70 Rodrigues: Nej har inget till övers med folk som skattefuskar mm. Vi har fått böta för det. Det Percy mfl och Frölundas styrelse har gjort är grova saker som dom har fått fängelse för.
Nä nu är det för lungt igen. ;-)
Vad skulle ni säga om BIF knyter till sig Masken, risken är nog väldigt liten eftersom jag har för mig att han har sagt att haqn aldrig skall sätta sin fot i Brynäs något mer.
Jag vill då INTE ha han här iaf och då tänker jag inte på hans påstådda snesteg. Har man ett spelarkapital som är mångdubbelt mer än vad vi har och ändå inte får ihop ett slagkraftigt lag då är man kass som sportchef.
Han lämnar nog LIF innan han får sparken, tror även att Jonas sitter illa till om dom rasar ur. (bilden är snodd från www.jax.just.nu )
"Om dina fifflande företag och privatpersoner istället hade hållit sig inom lagens råmärken, så hade det kanske funnits mer skattemedel och därmed större resurser att jag dina mördare etc." Sådant som oppositionen vräker ur sig för att vinna röster, särskilt inför stundande val, eller hur var det??