« Föregående · 2142280 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Nibbe: Ja, det kunde man inte tro att de inte skulle spela så bra tillsammans.. PA tar verkligen märkliga beslut ibland.
Sv: A proposito de nada
Forestonepearl :
Skål Brynäsarn , vad blir det för öl ikväll då ?
Kom igen nu då , kämpa för ersons nolla
Skål Brynäsarn , vad blir det för öl ikväll då ?
Kom igen nu då , kämpa för ersons nolla
Sv: A proposito de nada
Man särar på Björk Hedberg och plötsligt ser dom båda ut som bra SHL backar!
+ 7
Sv: A proposito de nada
Helvete vad denna kommentator bara babblar skit...
Pratar ju bara om saker som inte har med matchen att göra...
Pratar ju bara om saker som inte har med matchen att göra...
Sv: A proposito de nada
Forestonepearl : Nu, jag har öppnat långburk nr 4 så jag får nog ta och lugna ner mig lite.... tar en kopp kaffe nu!
+ 1
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Helt klart så att Malmö varit riktigt dåliga. Men idag kan vi nog skriva att ibland behöver man inte göra mer än vad som krävs.
Malmö avhakade nu? LHC och HV kört hårt.
Hehe inser nu att vi bara är ikapp Malmö. Men just nu imponerar de nog minst av alla iaf.
Malmö avhakade nu? LHC och HV kört hårt.
Hehe inser nu att vi bara är ikapp Malmö. Men just nu imponerar de nog minst av alla iaf.
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: reflektion, kan det vara så att legoknektar inte behöver känna samma press?
+ 1
Sv: A proposito de nada
Nog för att vi ser bättre ut men hade vi försvarat som Malmö gör i vissa sekvenser, då hade nog forumet kraschat.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Lindström:
Jag tycker han gör det han ska men inte så han sticker ut nått mer än dom andra.
Däremot tycker jag 4e kedjan jobbar på bra!
Ser bättre ut utan den egoistiska Gunler...
Jag tycker han gör det han ska men inte så han sticker ut nått mer än dom andra.
Däremot tycker jag 4e kedjan jobbar på bra!
Ser bättre ut utan den egoistiska Gunler...
+ 3
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Skönt att Harper får hänga en, den kedjan blir viktig framöver.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Har hört att Brynäs gjort klart med denna spelare.
Vet ej sanningshalten i det.
Vet ej sanningshalten i det.
« Föregående · 2142280 · Nästa »