« Föregående · 2955696 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Thellen: Oj oj! Silfverberg i BP. Där fick jag (och många andra) en knäpp på näsan för att vi tjatar om att han och Larsson inte borde spela BP alls... :) (Skriver med glimten i ögat).
Edit: Första insläppta målet i PP för Frölunda också.
Edit: Första insläppta målet i PP för Frölunda också.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Thellen: Snyggt också när man trodde de bara skulle dumpa ner och gå på byte.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Tyckte många skrev att Djoos var kass och skulle bänkas nu låter det inte så.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: "Den får witkowski ta på sig."
Ja han ser tveksam ut, vet inte riktigt vad han ska göra. Har man inte klart för sig vad man ska göra i det där läget? Har inte laget en spelplan? Väldigt mycket ser ut att tillkomma i stundens ingivelse. Det är naturligtvis inte hållbart på den här nivån.
Ja han ser tveksam ut, vet inte riktigt vad han ska göra. Har man inte klart för sig vad man ska göra i det där läget? Har inte laget en spelplan? Väldigt mycket ser ut att tillkomma i stundens ingivelse. Det är naturligtvis inte hållbart på den här nivån.
Sv: A proposito de nada
lapad: Matchen är iofs inte över men vi kan konstatera baserat på denna och tidigare matcher att Frölunda är två nummer större än oss.
Sv: A proposito de nada
Jockster : Det är tränarnas jobb att sätta ett spel som funkar för laget…. Vi försöker spela samma spel som i fiol med backar som har stelopererade handleder
Sv: A proposito de nada
Ser för jävla dåligt ut allting.
Rör om. Finns inget att vänta på.
Bellows-Larsson-Silfverberg
Rödin-Bäckström-Kopacka
Trivigno-Ölund-Lindblom
Hillström-Vesel-Fjällby
Rör om. Finns inget att vänta på.
Bellows-Larsson-Silfverberg
Rödin-Bäckström-Kopacka
Trivigno-Ölund-Lindblom
Hillström-Vesel-Fjällby
Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok: Ja nu börjar vi riktigt bra den här matchen och sen faller vi ihop efter 0-1 och blir så där märkligt passiva. Det är som att vi tappar tron, nä upp med tävlingsnivån igen nu!
Sv: A proposito de nada
Gavve: Syns att Djoos (alltså en back som tjänar bland dom bästa i ligan) saknas med sin spelskicklighet.
Istället får vi se hålla till godo med Witkowski
Istället får vi se hålla till godo med Witkowski
Sv: A proposito de nada
Samma känsla som mot Rögle. De bästa lagen är alldeles för bra för årets Brynäs.
Sv: A proposito de nada
Då är den dagen över. Kopacka missar friläge, Rödin ser stressad ut när han får läge och Frölunda gör 2 "enkla" mål. Brynäs spelare tittar när Frölunda spelare åker skridskor
Sv: A proposito de nada
De är så jävla pinsamt. Helt sinnessjukt va illa vi spelar. Nu kommer 3-0. Tack och godnatt.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Två väldigt enkla mål för Frölunda. Kostar ingenting för dem. Nu box.. kul. Kanske tur jag får besök och inte kan se resten.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Tyvärr så gör inte Frölunda såna misstag. Vi kommer inte få många chanser idag så det gäller leverera.
Tyvärr är försvarspelet överjävligt uselt och 0-2.
Tyvärr är försvarspelet överjävligt uselt och 0-2.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Hela laget jagar puck i samma hörn, 2 spelare helt rena i slottet.
Vi har spelar halva säsongen och man gör fortfarande såna amatörmisstag.
Vi har spelar halva säsongen och man gör fortfarande såna amatörmisstag.
« Föregående · 2955696 · Nästa »
Den visningen var ju solklar på Bobby. Onödigt att vara så hög med klubban i sin forcheck