Alla Helvetes Kval
« Föregående · 2506168 · Nästa » Till forumet
Sv: Alla Helvetes Kval
BIF Kungen: ja det var oflyt! me vi får starta 2:a i ett bra läge. En period som annars ka vara tuff minst sagt. snabbt mål där så ser det lovande ut!
Sv: Alla Helvetes Kval
Zappaholic: Påminner mycket om tacklingen som Markus Kankaanperä satte in på Linus Klasen. Han fick en lång, lång avstängning för den.
+ 1
Sv: Alla Helvetes Kval
Zappaholic: Gött! Då slipper vi Westerholmarnas kemi den här matchen iaf.
+ 1
Sv: Alla Helvetes Kval
Zappaholic: Allt annat vore tjänstefel. Westerholmaren kommer med hyfsad fart med.
Sv: Alla Helvetes Kval
Forsberg 1978: Han har ju dessutom typ 2 minuter på sig att sikta in sig där också.
Sv: Alla Helvetes Kval
BIF Kungen: Tror halva Brynäsboken här på HS är på plats i arenan idag. Maken till tystnad i boken var det längesen man såg!
+ 1
Sv: Alla Helvetes Kval
till skillnad från tidigare matcher så tror ja dagens första mål blir sjukt viiiiktigt..
Sv: Alla Helvetes Kval
BIF Kungen: Känns som vi är tillbaka i gamla banor igen vad gäller skotteffektiviteten.
För övrigt, stark förstaperiod tycker jag, bortsett från vissas kladd i egen zon.
För övrigt, stark förstaperiod tycker jag, bortsett från vissas kladd i egen zon.
Sv: Alla Helvetes Kval
SuneMangs: Är det fler som har problem med bilden? Det blir svart en sekund, sen tillbaks, sen svart igen och sen tillbaks.
Funkar klockrent hos mig,
Jag streamar i och för sig C-more,
Funkar klockrent hos mig,
Jag streamar i och för sig C-more,
+ 1
Sv: Alla Helvetes Kval
lapad: Friman & co måste spela så lite som möjligt, blir väldigt rörigt i den femman i egen zon!
Sv: Alla Helvetes Kval
parks: tänkte precis på samma sak. Skrev det för någon vecka sen.
Brynäs kan ju annonsera uppspelet i GD i september, såå lättläst.
Brynäs kan ju annonsera uppspelet i GD i september, såå lättläst.
Sv: Alla Helvetes Kval
eltifoso: Ja, de ser segare ut än tidigare och tycker Maxwell ser lite smått osäker ut med. Bara att lägga mycket på mål så kommer målen.
Sv: Alla Helvetes Kval
dom där uppspelen som dom envisas med gång efter gång är ju riktigt illa.. kollar man inte vides efteråt eller nåt.. helt otroligt
Sv: Alla Helvetes Kval
Falken: Håller med, ser ut som deras flow och energi är slut , blir livebet på ettan
+ 2
Sv: Alla Helvetes Kval
parks: Det bästa med Lindstein är att han alltid lägger in pucken på mål så fort han har läge och det är trafik där. Det är så mål skapas! Dvs, han gör inte som Johannesson och andra backar och bara skjuter alibiskott i bröstplattan.
+ 2
Sv: Alla Helvetes Kval
Mr L: Är det bra stämning ni som har äran att vara på plats? kändes lite dött i början?
Sv: Alla Helvetes Kval
TheMacamush: förstår det! Men fan, är det en tyst minut i arenan eller? Herregud upp med trycket Gävle!!!!
+ 1
« Föregående · 2506168 · Nästa »