« Föregående · 2955646 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Thellen: Det är skillnaden, spelet är jämnt men Frölunda gör inga grova missar och är kliniska när de får chansen.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Tycker det är ett bekvämt och slarvigt beslut av Norlinder att bara dra den i rundeln. Han har tid.
Sv: A proposito de nada
Thellen:
Återigen är silver inne på bakåtmål..
Stirrar återigen bara puck och tjuvar... less jag blir.
Ingen bra säsong defensivt för Silver.
Återigen är silver inne på bakåtmål..
Stirrar återigen bara puck och tjuvar... less jag blir.
Ingen bra säsong defensivt för Silver.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Det det där målet hade aldrig hänt med hägg.
Han hade räddad situationen och lagt ut den där pucken till icing.
Han hade räddad situationen och lagt ut den där pucken till icing.
+ 1
Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Finns aldrig något fel med att driva stenhårt mot mål. En jävla vek utvisning.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Lindström: Djoos har spelat klart för säsongen. Det har ju Brynäs själva gått ut med?
www.brynas.se/article/b8pat7k-1ekad/view
"Han blir borta den återstående delen av säsongen."
www.brynas.se/article/b8pat7k-1ekad/view
"Han blir borta den återstående delen av säsongen."
Sv: A proposito de nada
dabif: Åfan så att han opererats och kommer ha lååååång rehab är avklarat med? Han var inte in värvad på 5 år för att sälja korv med sin lön.
Sv: A proposito de nada
Fel av Bellows men Norman.. ..gud vilken överdriven dykning.
Synd på Rödins chans
Bra BP
Synd på Rödins chans
Bra BP
+ 6
Sv: A proposito de nada
Lindström: Nej men du skriver en wall of text gällande hans prestation, rätt uttjatat ämne.
Sv: A proposito de nada
dabif: Åfan även att det är slutspelat för i år?? Skaplig inside du har isf. Men såklart vi rullar på mentaliteter kommer verkligen att ge oss Guld.
Sv: A proposito de nada
Lindström: men va fan, i värsta fall slipper de hans lön ett tag och har mer eller mindre en full backuppsättning ändå och i bästa fall kommer han tillbaka och kan spela igen. Är inte det här bara skäl att äta fram champangen?
Jag är inte van vid att vara en av de mindre gnälliga i något sammanhang men ni verkar mindre låta på Djoos än de flesta nyktra designers de chaufförer är på Babben Larsson. Va fan?
Jag är inte van vid att vara en av de mindre gnälliga i något sammanhang men ni verkar mindre låta på Djoos än de flesta nyktra designers de chaufförer är på Babben Larsson. Va fan?
Sv: A proposito de nada
Icwing av skott - guuud va dåligt!
Hade bara varit värre om det var hägg som la ut den.
Hade bara varit värre om det var hägg som la ut den.
Sv: A proposito de nada
lapad: Menar du hur vi kan veta att Rödin och Kinnvall förlängt? Det står på hemsidan. 2 år för Rödin och 3 år för Kinnvall.
+ 1
Sv: A proposito de nada
SaggeBoy: Bra start på matchen. Gillar att vi försöker sätta pressen högre upp i banan.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Lindström: Har väl skrivits 400 inlägg om Djoos prestation bara denna säsongen och lika många förra säsongen.
+ 1
Sv: A proposito de nada
En fundering kring vävningen av Djoos, har säkerts avhandlats redan men känner att det kanske kan lyftas igen.
BIF ger ett 5 års kontrakt, värvad som PP-back och bärande spelare med lön efter det.
Så långt är alla säker överens.
MEN om vi ser till hans prestation och antal matcher han spelat:
2024-25 28 matcher + 17 matcher i slutspelt - 11P
2025-26 18 matcher - 8P
2026->?
Så känns det som antingen hade inte Brynäs koll på hans behov av operation men valde att köra ändå och chansa.
Vilket har kostat BIF rejält både i pengar och krassligt spel.
Hoppas nu att kontraktets bryts alt att Djoos får starta om i någon annan klubb om han ens har motivationen med rehab igen. Det positiva är väl att hans lön snart inte betalas av BIF vilket MÅSTE skapa utrymme för förstärkning på backsidan (ja någon som kan behandla en puck och passa den på bladet).
Nu PP och bolla gris...
BIF ger ett 5 års kontrakt, värvad som PP-back och bärande spelare med lön efter det.
Så långt är alla säker överens.
MEN om vi ser till hans prestation och antal matcher han spelat:
2024-25 28 matcher + 17 matcher i slutspelt - 11P
2025-26 18 matcher - 8P
2026->?
Så känns det som antingen hade inte Brynäs koll på hans behov av operation men valde att köra ändå och chansa.
Vilket har kostat BIF rejält både i pengar och krassligt spel.
Hoppas nu att kontraktets bryts alt att Djoos får starta om i någon annan klubb om han ens har motivationen med rehab igen. Det positiva är väl att hans lön snart inte betalas av BIF vilket MÅSTE skapa utrymme för förstärkning på backsidan (ja någon som kan behandla en puck och passa den på bladet).
Nu PP och bolla gris...
Sv: A proposito de nada
ME88x: Lindblom som gjorde lika mycket poäng som Silfverberg i slutspelet förra året. Är en no-brainer att förlänga.
Sen vet vi inte om kontraktets innehåll har förändrats.
Sen vet vi inte om kontraktets innehåll har förändrats.
Sv: A proposito de nada
Erat: Ja att förlänga med Lindblom kändes ändå givet. Han är dessutom en av få som gör jobbet bra framför motståndarnas mål i dagens Brynäs. Sen borde han kanske inte vara tänkt för att spela i dom första 2 formationerna så förhoppningsvis har man gjort en justering av lönen, men det vet vi väl inte?
Edit. Eller var det redan inskrivet med optionen?
Edit. Eller var det redan inskrivet med optionen?
Sv: A proposito de nada
Erat: Som du kanske förstår så håller jag inte med. Han är helt klart nyttig men som tagits upp innan så är/var lönen för hög sett till prestationen.
Sv: A proposito de nada
Hockeylördag hos dottern och svärsonen i deras nyköpta lägenhet, båda döttrarna samt farsan (jag)i brynäströjor och svärsonen i frölundatröja (måste blivit någon förlossningskomplikation där). Skål och god jul på er brynäsare!
+ 8
« Föregående · 2955646 · Nästa »


I år = 2025. Jag rättade dig och skrev att det var hela säsongen, inte bara i år.