1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779190 inlägg · 7967 ämnen
« · 2005432 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
Detta jävla pp är så vidrigt jävla illa!!!

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
Mycket som håller allsvensk klass i hemmalaget men PP är nog närmare division 1.

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
Årets sämsta PP?
Avd kladdkaka...

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
Nämen en nykter domare iaf...

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
Wtf röker dessa domare?

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
Mattson: Armbåge i nyllet e också tillåtet

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
Zappaholic: Jävla bortadomare! Finns bara i Gävle.

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
Zappaholic: Öppna ögonen domarna!!!!

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
{8846}: Bra gjort av domaren att missa den solklara highstickingen...

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
Sitter med tårar i ögonen efter att ha lyssnat på Honken i intervjun. Du är en riktig Kung Honken 💖
. Tack för all tid i Brynäs och den starka bidragande orsaken till Guldet 2011/2012

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
brynäs08: Mannberg i första... trodee jag aldrig jag skulle uppleva.
Välförtjänt dock.

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
{2064}: Ove Molin ser ur att leva av livets goda. Kung är han

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
bradberry: Undra vad Rödin och Pudas sade till varandra.....

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
Tafatt på ståplats idag. Ogillar KK:s barnsligheter men hörs ju när de inte är här..

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
Huge: Lite orolig för Ove Molin. Han ser mer och mer ut som Magnus Sundqvist för varje match...

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
{8846}: Bra skicka in valfri utfyllnadsspelare på deras målis...

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
Forsberg 1978: Vore spännande att höra domarnas förklaring till det.

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
bra domslut 🤦‍♂️

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
Alvarez får alltså ingen 2+2 ????????

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
Tycker mannberg spelar riktigt bra i förstalinan, hela den ser bättre ut.

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
Vafan gör zebran?! Blåsa för en dragare som målisen nickar bort?!?

Idioten kör på våran målis utan åtgärd?! Sen fegar han och tar Andersen för att han står upp?!?

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
Mattson: Rätt inställning!!👍

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
Zappaholic: Då har Brynäs stängt målfabrikationen för idag.

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
Jaaaaaaa! Så jävla gött.



Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
Bra spel!

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
Zappaholic: Blooooooommmaannn!!!!👊😀

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
Norin måste göra typ 10 mål i PP om han ska väga upp för allt billigt och klantigt han har ställt till med...

Gött Blomman!!!

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
Brynäsgubbe: Två av dem har varit direkt tveksamma

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
Brynäsgubbe: På hemmaplan. Unikt.

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
Tre BP i samma period. 🤦🏻‍♂️

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
Jahapp..... statister if

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
Lindström: Tyvärr gav vi ju dem det här målet. Onödiga utvisningar...

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
Forsberg 1978: Men vad gör både Andersen och Blomman där då 🤷‍♂️

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
Som ett jävla brev på posten.....

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
Huge: Nix, ND har en tendens att agera ogenomtänkt. Men Norins utvisning var det billigaste jag sett på lääääänge.

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
Lindström: Nytt BP detta håller inte....

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
Forsberg 1978: Haha, dubbel korv med bröd, räksallad och ketchup tack!

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
{2064}: Ähh, du skämtar.
Onödigt av ND att panikrensa i det läget, oflyt att det blir en puck out.
Nytt BP nu igen, svettig första period...😓

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
Forsberg 1978: Slarviga uppspel. Norin är en högrisk i egen zon...

Spela Ersson istället.

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
Forsberg 1978: Stackarn har det lite småjobbigt.

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
Norin....... 🤬
Bra Sallinen visa att vi inte tar skit.

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
Forsberg 1978: Ja jag börjar ledsna på Norins kladdande och galna rus...

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
Lindström: Norin🙈🙈🙈🙈

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
{8846}: Plzzz bomba in 2an ni i PP!!

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
Huge: Vill se en markering från MS sida. Bänka ND ett par byten och låt Alcen spela.

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
Bra och rejält Andersén

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
Back: Mogen kommentar....

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
Forsberg 1978: Herregud. De har parkerat i zonen i snart 4 minuter nu. Svettigt

« · 2005432 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)