1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 739754 inlägg · 7967 ämnen
« · 2332960 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: A proposito de nada
nittontolv: Håller väl inte med honom men, finns en poäng. Går jag på match vill jag ju se matchen, inte ha tyg i ansiktet.

Silfverkroken: Det tillsammans med valet av klubbmärke, så är han nog ute på otroligt tunn is..

Silfverkroken: oj, snacka om att vara fel ute om man vill stötta en aktiv läktarkultur. Det där kan leda till trassel med fansen.

Silfverkroken: Skulle just länka det där. Fy fa-an vad pinsamt av Frölunda. Snart ryker väl ståplats med, man ville ju inte att nån ska stå och skymma sikten.

Silfverkroken:

Fast han har ju ha en poäng i sitt uttalande, dom möter Häcken i derby idag.

Jag tycker ändå att man kanske inte bör uttala sig sådär ändå som ordförande i en elitklubb

Man kan tycka vad man vill om vår styrelse men jag är oerhört glad att vi inte har Frölundas ordförande...

Ful crosschecking av Mursak men hur länge skall Shinimin klara sig från avstängning för sina jävla filmningar och sitt grisiga spel, en sådan där bra spelare skall inte komma undan med att filma och bete sig som en idiot på isen.

I NHL hade han blivit avstängd för längesedan.

Borde han inte få mer än 2 min när han kommer in senare i situationen?

Silfverkroken: måste vara i deras privata ”Alla vi som älskar IK Oskarshamn”

Sportnisse: I en kommentar till något inlägg eller? Kan fortfarande inte hitta något. Oavsett vad ligger det nog inte särskilt mycket i det.

JawKee: IK oSkarshamns Facebook sida stod det på.

JawKee: båda klara för Rögle.. men Olofsson kommer nog skriva på för en NHL-klubb istället. Men kan ju vara så att Växjö väljer att värva 3 svenska KHL-backar istället för Cooper. Dom har ju redan värvat Bengtsson. Martinsson och Holm borde ju vara aktuella för Växjö också..

Vad tycker vi om Rosdahl och Olofsson från IKO då?

nittontolv:

Jag har sökt flera gånger. Tror inte ens IKO har ett aktivt forum.

Cooper är bra, men nog bör man satsa högre än så ändå.

Sv: Lindbäck
Slirret: Hoppas det stämmer! Räknar med att VV är förlorad.
2m och 100kg stor Anders Lindbäck har man velat se i Brynäs i många år, vore riktigt kul att få se honom i Brynäströjan igen!

Lemp: Ja, men han påstod att det skrevs i IKO:s forum att han var på gång till Brynäs.

Sportnisse: Var kan man läsa om Cooper?

mattias - 74:
Är det Filip du menar?
Som producerat som spets som 21åring? Stor som ett hus och kan använda det?
Har han inte gått över Atlanten redan? Det tog jag för givet?
Grattis den klubb som kniper honom säger jag.

Sv: Lindbäck
Slirret:
Hade varit intressant om det vore klart/sant. Iaf för ett år framåt på ett 1+1 kontrakt, beroende på hur radarparet som han ingår i utformas så klart.

Samtidigt:
Lite sådär om det är sant och Pekka genom familjeband får info och sen sitter och pratar med random folk på fester.

Namnet är ju klass, men jag har inte följt honom alls. På elitepro. ser det ut som han går på retur redan men det kan vara många faktorer som spelar in i CVt. Procenten är ju absolut inget att käbbla om att ta med sig till shl.
Men har han varit bra, ni som sett/följt honom, och har han mest troligt två, tre år kvar som förste målis i ett shl-lag?

mattias - 74: Skulle ni få Cederqvist så är det en riktigt bra värvning. Med den säsongen han hade i klappkassa Djurgården så kommer han, precis som du skriver, växa oerhört i ett bättre lag.

Pontus Andreasson vibbar!

Lindbäck
Träffade pekka när jag var ute på partaj för ett par veckor sedan. Satt och snacka med han i säkert 20 min och han sa att lindbäck i princip är helt klar! Klassvärvning!

