{9037}: Och då ligger ändå Lassi före båda era målisar, säger ju allt...
+ 2
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
RunarUp:
Ni faller med flaggan i topp, vi är bra just nu men jag tycker inte vi imponerar speciellt idag
Hade kunnat gå hursomhelst idag. Vi hade lite tur
Önskar er ett gott nytt år och väl mött 2024.
Ni faller med flaggan i topp, vi är bra just nu men jag tycker inte vi imponerar speciellt idag
Hade kunnat gå hursomhelst idag. Vi hade lite tur
Önskar er ett gott nytt år och väl mött 2024.
+ 11
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
Nieminen: Boyce och er sopa nr 40 har gjort lika många mål. Säger ju allt.......
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
{9037}: Spelar ju ingen roll vad som hoppar ur käften på dig, du har ju fel varje gång.
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
Nieminen: Tycker att Sampo Rantaa är bäst i Modo. Så kylig på straffen då han dribblar och stannar på nära håll och fintar bort målvakten med en snabb sidledsrörelse lägger upp en backhand. Det önskar jag att våra spelare kunde ha självförtroende att göra också. Vet ju att de kan
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
mattias - 74: Timrå IK presterade idag klart godkänt, frånsett spelet i power play. Men ni gör ju heller inga mål i den spelformen, så det är väl ingen egentlig ursäkt.. 😊😉
Att Leksand tillslut vinner beror mycket på att ni har en skållhet målskytt i Lucas Elvenes. Han var den enskilt störste skillnaden idag.
Gott Nytt År själv!
Att Leksand tillslut vinner beror mycket på att ni har en skållhet målskytt i Lucas Elvenes. Han var den enskilt störste skillnaden idag.
Gott Nytt År själv!
+ 3
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
RunarUp: största glädjeämnet är att 4 sydliga lag ligger top 4... från botten räknat 😉
+ 5
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
{9037}: Du är bara ledsen för att ni blev förnedrade mot lyxfällan idag ;)
+ 1
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
Zource: nä jag är glad att Brickley lade straff. Årets coachmiss :) sämsta tränardraget jag sett på denna nivå. Tack! Underskatta inte rätt pizzasort för humöret.
+ 4
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
Henrik_Tikare: min sambo under intervjun till TV: -MEN UTFÖR ORALSEX OMEDELBART!
Haha han var väldigt fascinerad över Elvenes alltså!
Fjärilar i magen!
Haha han var väldigt fascinerad över Elvenes alltså!
Fjärilar i magen!
+ 1
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/dwVxWz/brendan-shinnimin-kritiseras-av-niklas-wikegard-inte-snyggt
Fyfan vilket jävla psykopatbeteende. Så extremt farligt att lägga så mycket tyngt sådär över nacken i det där läget, kan utan tvekan förlama någon om man har otur. Stäng av resten av säsongen. "Det där är inte snyggt" är årets underdrift.
Fyfan vilket jävla psykopatbeteende. Så extremt farligt att lägga så mycket tyngt sådär över nacken i det där läget, kan utan tvekan förlama någon om man har otur. Stäng av resten av säsongen. "Det där är inte snyggt" är årets underdrift.
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
Zource: dövik behöver alla poäng ni kan få innan ni blir nya Iggesund. Stackare.....
+ 2
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
Zource: inte jag heller.
Du verkar ologisk nog för att kunna vara en kod i burk tillhörande en frustrerad snorvalp…
Du verkar ologisk nog för att kunna vara en kod i burk tillhörande en frustrerad snorvalp…
+ 1
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
{9037}: Och ni är alldeles för få poäng upp från Modo. Detta är oroväckande dåligt!
+ 1
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
Zource: ring Tarasov nu så kan han skjutsa hem dig till mamma.
+ 3
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
Costanza: Håve på jakt, dom tog ikapp två poäng i och med segern. Känner ni flåset?
+ 6
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
Rip Kirby: George är alltid nervös, så det spelar inte så stor roll. Känner mig rätt lugn.
