« Föregående · 2001593 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Zappaholic: Ja om målisen tar 4 s på sig att resa sig upp, så kommer det att blåsas till absurdum även i fortsättningen.
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Steken84: Åker på målvakten kanske är lite hårt bedömt? Fick ju hjälp av försvarande spelare också. Sen är ju situationen överspelad sen länge och målvakten har alla chanser att göra en räddning. Allt slutar ju i en bedömning från domaren och vart han drar gränsen för om händelsen är i anslutning till mål. Det hade inte varit fel enligt regelboken att döma mål heller. Sen kunde ju idioterna ha blåst för spelare i målgården redan då situationen uppstod. Ska man hålla på och granska händelserna innan varje mål kan man ju gå hur långt som helst.
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
SHL behöver tyvärr coach's challenge för att kringgå domarnas brutala inkompetens. Detta börjar bli så jävla löjligt. Man känner sig så förbannat maktlös när det rycker i domarpipan. Jävla löss. FUCK OFF.
+ 1
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Steken84: Det är ju just det. Domaren släpper situationen. Man ser på reprisen hur han tvekar men han släpper den. Blomman tar sig ur målgården och sen kommer skottet. Finns ingen brynäsare där när pucken når målområdet...
+ 2
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Har man regler ang spelare i målgården så har man. Till ert försvar så borde domaren blåst redan när Blomqvist åker på målvakten i målgården.
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Qvarre:
Går det att stänga av domarna för osportsligt beteende, när dem dömt bort ett regelrätt mål?
Går det att stänga av domarna för osportsligt beteende, när dem dömt bort ett regelrätt mål?
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
HV har 6-0 mot OIK efter 1 period och vi fick stryk mot dom hahahaha pinsamt
+ 3
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Chanzone:
Dags för disciplinnämnden att stänga av domarna för inkompetens.
Under under avstägninen kan clownen läsa regelboken.
Dags för disciplinnämnden att stänga av domarna för inkompetens.
Under under avstägninen kan clownen läsa regelboken.
+ 1
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
{8399}: Får man ens ta videogranskning för att bedöma om en spelare har varit i målgården i en sekvens långt innan!?
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
{8399}: Så sjukt tråkigt... Man har inställningen att det inte är värt att fira för att det säkert blir bortdömt. Och såklart blev det så.
Det dödar verkligen sporten. Skrik lite åt domaren, så dömer dom bort det. Inte svårare än så.
Det dödar verkligen sporten. Skrik lite åt domaren, så dömer dom bort det. Inte svårare än så.
+ 2
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Chanzone: tillåt mig att bli riktigt jävla förbannad, hur kan detta dömas bort ? Helt sjukt, kontakten med målvakten var ju i en tidigare situation och sedan gick puck mot blå och det blev avslut...idioter
+ 3
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
lapad: Ganska säker på att vi inte haft EN endaste granskning med oss denna säsong. Helt sjukt.
+ 1
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Dallemas: Men vad i helvete. De blåser inte av för spelare i målgården och han är därifrån när skottet kommer. Jävla sopor.
+ 3
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Frölunda gnäller. Kommer dömas bort. Såklart lyssnar de och ringer som de jävla fåren de är. Gör en jävla egen bedömning nån gång.
+ 1
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Chanzone: där kom det väntade 2-0, om de inte Hittar ngt på ringningen
Ni verkar ha tröttat ut Oskarshamn också, de ligger redan under med 4-0!!
Ni verkar ha tröttat ut Oskarshamn också, de ligger redan under med 4-0!!
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Brynäsgubbe: Kämns som en räddning med plocken tyvärr . Den hade suttit i krysset.
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Forsberg 1978: Sen ska domaren stå och småsnacka med spelarna som om han har kontroll på situationerna. Vilket han inte har...
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Zappaholic: Domaren verkar tro att han är i skandinavium. Där hade det här varit helt normalt
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Huge: Helt jävla sjukt hur deras 8 får stå och hålla. Och så får vi en utvisning.
Blir fan förbannad
Blir fan förbannad
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Chanzone: 49:an håller om Ingman i 10 sekunder. Klubba runt kropp och Ingman försöker ta sig loss. Nästa sekvens håller Scott klubban runt kroppen i en sekund och åker ut.
Jävligt bra jobbat, domarjävel
Jävligt bra jobbat, domarjävel
+ 1
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Zappaholic: Detta kommer aldrig hålla Frölunda kör 8:or runt oss och när vi väl får pucken så ger vi bort den direkt.
« Föregående · 2001593 · Nästa »