« Föregående · 2850730 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
17:e räddningsprocent på Källgren i SHL är fruktansvärt värdelöst. Hoppas han stänger ikväll.
+ 3
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Ni tappar väl inte 2-0 i matcher? Det gör man bara om man är gravt efterbliven!
+ 5
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Brynäsgubbe: upp till bevis kälgren, finns inga ursäkter.
Inga bjudningar ikväll tack
Inga bjudningar ikväll tack
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Lättlästa Brynäs. Källgren spelar.
Trots att Persson var bäst i laget sist.
Precis som jag sa i måndags.
Trots att Persson var bäst i laget sist.
Precis som jag sa i måndags.
+ 4
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Brynäsgubbe: Det blir garanterat stryk ikväll igen också, svårt att se att insatsen sist bara kan trollas bort.
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Brynäsgubbe: Slutspelet har vart tufft sen match 1.
Förlust idag betyder inte semester, och vinst betyder inte semi.
Allt kan hända, för det är inga dåliga lag i slutspel.
Förlust idag betyder inte semester, och vinst betyder inte semi.
Allt kan hända, för det är inga dåliga lag i slutspel.
+ 3
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Idag sätts Brynäs mentala styrka på prov. Förlust och detta kommer bli tungt. Då spelar det ingen roll om det står Brynäs eller Modo på tröjan.
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Ikväll smäller det, ikväll är vi effektiva.
Framåt!
3-1 i matcher ska ske ikväll!
Framåt!
3-1 i matcher ska ske ikväll!
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Knallhatten: Jag tror fortfarande på det här men en viss nervositet har smugit sig in måste jag erkänna. MIF brukar vara ett bättre cuplag en serielag. Det får man ha i minnet.
+ 8
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
IronKrook: Medicin här hemma blev en kall för att lugna nerverna.
+ 5
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Knallhatten: Ikväll tog jag blodtrycksmedicinen en timme innan pucksläpp. Förra matchen tog hårt på blodtryck och njurar så det gäller att vara förberedd :=)
Hoppas Källgren spikar igen som senast han stod mot Mif (släppte väl bara in en balja?). Dags för Kopacka att slå till med kontringsmål. Tycker Gälla borde kört med Svrcek från start, senast ungtuppen fick spela mot Mif nätade han på en vass omställning.
Hoppas Källgren spikar igen som senast han stod mot Mif (släppte väl bara in en balja?). Dags för Kopacka att slå till med kontringsmål. Tycker Gälla borde kört med Svrcek från start, senast ungtuppen fick spela mot Mif nätade han på en vass omställning.
+ 6
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
gwl: Som jag skrev, blev en brain fart eftersom jag multitaskade. Sorry för ev. förvirring.
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
SuneMangs: Enligt flashscore står han med som byte.
Tror inte han är skadad eller sjukt. Enbart en vilomatch.
Vi tar denna med eller utan Persson i kassen, god tid gör källgren att ta fram slutspelsmålvakten han visat förut att han har i sig.
Tror inte han är skadad eller sjukt. Enbart en vilomatch.
Vi tar denna med eller utan Persson i kassen, god tid gör källgren att ta fram slutspelsmålvakten han visat förut att han har i sig.
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
SuneMangs: Källgren har avbrutit någon-några matcher denna säsong pga skada. (När vi har legat under)
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
SuneMangs: Hoppas 3e växlar upp, inga indianare ikväll och att Källgren spikar igen. Forza Brynäs!
+ 3
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Sorry, brain fart. Snackade i telefonen medan jag postade och såg bara junisen. Redigerat inlägget för att inte sprida falskheter.
+ 3
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
SuneMangs: Ludvig Persson står ju med? Är det något nytt att han inte är med? Senast (när Ludde stod) hade Källgren sitt namn där Ludde har sitt och då var båda med. Alltså så här (det är från förra matchen).
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Bra att eventuellt ha två målvakter igång även om det kan vara en chansning.
+ 2
Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Knallhatten: jaha vänner, har ångesten smugit sig på?
Här har den det.
Hoppas vi kan börja ”delta” i det fysiska spelet vilken behövs i slutspelet samt givetvis PP som inte ens har varit dåligt…
Vill se en chocköppning där vi sköljer över Malmö och får snabb utdelning på det, drömscenario
Ovan får gärna börja med en open ice får. Bertilsson på Händemark💪
KOM IGEN NU🇧🇪🇧🇪
Här har den det.
Hoppas vi kan börja ”delta” i det fysiska spelet vilken behövs i slutspelet samt givetvis PP som inte ens har varit dåligt…
Vill se en chocköppning där vi sköljer över Malmö och får snabb utdelning på det, drömscenario
Ovan får gärna börja med en open ice får. Bertilsson på Händemark💪
KOM IGEN NU🇧🇪🇧🇪
+ 3
Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Silfverkroken: mer väntat än oväntat. Aldrig känts som det någonsin varit aktuellt.
Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
ellis: Snälla, kan någon uppdatera matchtråd?
Jag är sjukt vidskeplig när det gäller sport..🫣
Jag är sjukt vidskeplig när det gäller sport..🫣
+ 1
Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Gavve: har en riktigt dålig känsla för ikväll. Känns som Malmö är favoritet. Brynäs har massor att bevisa.
Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Källgren registrerad som startmålvakt på Swehockey nu. Var väl inte oväntat med tanke på hur det spekulerats här inne. Får se om vi kan göra fler än 0 mål med honom i målet! :)
+ 3
Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Silfverkroken: Synd att att inte Bäckis kom tillbaka till Brynäs för fem-sex år sedan. Då hade han fortfarande varit en jättetillgång för en klubb då på dekis. Man ser ju vilken positiv effekt den här säsongens återvändare betytt.
+ 2
Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Erat: Trist men kanske lika bra. Hade varit en deppig avslutning om han kommit tillbaka och det visat sig att kroppen inte håller.
+ 6
« Föregående · 2850730 · Nästa »

