Tröjauktionen avslutades just,tror det var nån som tryckte lite för fort på tangentbordet.......se länk!!
www.brynas.se/webbklubb/auktion/bid_history.asp?itemId=54&auctionId=1
51 Roger: 2800kr kostar originalet. Du måste nog prata med Håkan nu eftersom dom skickar den idag eller om dom redan har gjort det.
Tror att det inte är någon större skillnad mot fjolårets. Valbo Köpcentrum är tryckt resten av reklamen sys nog på i Sverige. Namnplattorna minns jag inte om dom sys i utlandet eller i sverige.
51 Roger: Jodå jag hivade ut den och den försvann på nolltid. Fråga HF.
Funderar på att lägga bud på Aarnios men vet inte riktigt ännu eftersom jag beställde en original 06/07 på shopen igår.
51 Roger: hahaha LIF tröjan slängde jag ut från HF's fönster förra året :-))
Jag är ju inte som dig som har blivit casual och gåromkring i HD tröjor bara ;-)
20 Lindgren: Var nog mera att den blev så jävla skitig jämt, hade dom haft rena borta arenor så hade den säkert kunnit varit vit.
Sedan så måste man ha en ny "kostym" när man skall inträda Tablettasken i höst.
Kvällens matcher i slutspelet avgörs av P-out. Odoya gjorde t o m två på raken innan LHC avgör några sekunder efter tekning. Snygg skottfint och pass ut på Louma som skjuter in pucken i stort sett öppet mål
Olsson ut för FBK och Hannula styr in på volley efter skott från blå utav någon som jag tror var Lars Jonsson.