« Föregående · 2000637 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
dAVydov: Ja, förlåt men jag är bara iritterad och frustrerad. Jag hpppas att ni har förståelse
Sv: A proposito de nada
lapad: Är du så jävla värdelös bedömare att du måste fråga andra om hur det ser ut på isen?
Fortsätt gnäll på allt istället, det kanske hjälper...
Fortsätt gnäll på allt istället, det kanske hjälper...
Sv: A proposito de nada
Peja: Ja, det är rimligt. Dammen håller på att brista. Sen hoppas jag att man har fler trådar ute än Boqvist.
Sv: A proposito de nada
Davey85: Ja, slår vi vi inte SHLs i särklass sämsta lag så är kvalserien inte långt borta.
För övrigt anser jag att Sundqvist bör få sparken.
För övrigt anser jag att Sundqvist bör få sparken.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Ove Myling: Haha, Oskarshamn ser riktigt risiga ut faktiskt. Jag förstår att Färjestad kunde vinna med 12-0. Men 2-2 i den här matchen känns rätt logiskt.
+ 1
Sv: A proposito de nada
lapad: Kan vi inte försöka sluta med sån här skit? Det är tungt som det är...
+ 1
Sv: A proposito de nada
Davey85: Om Brynäs inte lyckas slå detta urusla Oskarshamn är jag beredd att ansluta till skaran som förespåkar att Sundquist bör få sparken. Oskarshamn är i princip ett allsvenskt lag.
+ 6
Sv: A proposito de nada
munkas: Vi säljer oss ruskigt lätt i vårat presspel vilket gör att motståndarna tar sig in i vår zon alldeles för enkelt
Sv: A proposito de nada
Chanzone: måste börja bänka spelare , Danielsson , Zetterberg , Blomqvist dom är ju urkassa gå ner på 3 femmor , gör nånting , väck laget för fan
+ 6
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Jag är rätt så nyfiken att höra Huges kvalificerade (Magisters) åsikt om det som sker på isen med tanken på att han i stortsett alltid har en ursäkt och tycker att det ser ok ut...
Sv: A proposito de nada
Lindström: Det enda vi kan göra i nuläget är att vänta på Boqvist. En ytterst viktig komponent i 3-årsplanen.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Både Leksand och Linköping leder, så jag hoppas verkligen killarna gräver fram 3 poäng här.
Sv: A proposito de nada
Det här laget och den här föreningen har en hel del att göra... pinsamt är bara förnamnet!!!
+ 1
Sv: A proposito de nada
Som Brynäsare har man sett väldigt mycket usel hockey. Men det här tar nog priset.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Lindström: Vi är minst lika dåliga som i tisdags, bara det att motståndet är ruskigt uselt idag.
+ 1
Sv: A proposito de nada
munkas: vi får inte glömma att vi möter ett heltänt Oskarshamn som är riktigt bra...
+ 1
Sv: A proposito de nada
När man ser Norin & Lundgren i egen zon så släcks allt hopp om poäng.
Klenare & virrigare kan det omöjligt bli..
Klenare & virrigare kan det omöjligt bli..
+ 1
Sv: A proposito de nada
lapad: Hur kan vi tappa pucken mot en enda motståndare? Alla backar ner i knäet på Jocke. Vansinne.
+ 1
Sv: A proposito de nada
4 pers står och tittar på. Inte en jävel vill ta pucken. Ja det är ju helt normalt beteende.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Mattson: Sämsta försvaret i hela jävla SHL! Var har du tagit vägen Huge? Vaaakna...!!!!
+ 1
Sv: A proposito de nada
Davey85: Jo, rörigt värre... men ska inte Jocke ta den?
Edit: Och där sköt Kilas på täckande för 10e gången idag.
Edit: Och där sköt Kilas på täckande för 10e gången idag.
Sv: A proposito de nada
Back: Finfint. På tiden att de kliver fram i produktionen, särskilt efter Rödins utvisning i första. Snyggt!
Sv: A proposito de nada
Hur fan kan man skjuta så jävla dåligt som Lundgren gör dör med tanke på tiden han har att ladda
« Föregående · 2000637 · Nästa »
Mannberg-Sallinen-Molin känns hetare än 2a linan i min mening.