Brynäs IF

713371 inlägg · 7953 ämnen

Forum

« · 1938852 · »


Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: A propósito de nada
Stefan R 63: Menade ej att just någon av de tränarna skulle komma. Menade att Brynäs MÅSTE ha en tränare som kan bygga klubben över tid, och bygga spelet över tid.
Varenda säsong känns det som vi endast har nödlösningar. Till och med Berglund var ju en nödlösning.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
bradberry: Någon mer än jag som känner att Danny Kristo skulle lyfta det här laget...?

På samma sätt som Kousal eller?
Det är alltid enkelt att sitta med facit...
Kommentera

Sv: A propósito de nada
mk: Palushaj åkte på en rejält otäck skada... Blir nog borta ett tag...
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Zappaholic: men snälla du...nä jag pratar inte om npgot annat..jag pratar om att ett lags skicklighet påverkar att man får mer med sig under en säsong..Du jämför Gunde som är en skicklig spelare..Hade vi haft 5 Gunde till..3 boqvist osv..så hade vi naturligtvis fått mer såna mål med oss..hade vi haft ett spel där vi är mer i anfallszon och skjutit mer puckar in mot mål så hade vi naturlitvis haft mer såna mål!! Fattar faktiskt inte att du inte förstår det....
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Stefan R 63: Det är ju givetvis svårt att göra mål när man är ofta i egen zon.
Men det skulle ju inte skada om tex Kousal eller Jensen skulle få ett eller två ”enkla” mål med sig. Kan lösa en del knutar då.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
munkas: Glöm inte att de spelade gratis, som nästan alla gör i Växjö.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Stod Sundquist på allvar precis i TV och sa att vi spelade ut Växjö och borde vunnit den matchen?

Ser han samma matcher?
Kommentera

Sv: A propósito de nada
ellis: Växjö värvade in Calof, Miele och Rasmussen förra året innan fönstret stängde. Det finns hopp. Go Dacke, go.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Stefan R 63: Det har fortfarande inget med saken att göra. Men det verkar vara svårt att ta till sig.

Du borde nog fundera lite själv över det du skriver, för du pratar om något helt annat.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Mattson: Varför skulle vi tappa kellman tänker du?
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Zappaholic: o hur menar du att VI ska få såna puckar när vi under 6 perioder mot Dif är i egen zon i fyra av dem..??? NÄR vi match efter match förlorar skottstatistiken..Hur menar du då att vi ska få såna puckar...Tänk innan du skriver...
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Mattson: Ett tillförlitligt tips är att vi bara får en marginellt bättre spelartrupp nästa säsong. Vad skulle tala för annat?
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Lindström: å stryk mot ÖHK,Rögle. Mfl.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Stefan R 63: På vilket sätt? Du verkar prata om spelares kvalitéer och skills. Jag tycks prata om flytstudsar och flipperspelspuckar framför mål.

En sån puck från en luleåspelare har större chans, procentuellt, att studsa rätt än den har för exempelvis Gunderson när han drar iväg pucken mot mål? Är det verkligen så du menar?

Bättre lag har mer flyt med sånt?
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Back: Hur ser kontraktsläget ut för 3-4 kedjespelarna? Kan vi inte byta upp oss till nästa säsong blir det samma visa nästa år. Vi kommer tappa Boqvist och förmodligen Kellman. Blir ett tufft jobb för Dackell och co att lyfta oss ur den här misären.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Back: Han behöver mer tid. ( Campese)
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Stefan R 63: Det ser förfärligt ut detta, ett som är säkert. Håller med "Stefan Ketola" i ett tidigare inlägg idag. Det är störtkul ha ett lag som var 15:e säsong är med och "tävlar" om SM-medaljer...
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Zappaholic: ja du är ju totalt ute...o cyklar
Kommentera

Sv: A propósito de nada
bradberry: Not... really?
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Stefan R 63: Jag vet inte om vi pratar om olika saker här...??

