Så verkar Bajen vara på gång att skrälla lite mot Leksand.
| 35.53 | 2 - 4 EQ | HIF | 21. PERSSON, Jonathan | |
| (30. ELLERSTAD, Sebastian | ||||
Dream Team: Nu tror jag iofs dem fixar till detta i tredje perren,Mattias74 har ju lovat storseger;)
| mattias - 74 @ Borlänge | Idag kl. 10:07 | |
"Dagens matchtråd. Vinst med 15 - 1. Bajen får sona för våran match senast!! | ||
Clubsport: Lokförarstrejk :-))
Om detta står sig så skall det bli kul att höra tipsexperten från Borlänge analys ;-)
65selander: Det är väl som vanligt han skyller på hemmadomare:))
Slut 4-5!!Spring till Kylskåpet Selander;)
5-4 till Bajen borta :-)
Nu blir det en Rauchbier, synd att jag inte har mina nya glas att dricka i. Nyinköpta idag. Samlingen växer (se länk)
så försöker Järnkaminerna skramla ihop lite folk till den 18/11 men Brynäs har inte svarat på deras begäran om 1000 biljetter. Globen är det inga problem att ge bortalaget 1000 biljetter. Tror vi kan fylla arenan själv eftersom det är en lördagsmatch. (Längst ner i artikeln/länken)
Annars så är det väl bara att ställa dom på övre etage någonstans där det är ledigt, fast frågan om det finns 1000 platser ihop?
Ursäkta mig, men Keb kritiserar faktiskt Malmen för det som presterats i ÅRETS fem matcher, och inte för det han tidigare gjort.
Vi är nog alla, Keb inkluderat, överens om att Malmen tidigare varit en av våra nyttigaste och ibland bästa spelare. Men det hindrar väl inte att man kan hå åsikten att han i ÅRETS fem matcher inte presterat särskilt mkt. Iaf inte så pass mkt att Boorken är nöjd.
Och därför självmant gick, alternativt blev kickad.
Således inget som har med kappvänderi att göra i detta fall, även om jag kan hålla med om att Keb i andra sammanhang låter kappan fladdra ibland..