1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614874 inlägg · 6214 ämnen

Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03


Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
erathoo: Hahaha älskar kommentatorn

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Har vi vunnit en enda tekning i egen zon här i andra?

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Kulltorp: Kan aldrig vara hälsosamt med hockey när man är timråit.

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Men Lodin?! Åk lite skridskor och dribbla inte på offensiv blå...

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Kulltorp: Snart med publik också!

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Zäta75: Japp, jäklar vad gött med hockey igen! Eller vad säger ni?
Flera veckor utan ångest är inte bra.

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Zäta75: Didrik kan stå om JJ skadar sig. Annars är JJ super i kväll. Något måste göras nu dock annars smäller det snart igen. Åka skridskor. Ha något slags spel i mittzon.

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Kulltorp: Gäller att klara 2-2 perioden ut nu och ta nya tag i 3e

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
TA TIMEOUT FÖR I HELVETE!

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Kulltorp: Den där pucken låg väl fri dessutom. Tur!

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Långben: Men vi är otroligt vek i egen zon.

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Oj oj oj oj oj.....en hönsgård är mer strukturerad än Timrå i egen zon!

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Olli Hahl: Åfan, lämnade soffan i frustration. Bäst man inte går tillbaks 😅

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Modano: Oavsett kvitteringen; ofattbart. Säg upp er när ni inte har kunskap och....XXXX...för att inte ta time out i det läget.

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
erathoo: inte rättvist alls, Växjö kommer göra fler mål om det inte tas en timeout

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Långben: Men nu var ”trean” på fel ställe igen. Nära 3-2 Växjö

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Alltså, det är svårt att inte älska Joey....

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Det där va tuungt för Växjö,,

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Psykiskt viktigt mål!!!

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Smokey: Så jävla rättvist!!

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Olli Hahl: 2-2 viktigt!

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Sputnik: Yeeeeezzz dan såten igen!!!!🏒🏒🎣

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Såja.

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
JAA! Så rättvist! :)


Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
pingvin: Det blev ju det. 2-2.

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
2-2
♥️♥️♥️

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Nisse1: precis man förlorar 9 av 9 dueller

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
{7043}: Förstärkningen får Neymar att se ut som en hårding, ska vara 4 mot 4

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Kulltorp: Center behövs in, det är tydligt..

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Det enda som är bra nu är att man inte kan spela sämre.

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Mustard Tiger: Obegripligt att inte tränarna fatta och tar Timeout SKANDAL

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Långben: Total scenförändring mot 1a. Hur fan kan det hända?!

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
pingvin: Ja men ge bort pucken i egen zon gör det... blir jättebra!

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
pingvin: För satan ta timeout!

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
pingvin: Alltså Lundin är för långsam för SHL, det bara är så. Synd

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Långben: Snabb replik igen tack! !

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
{7043}: Och Lodin utvisning är solkar.

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Zäta75: lundins oresoluta spel på målet och Lodins offensiva hakningsutvisning. Man blir ju helt lam av att se skiten. Har Lundin utgående kontrakt? Råttet måste vara mågat där snart.

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Det där målet får lodin ta på sig

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Varför tar man inte Timeout innan allt herregud Fredrik Andersson..

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Jåkkinen: lodin behöver stärka sina aktier.

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Tack Lodin!

Meeeeeen vilken fin period…

Man hade antagligen mäktat med ett jävla självmål med om inte Lodin gav bort ett pp…

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Smokey: tänkte precis samma sak....helt slut i benen...tog Hallam fram hårtorken ?

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
pingvin: Nu luktar det liiite som en hedersam förlust, Timrå-style.
Vi får se

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Lundins handleder är ju sämre än filmjölk... hur kan han förlora den duellen?

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
roger_sundsvall: Hönsgården är öppen igen, kaos försvar!

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Lodin klantar sig i offensiv zon igen. Kanske billigt men han ansvarar för sin egen klubba

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Olli Hahl: Hahahaha Gynge får en slumpchans och sätter 2-1

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Jåkkinen: Korkast är de i båset som fortsätter spela honom.
Var det så jävla viktigt att spela mer defensivt för att vi släppte upp dom några ggr i 1:a.

« · 2284597 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer