A proposito de nada
får även gärna skicka feeback i bubblor till mig efter läst eländet oxå ;->
"A neutral-zone turnover created a three-on-one with Patrick Thoresen, Steve Staios and Jonas Almtorp. Almtorp took the initial shot and when Kiprusoff had trouble handling it, Thoresen banged home the rebound to tie the game up."
Almtorp fick en assist, Edmonton vann matchen med 4-3.
Han sköter sig pojken, våran
Se länk
Nu överlåter jag rampljuset till E-tuna borna. Glöm aldrig att dom som har legender sedan förf. Eom har garanterat spelat med oss
Månsson gjorde hattrik och Angell sköt också en strut.
Startsidan Tampabays ger ju inte direkt känslan att det är Honken det skann satsas på..
Kom hem Honken snälla..
Det är försäsong så resultatet ger jag inte mycket för + att detroit varit på is 1 vecka mer än det flesta lag
sen har jag fått uppfattningen att honken kommer ha en bra chans vara med i tampas trupp och inte i farmen , dock kan det ändras snabbt därborta
Sist jag kikade stog han med under Pipeline dvs prospects och spelare som tillhör klubben men spelar i andra ligor men tillhör deras organisation
Jo jag tror han kommer få det svårt flytta på Denis med tanke på vad klubben sa när tradat till sig han från columbus .. men allt kan hända i skade väg eller under presentation som kan öppna vägen för han .. tiden får utvisa vad som händer
Bissett19: Tja, för en par dagar sedan var läget i varje fall så här:
"The Lightning is set on Johan Holmqvist as the backup goaltender to Marc Denis, a decision that means that barring something unexpected, Sean Burke, a 17-year veteran and three-time All-Star, likely will start the season assigned to AHL Springfield.
"Marc came in who we expected to be our No. 1 goaltender with Holmqvist as his backup pushing him," general manager Jay Feaster said. "So far in camp, nothing has changed our plans."
Vilken hjälte.
Eller om man vill vara mer historiskt grundad:
Ledin, Ledin! En av våra norrmän för Ledin!
Nej för i helvete den muppen vill jag verkligen inte se i vårt kära lag , han är inget annat en feg mupp ju
Möjligt Warhawk.
På plussidan:
Säljer ensam 500 biljetter för att man vill se vad han skall hitta på.
Media skriver om laget dag ut och dag in som vore det slutspel.
Skapar en enorm frustration i motståndarlaget.
Tillsammans med pojkvännen Kåberg enormt påfrestande att möta på isen.
Kort sagt:
En vinnartyp.
Var hittar du den i Brynäs av idag...?
På minus sidan drar på sig många dumma utvisningar när försöker reta upp spelare .. jag ser gärna han åker över till NHL/AHL och blir överkörd därborta när försöker köra sin fega stil därborta oxå
Men du har rätt i att spelare som skiljer sig från mängden är viktiga att ha i truppen. Jag vill inte ha Jämtin eller Ledin eller Kåberg i Brynäs, däremot gärna någon som sticker ut för att han spelar elegant hockey. En Bäckström.
Spela hockey bonnjävlar, som klackarna brukar skrika efter Ledin och Kåberg.
I en arbetarsport som hockey har värre tillmälen än dvärg, tattare och tjockis ekat inom rinkens 30x 60 m.
Eftersom vi pratar om det tom i detta forum engagerar det.
Det attraherar publik.
Vad är alternativet?
Att prata om den grenomhygglige Spets eller svärmorsdrömmen Malmström.
Jäsp.
Vad vore vi utan kontrasterna?
We have the good guys and we have the bad guys, Jompe!
Gladiatorspelet, Jompe!
Känner du inte hur det retar i de romerska generna?
Tummen upp eller tummen ner.
Så fyller man en arena med 8300 människor i 28 grundspelsmatcher :-)
Det är tom så att det finns plats för en elegant Bäckström i en av rollerna.
Och 21 slutspelsmatcher.
Down under: Att Löfbergs krävde tillbaka sina färger från tröjorna, tror du inte att skriverierna i slutspelet ligger bakom där.
Vem vill ha en spelare som sitter ute hela matcherna 4-5 spel är inte så kul i längden.
Jag trodde det var tvärtom, Selander.
Glennert vill marknadsföra FBK, inte Löfbergs Lila.
Senaste matchen (igår) satt Ledin 2 minuter. Kåberg 4.
Kallio 6 min.
Niklas Andersson 5+20.
Bara Johnson på isen alltså. Exit förstafemman.
Känns inte som att Frölunda tjänar på det upplägget?
På tal om romerska kejsare, vem var det som sade "pengar luktar inte" när han började avgiftsbelägga de offentliga toaletterna? Jag stödjer inte en klubb som tar in slagskämpar för att fylla arenan. Pengar luktar.
Kallio 6 min.
Niklas Andersson 5+20.
Bara Johnson på isen alltså. Exit förstafemman.
Känns inte som att Frölunda tjänar på det upplägget?"
Alltså är det bra?
Jag förstår precis vad du menar. Kåberg och Ledin trasade sönder Förlundas förstalina. Men Kallio drar jämt 2-3 utvisningar på sig, och Anderssons matchstraff kom med bara sekunder kvar.
Förstår som sagt vad du menar, men jag tycker att du har fel.
Majoriteten av de SM-guld Brynäs har krigat sig till kom med lag som kunde den ädla konsten att snacka ned både motståndare och domare.
Lag som var mer eller mindre kompletta och innehöll både lirare som behärskade klapp-klapp, grisspel OCH konsten att att psyka motståndarna (och domare) till milt vansinne.
I själva verket var det ju Brynäs styrka relativt de andra lagen.
The combination, Jompe!
Nu är det varken klapp-klapp eller milt vansinne.
Svärmorsdrömmarna regerar...
Ledin däremot, det är något extra det :-)
Kikar på DIF-LHC och hittills så är det inget vidare spel. Publiken verkar vara någon annanstans också. Ser tomt ut på nedre etage.
Får väl hoppas på en bätte 2 period
Kanske ,an har gjort ett kap för 82kr på Tradera i kväll. Gäller att ha något snyggt på Kavajen när det blir inviging. ;-)