« Föregående · 2943204 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Kanske har jag höga krav på målvakter men fan, den var inte omöjlig med fri sikt.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Måste vara årets solklaraste jävla offside, vad fan sysslar fucking blinstyret till linjedomare med?
+ 4
Sv: A proposito de nada
MEN HUR JÄVLA MYCKET SKA HAN TJABBA OM LHCS FORM?!?! det var det jävligaste vad han snackar lagens form över lag. Fan fjärde gången sen sändningens start.
”HAN HAR FASTNAT I VINKELVOLTEN”
”HAN HAR FASTNAT I VINKELVOLTEN”
+ 2
Sv: A proposito de nada
Skalman13: vilken kriminell organisation ska du skriva och klaga till? 🤣
+ 2
Sv: A proposito de nada
mk: "ay ay ay " är Steyns fras när han fastnar med jeepen i en sjö eller när jeepen rullar ner för backen vid grinden. Han har en bushman kompis som hjälper honom vid problem. Ofta är roliga sekvenser i filmen filmade med högre hastighet vilket skapar komik.
Sv: A proposito de nada
Lägger en hyllning till Vesel här igen. Behöver inte skriva varför tror jag💪🏼
+ 4
Sv: A proposito de nada
Charliejfz: Vad säger han? Voj voj voj?
Eller OyOyoy?
Jag hyrde den när vi skulle se på film med kompisarna.
Jag fick aldrig mer hyra film själv..
Helt underbart sjuk film😀
Eller OyOyoy?
Jag hyrde den när vi skulle se på film med kompisarna.
Jag fick aldrig mer hyra film själv..
Helt underbart sjuk film😀
+ 1
Sv: A proposito de nada
ELFBIF: Cluben blev utskjutna rejält av Timrå men vann ändå. Risk att det blir liknande matchbild
Sv: A proposito de nada
Erat: ja fast på ett sätt lite synd att han inte kan slå sig fast mot dem bästa men soda i BIF 26/27 hade vart mumma
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Gameday! Känner sig mest som den där killen i gudarna måste vara tokiga, Steyn, som alltid har otur.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Alltid jobbigt att möta klübbzzen borta, hoppas killarna gör en bra insats så kanske vi kan ta poäng.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Då är det dags att vara på plats live igen på lördag. Skybaren, blir trevligt.
+ 5
Sv: A proposito de nada
Silfvern: men jag tycker att Soda kan vända hem iaf! Fortsatt fast i AHL..
+ 2
Sv: A proposito de nada
LHC borta alltså. Alltid sånna här matcher som alla räknar med att vi ska vinna men som vi alltid förlorar. 😂 En vattendelare.
+ 5
Sv: A proposito de nada
mattias - 74: ja alla Brynäsares hopp om att få se han i monitorn igen är ganska långt bort
Sv: A proposito de nada
aplusb:
Böterna är alldeles för låga i SHL oavsett vad du tjänar som spelare, bättre med avstängningar i efterhand istället typ 1-2 matcher första gången, händer det igen 3 - 4 osv osv
Då slutar kanske folk filma, tar nog mer som spelare att va avstängd än betala en summa som man tjänar för att sitta och knyta skridskorna i pausen.
Böterna är alldeles för låga i SHL oavsett vad du tjänar som spelare, bättre med avstängningar i efterhand istället typ 1-2 matcher första gången, händer det igen 3 - 4 osv osv
Då slutar kanske folk filma, tar nog mer som spelare att va avstängd än betala en summa som man tjänar för att sitta och knyta skridskorna i pausen.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Gavve: Konstigt är det oavsett. Nu jobbar iofs kanske inte hockeyfruarna, men jag och sambon är inga höginkomsttagare, jobbar i offentlig sektor båda två, och vi skulle liksom inte lida av 5000:- i böter en månad. Visst, tråkig utgift, men inte mer än så.
Om det knappt känns för oss så misstänker jag att det inte känns för en medelmåttig SHL-spelare eller uppåt heller.
Om det knappt känns för oss så misstänker jag att det inte känns för en medelmåttig SHL-spelare eller uppåt heller.
+ 5
« Föregående · 2943204 · Nästa »