Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
sylf: "arnio: Ganska övertygad om att du får en påse mynt varje fredag från Samhall, efter att ha sorterat spik i en vecka!"
Du vet hur det går till ser jag.
70 Rodrigues: Kollade på Reportaget från Skellefteå, ang Forsbergaffären. Dom agerar ruggigt proffesionellt, är tydliga och vet vad dom gör.
Se och lär Brynäs!
Måtte TJ & GP tränat på hur man ska agera i egen zon vid press..
Men herregud, hinner ju knappt börja kolla på skiten...
Vad är grejen med storpublik och Brynäs IF? Snacka om psykiska vrak till spelare.
Lindström: Brynäs ser verkligen ut att ha utnyttjat uppehållet på rätt sätt, ser laddade ut till tusen........
Det här är ett skämt så här långt. Vad blir nästa åtgärd? Biljetterna 2 kr och en bastuba istället för orgel?
Redigerad kommentar
trodde jag aldrig mer skulle säga det men;
Bra widing, såja! Känsla!!!
PITT!
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
"Jag träffade en elitseriespelare under Oddset Hockey Games i helgen som blev nästan chockad när han och hans lag mötte Brynäs för ett tag sedan.
– De spelade som ett juniorlag. Helt obegripligt hur det kan svänga så."
:D
Wennerholm säger dessutom att vinst ikväll = slutspel