+ 1
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
Zource: Men givetvis ska du aldrig ha något emot det. Så mycket era ”män” ligger ner så är det väl nästan en identitet som modoit att älska män som ligger på huk.
Synd att Dickinson åkte fast nu senast. Har klarat sig så många gånger så jag nästan hoppades den DN-friande parodin skulle fortsätta.
Synd att Dickinson åkte fast nu senast. Har klarat sig så många gånger så jag nästan hoppades den DN-friande parodin skulle fortsätta.
+ 6
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
{9908}: Japp, och där swishade öviksborna för ett bra ändamål. ;) Håll er lugna på linjen nu, gott slut och gott nytt år!
+ 1
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
{7426}: Haha swishade ni för att betala en solklar filmningsbot?
Det är fan mer Övik än jag någonsin kunnat fantisera ihop 😅
Det är fan mer Övik än jag någonsin kunnat fantisera ihop 😅
+ 15
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
{9908}: Tror inte listan blir offentlig, fast det har ni ju förvisso koll på. Blir den? Är det olagligt?
+ 1
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
{9908}: Som att slänga papper på en eld som redan brinner... 🤭😅
+ 2
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
{7426}: ni swishar för en filmningsbot? Du skämtar? Ja det säger ju allt om vilken moral som råder. Om ni blir återbetalningsskyldiga för fusket med pandemibidraget swishar ni det också?
+ 12
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
{7426}: Alltså om du är seriös nu: Nej, såklart inte olagligt.
Men såklart en jävla karikatyr-situation över min uppfattning om Modo-fans om man pyntar en seriefilmares filmarböter 😅
Men såklart en jävla karikatyr-situation över min uppfattning om Modo-fans om man pyntar en seriefilmares filmarböter 😅
+ 8
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
{7426}: gott nytt år! Spöa inte på frugan om det blir för mycket dricka nu bara.
+ 11
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
{297}: Vad gör folk i Timrå/Sundsvall nu för tiden när Casinot stängt? Är det något arrangerat som förr i tiden? (Nej, detta var en seriös fråga. Ingen satir alls, faktiskt.)
+ 1
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
{297}: Ja alltså snacka om att kasta sten i ett glashus.
Det har ju gått väldigt bra för det där tjeck o slovaken Bertsäck efter han lämnat Modo. Alla är värd en andra chans lät det. Vad är han inne på, sin 25:e efter alla incidenter som skett efter att han lämnat Modo?
Det har ju gått väldigt bra för det där tjeck o slovaken Bertsäck efter han lämnat Modo. Alla är värd en andra chans lät det. Vad är han inne på, sin 25:e efter alla incidenter som skett efter att han lämnat Modo?
+ 3
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
{7426}: Vet ej. Fick er NHL-back betalt trots sin missbruksproblematik? Eller alla som varit omfattade av sexualbrott inom Modo?
Nu pratade vi ju dock om det sinnessjuka att ni betalar Shinnimin 2.0 för sitt fusk 😅 Bland det bästa jag hört isf!
Men gott nytt!
Nu pratade vi ju dock om det sinnessjuka att ni betalar Shinnimin 2.0 för sitt fusk 😅 Bland det bästa jag hört isf!
Men gott nytt!
+ 6
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
{9908}: En gammal Modoikon, som de så talar så gott om än idag!
Men det där med en andra chans ser man bara mellan fingrarna om man haft på sig en Modotröja. 😉
Men det där med en andra chans ser man bara mellan fingrarna om man haft på sig en Modotröja. 😉
+ 3
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
{7426}: vårt tifo senast vi var hos er visar att vi gör bra mycket annat än er.
+ 1
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
Costanza: Modo har gjort det bra men det känns ändå tryggare med en bra trupp som underpresterat än en dålig trupp som överpresterat för det har ni sannerligen gjort.
+ 7
« Föregående · 2622055 · Nästa »