1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 740035 inlägg · 7967 ämnen
« · 2360991 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: A proposito de nada
brunkaren: Haha chilla! En gnutta ironi från egen del i allafall.😅 Tänker nog mest att man inte bör dra allt för stora växlar från första matchen på försäsongen. Leksand gick ju rent någon försäsong för att sedan åka ur när det väl gällde.

Blodtrycket har varit bra hela sommaren!!!!

Pettisbif: dåligt av domarna men Tik är ju bättre än vårt Bif..VV klart bäste i Bif trots..svagt vid 2-2..Tur att det bara är träningsmatch. :)

Charles: asså vad händer ? Är det nya regler? Jag hänger inte med för fem öre.

visst det är försäsong men någon regel kan väll domarna följa, solklara icings som tas bort och nu en interference dem skippade :P

nähä dem tog den senare istället

Dryga timrå supportrar har man inte heller saknat, komplex och hävdelsebehov så det skriker om det!

Mcmac: Nu när vi ändå drar så stora växlar av period 1 och 2 i träningsmatch 1 tänker jag.

Khall92: Dom nya har inte gjort väsen av sig. Spelarna ser trötta ut

Brynäsgubbe: Bra att få träna pp på försäsongen, har inget emot lite billiga utvisningar åt andra hållet för att få träna special teams

Sputnik: Har ni några pengar kvar till ny målvakt?

{9873}: Den bör er målis ta, ni får nog ut och leta andremålis. 😉

{9684}: Men det blir väl SHL-domare sen när säsongen börjar

Den här domar-frustrationen har man inte saknat...

Khall92: Herregud så billiga utvisningar. Försäsong för domarna också..

Khall92: Uselt! Hur ska man stå ut i år igen med den låga nivån på domarna???

första utvisningen kändes lite som att de ville låta båda lagen testa PP, och kul att se Manner bli het över domslut redan i en träningsmatch :P

Rumpelstiltskin:
Nån som vet vilka som är domare?!
Dom skämmer fan ut sig. Först tar dom en 2a på Sklenička efter en klockren OpenIce. Sen tar dom helt sjukt 5 man..
Måste vara några div 2 domare som ska visa upp sig.
Pinsamt!!

Svensk hockey håller på dör ut.

Rumpelstiltskin: vilka div 3 domare är det som dömer idag?

Just de. Ligan där man inte får tacklas

Jugge: Tror inte det ändå, Laleggia gjorde ändå 38 poäng hos oss förra säsongen och vi sög stora delar av säsongen.

Brynäsgubbe: hahaha vad fan tänker svartvitt med?

försäsongen så är det klart domarna ska ta lite extra utvisningar som inte är något

Dröjer inte länge innan domarna börjar briljera. Vad i helvete?

Jugge: japp, Laleggia fick lämna men gjorde det rätt bra i slutspelet om jag inte minns fel.

Silfverkroken: Jag går i mot strömmen känns nästan som hemma stället grymt bra tungt men smaken är som baken delad.

hockeyärnice: Ok, en bit in i säsongen tror jag du bytt till Eronen. Laleggia, var inte han i Rögle och fick inte förlängt?

Silfverkroken: Ser inte alls bra ut. Svårt att veta hur man tänkte där.

Pettisbif: gult hade varit nice också

Silfverkroken: gillar det mer än vad jag trodde faktiskt!

{8399}: Det är väl inte att dra för stora växlar när man konstaterar att Timrå missar markeringen på båda Brynäs mål och fortfarande verkar ha problem med defensiven?? Vad får du det ifrån?? Dina kommentarer ibland alltså…

Silfverkroken:
Skulle kört på rött!

KulltorpsOlli: Två nya målvakter är det vad som ska värvas ? annars får ni det jobbigt .

Khall92: Iår så har vi bättre centersida och när vi värvat klart så kan Laleggia få visa sitt rätta jag. Tror han är god för 40 poäng om jag ska vara ärlig.

Ruskigt roligt att vi är igång igen.
"Junis" kedjan med Birger gör en bra period och visar framfötterna. Visar att dom vill vara med och bidra.
Grymt snyggt mål av Ljungen. PANG RÄTT UPP I X:ET.
Snygg pass av Kvist. Liten mjuk pass in i mitten.
Kinnvall, wow! Vilka fina uppspel och magiska pass i PP. Honom kommer vi ha står nytta utav.
Jäkligt impad av Johannesson också. Löser situationer väldigt bra i egen zon. Och slog ett riktigt fint pass upp till Olesen som sedan föranledde till 2-0.
Ölund fortsätter vara måltjuv.
Eklind delar ut ett par offensiva tacklingar.
Dima har haft ett par fina aktioner i offensiven. Framför allt med pucken. Där han trollat bort ett par ett antal gånger.
Hannes ser riktigt bra ut. Stark och bra tvåvägscenter.
Holmli tar för sig rätt fint. Rödin spelar svårt (lite som vanligt) Scott krigar men får inte ut så mycket. Känns konstigt med Palve ihop med dom. Tror nog dessa två kan höja sej med Larsson som centertank där.
Skelnicka fin puckhantering och Friman känns stark som en oxe. Hedberg och Bergman okej. Berra känns bra som vanligt. Vevven lika stabil som ifjol. Otagbart mål.

Bra 1a period!

Vad tycker folk om gråa stället förresten? Vet inte om jag är något fan av det. Känns mest lite som tråkiga träningsställ eller något i den stilen.

Mcmac: Nej så kan det säkert vara. +- kan vara den sämsta statistiken att hänvisa till.
Var bara tvungen att nämna han statistik när du tyckte han saknades vad gäller er defensiv :) <3

Jugge: Ska värvas snart.

hockeyärnice: han hade ju en fin +- stats förra säsongen :)

Jag och ett gäng polare körde SHL fantasy förra året. Laleggia var livsfarlig att ha. Man torskade alltid +- kategorin

{8839}: Det jag skrev 😅

hockeyärnice: är inte med ikväll .

Tigerhjärta: Han hade mycket minus för att han spelade precis hela tiden och gör man det i Timrå förra säsongen så kommer man få minus i protokollet.

Jugge: Laleggia, tveklöst! snabba och smarta pass från egen zon som tar bort många minuter från def zon.

Jugge: Laleggia, med sämst +- förra säsongen med -23. Hade ju inte direkt hjälp deras defensiv. Däremot är han ju skicklig på uppspel, Timrå har spelat fast sig x-antal gånger.

hockeyärnice: Vem är eran bästa back?

VI ÅKER UR!

Jugge:Inte värvat färdigt, saknar vår bästa back och första perioden. Säger inte så mycket tycker jag. Men kul med fullsatt hall med många av båda lagens supportrar på plats 👍

Jugge: Ja, de kan värva vilka offensiva stjärnor de vill, det kommer inte lösa det problemet i alla fall.

Jugge: dra inga växlar av detta nu.

Silfverkroken: Tycker det märks redan nu att Timrås problem i defensiven definitivt finns kvar. Det är inget dom hunnit ändra på än iaf.

Bara att dela ut SM-bucklan redan nu!

« · 2360991 · »