« Föregående · 2496225 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Alla Helvetes Kval
Forsberg 1978: Frågan är hur många sekunder det krävs den här gången för att grötmunnarna ska vända
+ 1
Sv: Alla Helvetes Kval
Kulltorp: ”Att Rödin kan producera poäng är en sak, men att han och andra spelare ska bestämma hur Brynäs ska spela är en annan.”
Instämmer helt. Kunde inte sagt det bättre själv.
🤔🙏🏻😎
Instämmer helt. Kunde inte sagt det bättre själv.
🤔🙏🏻😎
Sv: Alla Helvetes Kval
Nu kommer det bli spel mot ett mål, tippar på att dom behöver spola om Brynäs zon om 10 minuter....
Sv: Alla Helvetes Kval
{8399}: Ser att ni fått lopper i pälsen ring Anticimex!! Kämpa o skicka grötätarna till Ha!!! Bra där Scott!!!!
+ 1
Sv: Alla Helvetes Kval
Prynäs enda chans att vända detta är om schweizerosten Lindbäck på ett magiskt sätt hittar formen.
Slinker det in några billiga i början kan matchen vara över efter första perioden
Slinker det in några billiga i början kan matchen vara över efter första perioden
+ 1
Sv: Kval
Forsberg 1978:
Ja att man ställer limpan känns som ett potentiellt misstag…. Det var inte onkens fel att vi förlorade.
Ja att man ställer limpan känns som ett potentiellt misstag…. Det var inte onkens fel att vi förlorade.
+ 1
Sv: Alla Helvetes Kval
Forsberg 1978: ni kan inte bli kränkta av det här... inte ens särskilt edgy. Båda blev ju friade
Sv: Alla Helvetes Kval
En sak är garanterat, när Brynäs åker ur om några dagar. Då finns det 1 tränare i Sverige som är villig att offra sig . Molin är den enda som kommer ta det jobbet . Ingen normal tränare i Sverige vill ta i inavel if .
+ 1
Sv: Alla Helvetes Kval
brynäs08:
Tänkte så jag med.... Mindre snyggt, men ville inte svara o mata trollen.
Tänkte så jag med.... Mindre snyggt, men ville inte svara o mata trollen.
« Föregående · 2496225 · Nästa »