« Föregående · 2142564 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Alfred : jävlar vad viktiga poäng idag när vi forfarande ligger jumbo efter 3 poäng inspelade . Tänk er ångesten och paniken ifall vi hade kammat noll 😬
+ 5
Sv: A proposito de nada
Undra om man någonsin kommer få höra Brynäs i samma sammanhang som de nämnde om SAIK precis. "28p av de senaste 30." Känns overkligt.
Sv: A proposito de nada
bradberry: Jag har inte direkt sett dem spela på länge. Men om så är fallet så är det korrekt, spela efter din förmåga. Jag hoppas dagens match för oss är avstamp i det, enklare och rakare.
Sv: A proposito de nada
Är det den primitiva pisshockeyn med fart, fart, fart och kamp med noll krav på smartness och känsla som gör att direkt mediokra laguppställningar som Oskarshamn kan hävda sig i SHL...?
Jag tror det....
Saik har gjort 1-1 nu tack och lov men min fundering ovan kvarstår såklart...
Jag tror det....
Saik har gjort 1-1 nu tack och lov men min fundering ovan kvarstår såklart...
+ 2
Sv: A proposito de nada
Nibbe: Notera också det :) Vem är de har på tråden? Känns bra att de gör justeringar och att PA kanske nu ska vara mer aktiv. Det behövs! Känns så jäkla passivt förut, armar i kors och deppig.
Sv: A proposito de nada
Noterade idag att PA tagit över Airpodden från Stråhle,små detaljer avgör :)
+ 1
Sv: A proposito de nada
{8975}: Ja, där är de vassa... Sen är frågan om vi kan fortsätta med Danielsson som point i vårt pp. Känns väldigt farligt bakåt... Men så jäkla skönt med tre pinnar idag! Skål!
+ 1
Sv: A proposito de nada
bradberry: Molin var bra idag eftersom att det var säsongens tempofattigaste match.
+ 7
Sv: A proposito de nada
{8975}: Sen måste jag säga att Bertilsson är otroligt viktig, vilken pondus han har.
Får vi tillbaka Billins så ser det bättre ut (han har förresten en LHC tröja på sig på Brynäs hemsida, pinsamt).
Får vi tillbaka Billins så ser det bättre ut (han har förresten en LHC tröja på sig på Brynäs hemsida, pinsamt).
+ 14
Sv: A proposito de nada
Molin faktiskt riktigt, riktigt bra idag... Borde dock hängt ett par kassar men han visade kyla, blick, sinne... Mycket bra match!👍
+ 4
Sv: A proposito de nada
bradberry: PA bör nog få laget att undvika utvisningsbåset mot HV om vi ska ha en chans.
Gillar att Desch, Harper och Palve börjat leverera. Vi behöver den spetsen framåt nu när förstakedjan går på tomgång.
Gillar att Desch, Harper och Palve börjat leverera. Vi behöver den spetsen framåt nu när förstakedjan går på tomgång.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Alfred : Palme bra idag också trots idiotsaken defensivt, han snodde ju också pucken innan 0-2 målet.
+ 4
Sv: A proposito de nada
En förstaperiod som parodi på ämnet ishockey. Tack och lov från båda lagen...
En andraperiod med ett förlösande bortamål. Efter det kontrollerar Brynäs matchen på ett imponerande sätt... Man släpper inte Malmö i närheten av att kunna komma åt...
Plus till Bertilsson, Nyberg, Andersén, K Berglund, Björk, Hedberg...(Pilö behövdes inte idag), Harper, Molin, P Berglund, Ersson, Palves andraperiod... Descheneau får både plus och minus för stundom okoncentrerat hafsspel...
Nu håller vi tummar å tår för ”kaffe, kaka, ELFTE raka” (för Skellefteå...)
Malmö riktigt uddlösa... Det här kan ju inte hålla...(?) Bara hoppas Oskars börjar hitta sig själva snart igen (det vill säga som ett lag med Allsvensk kvalitet)
En andraperiod med ett förlösande bortamål. Efter det kontrollerar Brynäs matchen på ett imponerande sätt... Man släpper inte Malmö i närheten av att kunna komma åt...
