« Föregående · 2001523 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
En sak kan man vara säker på. Idag kommer grabbarna få träna försvarsspel.
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Forsberg 1978: Vi håller dom på utsidan än så länge. Men vi sätter oss i svåra lägen mest hela tiden.
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Alltså Zetterberg o Danielsson i samma kedja...
Jag och Magnus Sundqvist tänker ishockey väldigt olika...
Jag och Magnus Sundqvist tänker ishockey väldigt olika...
+ 2
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Forsberg 1978: Hellre det än att ha honom med Zetterberg i alla fall. I förstakedjan kanske han kan bli serverad. Andrakedjan var ju totalt osynlig senast.
Sv: A proposito de nada
Davey85: Jaha, trodde du syftade på Adam Boqvist som gjorde debut den natten.
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: "Adam?"
Nä. 22 minuter ishockey spelad för Jesper Boqvist totalt denna säsongen. Ett högt draftval som knappt spelar hockey, tillhör inte vanligheterna.
Nä. 22 minuter ishockey spelad för Jesper Boqvist totalt denna säsongen. Ett högt draftval som knappt spelar hockey, tillhör inte vanligheterna.
Sv: A proposito de nada
mk: Nä, det tror jag inte. Varifrån har du fått den snedvridna uppfattningen att jag skulle tro att krisen är över efter ev vinst idag?
Vi diskuterar resultatet i dagens match och jag VET att yrkesgnällarna kommer att fortsätta gnälla på allt och alla som dom alltid gjort, oavsett resultat på isen idag.
Och det behöver man inte ens vara ”kunnigt folk” för att kunna räkna ut....
Vi diskuterar resultatet i dagens match och jag VET att yrkesgnällarna kommer att fortsätta gnälla på allt och alla som dom alltid gjort, oavsett resultat på isen idag.
Och det behöver man inte ens vara ”kunnigt folk” för att kunna räkna ut....
Sv: A proposito de nada
Huge: Och tror DU på fullt allvar att krisen för Brynäs är över vid en ev vinst idag?
Men det är klart. "Kunnigt folk" kommer säkert påstå det, så du kommer ju hänga på det...
Det är ju lika säkert som att man kommer att man kommer sitta bakom kudden idag..
Men det är klart. "Kunnigt folk" kommer säkert påstå det, så du kommer ju hänga på det...
Det är ju lika säkert som att man kommer att man kommer sitta bakom kudden idag..
+ 3
Sv: A proposito de nada
munkas: Vi är lika bra som Växjö. Vem trodde det innan säsongen började.
Det gäller att se postitivt på saker och ting!
Det gäller att se postitivt på saker och ting!
+ 14
Sv: A proposito de nada
lapad: Ja, så är det. Brynäs har fortfarande varken ett lag eller grundspel för att kunna föra matcher, vilket man oftast vill mot lag som Leksand, Malmö, Linköping m.fl. Resultatet blir att vi inte får hål på deras keeper iom att vi har en skotteffektivitet på 0,3%, det uppstår kontringar och mål i röven. Mot bättre lag försöker vi hålla nere siffrorna, ligga tight i boxen och kontra. Lite mer igelkotten, vilket har visat sig vara mer poänggivande men lika roligt att kolla på som insidan av ugnen.
+ 7
Sv: A proposito de nada
mk: Och DU tror på fullt allvar att yrkesgnällarna härinne kommer att sluta gnälla bara vi vinner idag?
Haha, dream on....
Hade du inget skarpare ”argument” att komma med än yrandet om nåt andra nick?
Haha, dream on....
Hade du inget skarpare ”argument” att komma med än yrandet om nåt andra nick?
Sv: A proposito de nada
lapad:
Frölunda kör över Brynäs.......
Brynäs tid i högsta serien är snart ett minne blott, såvida man inte inser allvaret och köper in klasspelare. Minst två toppbackar behövs, när vi inte vet hur länge Anderzén blir borta.
Frölunda kör över Brynäs.......
Brynäs tid i högsta serien är snart ett minne blott, såvida man inte inser allvaret och köper in klasspelare. Minst två toppbackar behövs, när vi inte vet hur länge Anderzén blir borta.
Sv: A proposito de nada
Dallemas: Kan det vara så att Brynäs har lättare att prestera mot lagen högst upp i tabellen? Minns att fallet var så för ett par säsonger sedan. Vi torskade mot bottenlag och vann mot topplag. Inget fel att försöka vara lite optimistisk.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Jag gissar på 2-5. Vi inleder med bra fart å pressar indianerna dem första tio. Ingen utdelning sen åker vi på en utv å så pang 0-1. Sen rullar de på i samma lunk som vanligt
Sv: A proposito de nada
Huge: Helt otroligt. Du tror på allvar att man skulle vara missnöjd med en vinst.
Säger mer om dig än om dom du menar att häckla🤬
Kom igen nu. Skriv ett under ditt andra nick oxå...
Säger mer om dig än om dom du menar att häckla🤬
Kom igen nu. Skriv ett under ditt andra nick oxå...
+ 1
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: 3-2 och inget kommer att hända.
Forsberg, Ellis och Brynägubben m.fl fortsätter att grina som dom alltid gjort....
Forsberg, Ellis och Brynägubben m.fl fortsätter att grina som dom alltid gjort....
Sv: A proposito de nada
2-9 och inget kommer hända, Dacke, Sundlöv och Campese har fortsatt fullt förtroende för Sundqvist....
+ 3
Sv: A proposito de nada
1-5 Å MS Tycker att dom(spelarna) inte gjorde jobbet sitt som han sagt dom skulle. Ms kör vidare med dom och jag .Å inte Vi som lag.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Är det någon som vågar ge sig på att gissa slutresultatet idag? Jag tror på 3:3 efter ordinarie tid men tyvärr torsk i sudden.
Sv: A proposito de nada
spolaisen: Lööke, Westfält och Solem var inte bra nog, ingen Spelar heller i SHL. Är inte Solem utlånad förresten?
+ 5
Sv: A proposito de nada
{8399}:
Vi hade kunnat behålla Ludvig Nilsson i stället för att ta in Lindelöf och Zetterberg.
Brunkaren Ludvig Nilsson hade tillfört mer för Brynäs än de båda västeråsarna gjort ihop. Ett syfte/exempel med att visa försälj o köp.
Ludvig Nilsson en krigare som även kunde gå på mål.
Om vi håller oss till ämnet krigare/tunga pjäser, så varför gjorde brynäs sig av med Lööke, Westfält, Solem???
Vi hade kunnat behålla Ludvig Nilsson i stället för att ta in Lindelöf och Zetterberg.
Brunkaren Ludvig Nilsson hade tillfört mer för Brynäs än de båda västeråsarna gjort ihop. Ett syfte/exempel med att visa försälj o köp.
Ludvig Nilsson en krigare som även kunde gå på mål.
Om vi håller oss till ämnet krigare/tunga pjäser, så varför gjorde brynäs sig av med Lööke, Westfält, Solem???
+ 1
Sv: A proposito de nada
{Silfverpuck}: Märklig kommentar. Först kastar du in ett ”håll käften” typ till Sommen och sedan lägger du till ett hjärta. Tycker du att sån kommunikation funkar? Som om en tränare skulle säga till en spelare ”Du är värdelös” och sedan lägga till ”Men jag gillar dig”.
+ 2
« Föregående · 2001523 · Nästa »

