1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778961 inlägg · 7967 ämnen
« · 2832505 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Brynäs - Växjö 2025-03-04
Jockster : Lägger oss för att slippa Växjö i kvarten, Gälla mastermind!

Sv: Brynäs - Växjö 2025-03-04
Kan inte fatta att vi har så sv0rt mot Växjö

Sv: Brynäs - Växjö 2025-03-04
Supportern: Sa jag de??? För att dom vinner??? Sa jag de???

Sv: Brynäs - Växjö 2025-03-04
Sportnisse: konstig period…

Sv: Brynäs - Växjö 2025-03-04
gwl: Kalabalik i försvarsspelet. Källgren gör faktiskt en otrolig räddning några sekunder innan det 0-3-målet.

Sv: Brynäs - Växjö 2025-03-04
Peja: fy fasen va de tittar puck....

Sv: Brynäs - Växjö 2025-03-04
Forsberg 1978: Så, kan man byta match då. Suck

Sv: Brynäs - Växjö 2025-03-04
Ingen vill hjälpa Källgren i dag. Inte ens när han gör jätteräddningar så får han hjälp.

Sv: Brynäs - Växjö 2025-03-04
xxx BIF xxx: Vänder vi detta så är det en bragd. Vi är helt under isen. Tråkigt att se ett sånt ras.

Sv: Brynäs - Växjö 2025-03-04
OveForShow: varför då? För.att de vinner?

Källgren läcker som ett såll och vi åker i kvarten.

Sv: Brynäs - Växjö 2025-03-04
Byt ut sållet!

Sv: Brynäs - Växjö 2025-03-04
3-0, godnatt då. Kollar Modo istället

Sv: Brynäs - Växjö 2025-03-04
Peja: Timeout

Sv: Brynäs - Växjö 2025-03-04
Bengtsson skulle spelat istället för Lindstein den här matchen.
Måste tränarna fatta att det skulle bli fysiskt den här matchen

Sv: Brynäs - Växjö 2025-03-04
Cardigan Daffipoff: Källgren får godkänt, resten av laget kan ta en dusch och gå hem.

Helt värdelösa på isen allihopa.

Sv: Brynäs - Växjö 2025-03-04
Farsang: Rödin har varit mycket bättre än Indrasis den här säsongen.

Sv: Brynäs - Växjö 2025-03-04
Jockster : Ser fint ut inför slutspelet!

Sv: Brynäs - Växjö 2025-03-04
SaggeBoy: Den skall han ju ta, kan jag tycka.

Sv: Brynäs - Växjö 2025-03-04
lapad:
Vad händer?

Sv: Brynäs - Växjö 2025-03-04
Äckligaste lagen i modern tid. Fattar inte hur Jörgen kan står och träna såna här svin. Fyfan vilka grisar.
Skiter i om vi förlorar. Nu handlar de om att överleva deras icke godkända spel. Ingenting annat.

Sv: Brynäs - Växjö 2025-03-04
xxx BIF xxx: Rödin får ta på sig 0-2-målet.
Övertaggad i forecheckingen.

Sv: Brynäs - Växjö 2025-03-04
Detta är så jävla ruttet uselt!

Sv: Brynäs - Växjö 2025-03-04
Rödin är Kung 💪🏼

Tycker han är mer bänkningsvärd än Indrasis. Lätt.

Sv: Brynäs - Växjö 2025-03-04
Vi kommer inte komma långt med källgren!! Glöm guldet !!!!

Sv: Brynäs - Växjö 2025-03-04
Växjö har ju betydligt bättre rörelse än brynäs i pp

Sv: Brynäs - Växjö 2025-03-04
munkas: scheisse

Sv: Brynäs - Växjö 2025-03-04
97 poäng betydde visst inget ändå.

Sv: Brynäs - Växjö 2025-03-04
Hockeyterroristerna Växjö. De för krig mot hela sporten

Sv: Brynäs - Växjö 2025-03-04
rafalski: Har inte Växjö 6 spelare borta?

Sv: Brynäs - Växjö 2025-03-04
Gavve: Mmmh, men är tyvärr uppenbart att zebrorna åkte med plastsjö bussen upp..

Sv: Brynäs - Växjö 2025-03-04
munkas: växjö är absolut inget för oss - det är sen gammalt
Eller sylvegård

Onödigt där rödda.
Så var det 0-2

Sv: Brynäs - Växjö 2025-03-04
munkas: Nu kan bara Växjö lägga en blöt filt över den här matchen. Gäller att döda utvisningen nu.

Sv: Brynäs - Växjö 2025-03-04
munkas: Dom saknar 7 spelare också.

Sv: Brynäs - Växjö 2025-03-04
Saknar indrasis i 1a kedjan, Rödin är världens ankare i den kedjan. Låt han spela med lindblom och schroeder ist.

Sv: Brynäs - Växjö 2025-03-04
Lindström: 2 minuter på Rödin i offensiv zon har vi sett förut.

Sv: Brynäs - Växjö 2025-03-04
Hurfan kan Granberg få dra en klubba i nacken 4 gånger UTAN att zebrorna ser det???????????????????????

Sv: Brynäs - Växjö 2025-03-04
Forsberg 1978: Hoppas verkligen det inte blir Växjö i kvarten. Det ser inte jättebra ut...

Sv: Brynäs - Växjö 2025-03-04
Skit också, synd om Källgren där
Men va fan ska de med spelare bakom mål att göra i PP på bekostnad av en framför mål.

Sv: Brynäs - Växjö 2025-03-04
SaggeBoy: skräll att Källgren får skit av någon för det målet 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Sv: Brynäs - Växjö 2025-03-04
Thellen: Så när det är silfverberg är det andras fel? När källgren släpper in mål är det enbart hans fel?

Sv: Brynäs - Växjö 2025-03-04
Går aningens för låååååångsamt och kladdigt.

Sv: Brynäs - Växjö 2025-03-04
Var väl ändå Kopacka som la skitpassen?

Sv: Brynäs - Växjö 2025-03-04
gwl: Var nog snarare Rödins skitpass som var orsak till baklängesmålet.

Sv: Brynäs - Växjö 2025-03-04
Källgren? Gick han på muggar?

Sv: Brynäs - Växjö 2025-03-04
lapad: Inget kompispass han fick heller direkt.

Sv: Brynäs - Växjö 2025-03-04
gwl: Inte helt bussig passning av Djoos heller…

Sv: Brynäs - Växjö 2025-03-04
Farsang: nonchalant

Sv: Brynäs - Växjö 2025-03-04
lapad: Bra där silfverberg..

Sv: Brynäs - Växjö 2025-03-04
För i helvete!

Sv: Brynäs - Växjö 2025-03-04
Men herregud Silfverberg.

« · 2832505 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
{Tommy}: Vore tråkigt om du lämnade Tommy. Många som uppskattar dig härinne
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)