Plus till Bertilsson, Nyberg, Andersén, K Berglund, Björk, Hedberg...(Pilö behövdes inte idag), Harper, Molin, P Berglund, Ersson, Palves andraperiod... Descheneau får både plus och minus för stundom okoncentrerat hafsspel...
Nu håller vi tummar å tår för ”kaffe, kaka, ELFTE raka” (för Skellefteå...)
Malmö riktigt uddlösa... Det här kan ju inte hålla...(?) Bara hoppas Oskars börjar hitta sig själva snart igen (det vill säga som ett lag med Allsvensk kvalitet)
+ 8
Sv: A proposito de nada
Supportern: Haha vafan, highlights som är nu är ju bara på Harper och Desch😂
+ 2
Sv: A proposito de nada
Aaaa: Samt mycket mer aktiv i coachingen. Kändes som att Harper och co var inne var och vartannat byte ett tag. Samma på baksidan.
+ 4
Sv: A proposito de nada
#33: känns som något förändrats till idag när man såg Peter Andersson aktiv i bänken pratar med kvist hur man ska göra, det vill man se mer av
+ 9
Sv: A proposito de nada
Livet är SÅ mycket lättare när BRYNÄS vinner.
Trevlig helg kära vänner🖤❤️💛❤️🖤
Trevlig helg kära vänner🖤❤️💛❤️🖤
+ 5
Sv: A proposito de nada
Skönt att Malmö såg ut att vara helt under isen, och att vi hade 3 individuellt skickliga insatser idag.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Visst skönt med 3p men HV och Linköping tog tyvärr större skalper idag...
Både vi och Malmö var urusla under första halvan av matchen och det var stundtals knappt allsvensk nivå. Nu är det bara att hoppas på att lagets självförtroende i slutet av matchen ger en positiv trend för en gångs skull.
Både vi och Malmö var urusla under första halvan av matchen och det var stundtals knappt allsvensk nivå. Nu är det bara att hoppas på att lagets självförtroende i slutet av matchen ger en positiv trend för en gångs skull.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Grattis till segern, synd vi inte orkade knipa någon pinne av slakabönderna
+ 3
Sv: A proposito de nada
Riktigt skön seger.
Skönt att pissa på Sylvegård som grisade i sitt sista byte och bara är ute för att skada.
Ansiktsuttrycken på knubbisarna Westerholm var episkt att se efter slutsignalen.
Hahaha Malmö åker ur i år!!!
Skönt att pissa på Sylvegård som grisade i sitt sista byte och bara är ute för att skada.
Ansiktsuttrycken på knubbisarna Westerholm var episkt att se efter slutsignalen.
Hahaha Malmö åker ur i år!!!
+ 2
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Hållen nolla, grymt kul för Ersson som fått släppa många de senaste matcherna. Annars var ju allt om Desch. Skönt att han fick hänga en till slut. Käka, vila, ladda, sen upp till Jönköping och tar tre nya.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Brynäs IF > Sv: A propósito de nada
#2142066 · Axle San 20x20-41786_251199266865_4781574_n.jpg · 1 timmar sedan
Zappaholic: vi tar detta med 3-0
+1 Kommentera (Snabbt)
#2142066 · Axle San 20x20-41786_251199266865_4781574_n.jpg · 1 timmar sedan
Zappaholic: vi tar detta med 3-0
+1 Kommentera (Snabbt)
+ 2
Sv: A proposito de nada
{8399}: Även om det inte lär spela roll nu så handlar det om att bygga bra rutiner. Man gör inte så om inte spelaren riskerar att komma fri. dåligt!
Sv: A proposito de nada
Forestonepearl : Han är solklart den bästa kommentatorn cmore har, han kan få balett att bli roligt!
+ 15
« Föregående · 2142564 · Nästa »