« Föregående · 2143950 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
Zappaholic: 4p på dom här två bortamatcherna är klart godkänt.
Solklar hakning på Palve. Ingen åtgärd...
Solklar hakning på Palve. Ingen åtgärd...
+ 10
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
Kung_Sjödin: Solklar straff! Avsiktlig flytt av målburen!
+ 2
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
Man kan ju iallafall räkna bort HV helt ifrån någon bottenstrid
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
munkas: Ännu en pinsam match av Peters mannskap. Spelade bra en period, sen klasskillnad.
+ 1
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
Forsberg 1978: Verkligen, men all heder i dag. Helt omöjligt att vinna 3 poäng när man har hårdare regler än motståndarna. Vi snodde en poäng i alla fall. Mer blir det inte.
+ 1
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
En poäng hade jag definitivt tagit på förhand. Spelet är ju en annan historia men nu är det poängen som räknas.
+ 2
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
xxxx BIF xxxx: JAA väldigt viktigt med 1p minst. Även fast vi spelar dåligt så är ändå 1 p helt ok mot konkurrenterna i botten
+ 2
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
{8399}: Hade ju vart nice om vi kunde göra mål i slutet av någon period någon gång istället föra att släppa in mål!
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
{7981}: ”Med Brynäs antal skott på mål och PP måste man ha skotteffektivitet på 25% för att vinna!”
Ha, med så dålig utdelning gör vi inte ens säkert mål i varje period.
Ha, med så dålig utdelning gör vi inte ens säkert mål i varje period.
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
Vi jagar puck lika mycket som hv då det är vi som har spelet och ska anfalla.
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
bradberry: ok första! Sedan har det sett skit ut! Man får inte ens till kontringar. Med Brynäs antal skott på mål och PP måste man ha skotteffektivitet på 25% för att vinna! Det går inte i längden med sopsämst corsi
+ 1
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
Anledningen att brynäs är bättre i 5 mot 5 än i PP beror på att man inte kan föra spelet,i 5 mot 5 kan man ju spela sin igelkott hockey men det funkar inte i PP direkt haha
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
Lindström:
Har Molin dubbla medborgarskap?
Hur kunde annars sundlöv tro han kan komma att knacka på dörren till landslaget?
Har Molin dubbla medborgarskap?
Hur kunde annars sundlöv tro han kan komma att knacka på dörren till landslaget?
+ 1
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
Bara konstatera att HV71 spelar den bättre hockeyn ikväll. En bra förstaperiod men sen är det inget snack om vilket lag som är det spelförande.
Varje eventuell poäng ikväll får därmed ses som bonus...
Varje eventuell poäng ikväll får därmed ses som bonus...
+ 2
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
Kung_Sjödin: svårt att få med sig utvisningar när man aldrig har pucken
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
Dallemas: Bra PP.. hahaha. Håll pucken i egen zon istället. Säkrare.
+ 1
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
Molin & Danielsson inga oljade blixtar direkt....
Skillnad hur backarna agerar när någon rappar på målisen...
Skillnad hur backarna agerar när någon rappar på målisen...
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
Qvarre: Nu vid 1-1 kostar domarna på sig en alibiutvisning så snabbt som möjligt så att HV ska hinna kvittera vid behov. Om dom inte lyckas ta ledningen i BP... 🙄
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
xxxx BIF xxxx: glöm de vi kommer inte ens komma in i zonen kontrollerat
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
Hafsigt, stressigt, okontrollerat.
Men äntligen kanske vi får 30sek i offensiv zon nu med pp
Men äntligen kanske vi får 30sek i offensiv zon nu med pp
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
Lindström: Se på fan. Morgan höjde motvilligt armen. Så ut att göra ont i själen.
+ 1
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
Dallemas: PP. Hoppas att vi inte har Danielsson på blå
+ 1
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
xxxx BIF xxxx:
Till slut så stutsar ju pucken in tyvärr.
Till slut så stutsar ju pucken in tyvärr.
« Föregående · 2143950 · Nästa »
Vi var för trötta för att protestera.