Vi kanske ska droppa den här diskussionen.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Jaja, ärligt så var vi inte nära i någon av matcherna. Hålla bort oss från kval blir huvudfokus.
Nästa säsong får Dackell överösa oss med spännande nyförvärv...
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Zappaholic: att växjö har just de skills som inte vårt bif inte har...
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Bästa Brynäsare idag........
Busschauffören
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Zappaholic: ok...men vår skicklighet att få iväg ca 6-7 skott per period inte har någon betydelse då..kontra de andra lagen som kanske skjuter dubbla skott mot vårt mål inte påverkar..att det tar på ett ben en studs osv.stolpe in..
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Hoppas att trenden bryts snart, har ingen lust att sitta här och vara nervös över en trettondeplacering som närmar sig...
Kommentera

Sv: A propósito de nada
.mk: OK. Vi får bara Zappa det ämnet då..
Kommentera

Sv: A propósito de nada
mk: Någon mer än jag som känner att Danny Kristo skulle lyfta det här laget...?
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Har vi lyckats göra något mål än?
Kommentera

Sv: A propósito de nada
ellis:Jag kan svara för Zappa här. Jag har haft den diskutionen med Zappa förut.
Då var svaret att han har ett utsatt jobb, därför så vill han inte avslöja sitt namn.
Du är inte den förste som undrar vem Zappa är😀
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Stefan R 63: Vad har det med saken att göra?
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Smärtsamt tydligt vilket håll kurvan pekar för Bif.....
Men ska man inte kunna kräva lite mera av Bertil, Blomman mfl sk bärande?
Klent, kladdigt och slarvigt spel av dom gör ju inte direkt att resten av laget höjer sig...

Bara inse att vi inte klarar av dom bättre lagen i serien.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Porseland: BSG är ett skämt så det är väl inga konstigheter.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
ellis: Jag är polis i Stockholm och vill gärna vara ganska så anonym på olika forum. Därför har jag ingen lust att berätta lag eller dylikt. Även om detta forum är ganska harmlöst.

Stefan: Nej jag skojar inte. Du borde läsa en statistikkurs och läsa på lite om normalfördelning. Då ljusnar nog bilden.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Anders Hansson: Han gjorde mål i november senast.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Zappaholic: växjö har hämtat ikapp 0-3 ..till 3-3 ..de gar väl haft flyt o frölunda oflyt inte så mycket skicklighet...
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Hela bortasektionen sitter och har inte hört en sång på hela matchen.
Brynäs support är ju ett skämt. Lika illa som på isen.
Inte ofta jag lämnar en match med 5 minuter kvar men nu orkar jag inte se mer.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Perro: Hihi
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Fyfan om inte Boqvist hade utvecklats som han gjort. Var hade Brynäs varit då?
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Ser att vi har 3 raka hemmamatcher nu . Vad är oddset på att Brynäs har samma poäng men sämre placering efter dessa 3 ??
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Anders Hansson: Boqvist har tappat det mesta också, Kellman går nedåt
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Axle San: Du vet vad jag menar! Ett mål nu för att få lite energi då har man 7-8 minuter på sig att få in 2 till.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Synd att vi har två hemmamatcher nu när vi behöver poäng..
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Zappaholic: Vad kryptisk du är om ditt elitförflutna? Kan du inte säga vad du heter egentligen så vi kan spåra dig. Om du inte spelade allsvenskt i GIF var kan det då ha varit? Brage? Gif Sundsvall? Nån storstadsklubb kan det väl inte ha varit så anti-Stockholm du verkar vara?
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Anders Hansson: omgång tre...
Kommentera


Sv: A propósito de nada
Anders Hansson: Håller inte med. Varför splittra en kedja som funkar!? Kolla hur kass den var när Danielsson var avstängd.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Behövs ett mål nu
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Zappaholic: det tror väl fasen att ett bättre lag..med bättre spelare mer puckskickliga bättre skridskoåkare bättre mv ..osv har mer sådana mål än bottenlag...du måste allvarligt skoja..
Kommentera

Sv: A propósito de nada
bradberry: Kousal har inte direkt visat något han heller. När gjorde han senast poäng?
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Anders Hansson: Sallinen har spelat ut sina 5 frikort nu kan jag tycka. From nästa match tänker jag börja ställa krav på honom. Har knappt sett en prestation från honom ännu...
Kommentera

« · 1938852 · »