Forsberg 1978: Som du vet har även jag fått ta del av Markströms fina ordval.

Blockera!

Sportnisse:
Han är ju klar för Växjö....

Huge: Brian Cooper till Brynäs - ersätter Genoway babblar de om i Oskarshamns nätforum. Någon sanning i det?

{5246}: Mmm jag har svarat honom men inte i närheten av dessa sjuka bubblor som han skickar, han har det nog inte lätt stackarn.....

Forsberg 1978: Alltså vad är det frågan om? Vad är det med folk att skriva ur sig den här skiten på nätet, fega jäkla snorunge som garanterat inte hade vågat kläcka ur sig ett skit öga mot öga.

Forsberg 1978:

jösses

mattias - 74: Självklart inget klart. Men grattis till den värvningen om det blir av. Kommer vara grym nästa år!

Tigerhjärta:

Ingenting är klart, han har börjat följa Leksands sociala medier och folk drar förhastade slutsatser

Personligen skulle jag gärna se Cederqvist i Leksand, hans utveckling är imponerande och får han spela med spelare som Zacke eller Hrivik så kommer han såklart bli ännu bättre.

Mattson: ”Cederqvist lirar i Lif nästa”
Fan vad synd? och Leksand av alla lag!

Charliejfz: Det förstår jag, det var en tuff serie mot OIK.

Cederqvist lirar i Lif nästa år

Jugge: ja, men är glad att Rbk är i semi i alla fall 😀

Tror det kommer bli en jobbig serie för Rögle, speciellt nu när man tappat hemmaplansfördelen.

Oavsett hur det går tror jag SM-guld vinnaren finns i den här serien.

mk: Tänkte samma sak. Alcen får bränna ner till Forsmark och shoppa lite uran eller vad det nu kan vara.

Jugge: "Ja, skulle det ske med Burström så är det som man börjar undra vad de har i vattnet i Oskarshamn."

Man kanske hämtar vattnet till träningarna från kärnkraftverket😀

Där kanske hemligheten ligger..

Charliejfz: Om du tittar under säsongen så var det inte speciellt mycket gnäll från Manner exempelvis. Abott gnällde väl lika mycket i kvarten mot Oskarshamn? Tror det skadar laget när chefen har fel fokus..

Jugge: vanligt att skylla på domaren när lag ligger under ... de flesta tränare reagerar likartat ...

Jugge:

Abbott är en idiot han med, jag vill se den tränaren som erkänner att ens eget lag är sämre än att lägga fokus på domarna var och varannan gång.

Gillar inte FBK men de har hanterat Rögle perfekt under 40 minuter

Axelsson: Fan mer gnäll av Abott på domarna än Röde Roger, det säger inte lite…

Danne66: Otroligt snyggt klapp-klapp spel! Jag gillar inte heller FBK, men man kan inte låta bli att imponeras över hur Mitell fått ihop laget inför slutspelet.

Jugge: nja. Snyggt 1-3 iaf.

Skånejävlarna får en käftsmäll till 1-3 omgående. Underbart! Och tänk om Abbot istället lagt 10% av tiden som han lägger på domargnäll på att plugga svenska istället.

Danne66: Vet inte om vi ser samma match? Det är inte mycket hugg och slag..

Jugge: Ja med sina hugg å slag. Destruktivt!

Danne66: Betyder det att det är en skitmatch då? Kan det inte vara så att FBK stressar Rögle till dåligt passningsspel?

Jugge: Passningsspelet håller div 2 klass från skåningarna.

Danne66: Vet inte om jag tycker det är en skitmatch. Ställningskrig där lagen känner på varandra och ingen vill göra misstag. FBK är ju sylvassa i kontringarna dock. Blytungt 2-0 mål efter bra Rögle byte.

Danne66: Verkligen ingen bra match!

Vilken skitmatch! Och givetvis leder hatlaget no1.

« · 2332960 · »