« Föregående · 2850757 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Mattson: sa det hela tiden. Man kam intr krascha in i ett slutspel som vi gjorde och tro att man kan sätta på en knapp. Inte förvånad, eller jo, än sämre.
+ 3
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Överskattat lag utan fysik , ser ut som metkrokar hela gänget när det gäller fysik
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Syns direkt från start att lagen är på helt olika nivåer vad gäller slutspelsmode…
Brynäs försöker lira.
Malmö försöker vinna…
Brynäs försöker lira.
Malmö försöker vinna…
+ 5
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Slaven82:
Ett av de bättre försöken att beskylla Källgren men nej. Detta var inte hans fel.
Ett av de bättre försöken att beskylla Källgren men nej. Detta var inte hans fel.
+ 3
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Brynäsgubbe: Alltså, matchen har knappast börjat och du skriver att det är kört. Vad säger du om vi går till semi? Lovar du att inte skriva ett enda inlägg då?
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Jaha ja, ser ju inte direkt fokuserat ut.
Ser ut som små små små små klena barn mot män.
Ser ut som små små små små klena barn mot män.
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Förihelvete. Malmö kommer pressa oss resten av serien.
Är Brynäs tillbaka i flera år gamla synder eller uppträder spelarna osäkert pågrund av att Källgren står?
Är Brynäs tillbaka i flera år gamla synder eller uppträder spelarna osäkert pågrund av att Källgren står?
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
rafalski: Backarna går ju helt ifrån det man gjort nästan hela säsongen.
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Stefan R 63:
Så jävla illa.. Fy fan.. So far har Brynäs gått ner sig period för period.
Så jävla illa.. Fy fan.. So far har Brynäs gått ner sig period för period.
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Hur kan man plötsligt vara så dåliga? Helt ofattbart ju. Spelar med huvudet i röven.
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Herregud vilket slarv hos backarna i dag. Första minuten höll Malmö på att göra mål och nu gör de mål 2.5 minuter in istället.
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
17:e räddningsprocent på Källgren i SHL är fruktansvärt värdelöst. Hoppas han stänger ikväll.
+ 3
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Ni tappar väl inte 2-0 i matcher? Det gör man bara om man är gravt efterbliven!
+ 5
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Brynäsgubbe: upp till bevis kälgren, finns inga ursäkter.
Inga bjudningar ikväll tack
Inga bjudningar ikväll tack
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Lättlästa Brynäs. Källgren spelar.
Trots att Persson var bäst i laget sist.
Precis som jag sa i måndags.
Trots att Persson var bäst i laget sist.
Precis som jag sa i måndags.
+ 4
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Brynäsgubbe: Det blir garanterat stryk ikväll igen också, svårt att se att insatsen sist bara kan trollas bort.
« Föregående · 2850757 · Nästa »
Var det verkligen ett nedtränat BIF vi såg?