1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Timrå IK - Linköpings HC 2004-10-14


Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2004-10-14
Kalle K: Zakke kanske platar i Tre Kronor nu?

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2004-10-14
Kalle K:

Ja, det tror jag också. Jag tror att han är rätt nöjd med vad han gjort i landslaget och vill koncentrera sig på MoDo i stället nu. Angående vårt mål hoppas jag faktiskt att han får kämpa för att ta sig tillbaka, då jag gärna ser Zakke blomma ut och bli en supermålvakt.

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2004-10-14
Allt är som vanligt... Roger gjorde en Melinklassiker.
LHC förlorar, Melin går ut i tidningarna och gnäller på domaren och tycker att allt är åt h-vete.

Fansen pekar finger och hatar oss i Timråklacken när deras lag spelar... riktigt usel hockey. Pinsamt att se hur vuxna människor beter sig ibland.

« · 435935
Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer