« Föregående · 2143816 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
Detta kommer aldrig att hålla, spel mot ett mål!
+ 1
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
{7981}: håll i klubborna !!!
Fan jag blir nästan tårögd av hur brynässpelarna kämpar idag 👍
Fan jag blir nästan tårögd av hur brynässpelarna kämpar idag 👍
+ 3
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
Brooklyn forever: Ja, herregud! Vad händer!? 7-1 hade varit rimligt. Ersson är kung. Hur länge orkar han?
+ 2
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
Har halva laget lepra i händerna håll i klubbjäveln!!!
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
Sportnisse:
Jag har aldrig sett liknande. Vi tappar ju klubborna HELA tiden.
Jag har aldrig sett liknande. Vi tappar ju klubborna HELA tiden.
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
bradberry: Självklart, domarna har fått matchen dit dom vill.
+ 1
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
bradberry: Ja, varför tar man inte time out?? Pinsamt nu.
+ 1
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
Brynäsgubbe: Alltid en spelare klubba som går sönder i vår zon. Dålig kvalité eller slås de sönder?
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
mattiask: Men varför tappar vi klubborna i parti och minut....
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
mattiask: Fan, jag blev alldeles slut efter den intensiva spelet
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
mattiask: måste vara rekord i tappade klubbor det där
+ 2
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
Kung_Sjödin: Berglund får en tvåa när Ölunds klubba träffar Hv-spelaren i ansiktet.
Fel spelare men en solklar tvåa till oss.
Fel spelare men en solklar tvåa till oss.
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
mattiask: Molins mv-interference löjlig. Berglunds höga klubba var en HV-klubba, Petterssons direkt felaktig...
+ 1
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
19-8 i skott. Återigen manglade av ett annat bottenlag.
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
mattiask: Håller inte med dig. Du verkar ha missat alla HVs crosscheckingar i bröst/ansiktsregionen efter alla avblåsningar. Och att Berglund får en tvåa då HVspelare slår varandra i nyllet... 🙄
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
Lag som protesterar mot ett domslut trots att man tydligen förstår att de inte kan regelboken.
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
Qvarre: Nu kanske Sören vaknar och ger oss nåt PP...
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
Sjukt less på Berglund alltså. Ska han bjuda bort ett mål som mot Luleå med??
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
Det är NU en time out ska tas innan motståndarna får in en puck.
+ 1
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
Zappaholic:
Är det på det viset HV tackar sina domare?
Är det på det viset HV tackar sina domare?
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
bradberry: Vi måste bli mer disciplinerade. Jag kan köpa att domarna missat någon Hv-utv även om jag själv inte sett dom.
Men våra är ju tyvärr inte mycket att säga om, förutom Molins SOM jag ej sett repris på. I övrigt missa dom en hög klubba på Sandberg. Så vi ska samtidigt vara glada.
Men våra är ju tyvärr inte mycket att säga om, förutom Molins SOM jag ej sett repris på. I övrigt missa dom en hög klubba på Sandberg. Så vi ska samtidigt vara glada.
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
Kung_Sjödin: Men börja spela nu då för i helvete! Går ju inte att försvara 1-0 i 40 min!
+ 1
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
Mattson: Om nån gör en riktigt farlig ful smäll. Då ska de kännas. Då vet spelarna det sen, då kan man få bort en del svårare skador.
Ruggigt besviken på domarnivån i denna match..
Ruggigt besviken på domarnivån i denna match..
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
Börjar snart tro att vår gameplan är att skjuta färre skott än motståndet.
+ 1
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
Vet inte men jag tycker domarinsatsen hittills är chockerande svag...
Dessutom har Lena jinxat om att Fröberg inte gjort mål sen Hedenhös så snart kommer det väl...
Dessutom har Lena jinxat om att Fröberg inte gjort mål sen Hedenhös så snart kommer det väl...
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
Zappaholic: Vi kan spela som Stanley Cup vinnare på steroider, vi kommer aldrig vinna detta. Domarna har redan bestämt det.
+ 1
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
{9179}: Kan inte finnas någon i Brynäs historia som slängt bort så mycket puck sarg ut som Nyberg gör match efter match.
+ 1
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
Tycker det är sorgligt... HV har bjudits på tre PP av domarna... Blir så jävla besviken! Ska domarna ta för sånt så lär DE FÖR I HELVETE BLÅSA ÅT BÅDA HÅLLEN!!!!
Morgan JÄVLA SOPA!
Morgan JÄVLA SOPA!
+ 3
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
Så jävla tillbakapressade som vanligt i andra perioden
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
{9179}: Nu ser det tungt ut. Danielsson och Berglund ser risiga ut.
+ 1
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
{9179}: Morgan fortsätter plocka utv, men lyckas inte hitta någon enda på en HV-spelare.
+ 2
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
Satan utvisning!
Skulle precis skriva att nu måste de flytta upp spelet
Skulle precis skriva att nu måste de flytta upp spelet
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
Blå grottan: Är väl aldrig bättre med slagsmål. Vi har lämnat stenåldern.
+ 1
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
{8399}: Helt obegripligt att den crosscheckingen får passera. Men Morgan dömer bara mot Brynäs, t o m när HV-spelarna pucklar på varandra. Domarnivån i SHL är långt under vad som är nyttigt för svensk hockey. Såg nu att det är okej för HV att crosschecka efter varje avblåsning...
+ 2
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
{8399}: Bättre med ett slagsmål efter en ful smäll - I SHL kommer dom undan med det fula..
+ 3
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
Fan missade helt att den startade 18!
Kort recap av första någon?
Kort recap av första någon?
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
{9179}: vid vinst swishar jag 10kr x skott mot HV målet
+ 3
« Föregående · 2143816 · Nästa »