Brynäs IF

713182 inlägg · 7953 ämnen

A propósito de nada

« · 1817393 · » Till forumet


Sv: A propósito de nada
7067 i publik idag.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Första matchen i slutspelet vi inte ger oss en chans att vinna. Nu kommer det krävas en rejäl uppryckning. Vi brukar tyvärr vara riktigt dåliga när vi hamnar i en dipp. Upp på hästen igen Brynäs!
Kommentera

Sv: A propósito de nada
bifhjärta: Det avgjorde väl vem som står nästa match. Det är slutspel...
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Där kom Felix tavla. Håller inte!
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Leonardo: Den måste Felix ha. Där tog matchen helt slut. Falsett-Lena kom i brallan där.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Typsikt Sandström o släppa in den. Rautio resten av serien tack.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Dalrt: Fint Flaxis!
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Kanske dags att plocka av Westerholmarna och spela Johnson och Zaborsky.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Brynäslegenden: Falsett Lena hehe....ja det går för alla i brallan nu när Frölunda leder "så att ordningen är återställd"....vi tar dem på torsdag i rent ursinne, för mkt sämre än så här kan man inte spela....bara Kriga o grisa nu :)
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Jag kan inte förstå hur Lena Sundqvist kan få kommentera varenda Brynäs match? Max 1+ kommentator imo.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Denna jävla väntan på matchstart😳😳😳
Kommentera

Sv: A propósito de nada
mustigahjalmar: Otur för Djoos att han tillhör Washington. Det är ingen kris i laget direkt...
Kommentera

Sv: A propósito de nada
SnowKing: glömde medella det här på forumet. Kul att hovreportern fått anställning på rätt ställe! Ska bli kul att se vad det leder till :-)
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Carl Lejonkräk: Nej verkligen inte! Läste mig till att han blivit månadens spelare tre gånger!! Ligger även på delad andra plats i backarnas poängliga och på trettionde plats i totala poängligan.

Sen en tråkig sak som jag läste är att Ekholm gärna vill spela med Mora i SHL i framtiden.... Hoppas dom åker ut tills dess så vi får honom haha! :)

Fan så nervös jag är inför kvällens match.... Som tjugo8 skrev, Nyckelmatch! Då vi nu har hemmafördel så är det jävligt viktigt att ta tillvara på det!
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Enligt hemsidan är Peter Mansson från Mittmedia anställd på kommunikationsavdelningen! Skall rapportera om Brynäsrelaterat med början ikväll... Hoppas att det bli bra! :-)
Kommentera

Sv: A propósito de nada
mustigahjalmar: Helt sjukt, det såg man inte komma.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Satan vad taggad man är inför ikväll!!

Men fasen får inte Djoosen chansen i NHL snart så måste vi ju plocka hem honom!! 55p på 62 matcher i AHL.... Blev månadens spelare i AHL precis!
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Skagge: hehe, bra sagt
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Leonardo: hellre en bra trupp på bussen än en kass trupp på planet 😉👍🏻
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Leonardo: hoppas zaborsky får testa ikväll !
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Inkazar: Ja det händer också att han gör så därför menar jag båda sidorna av en person...men just den förra kommentaren reagerade jag på...ibland twittrar jag med andra också som rider på höga hästar...sånt tål jag inte :)
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Leonardo: Politikernas inkonsekvens kring Rörberg beror ju på att Alliansen tog makten i kommunen efter senaste valet. Men det är trist att de lägger ner istället för satsar på flygplatsen, har läst sakkunnigas insändare och de menar att flygplatsen hade potential. Svårt att säga om det spelar så stor roll för Brynäs, men det är klart att det i varje fall inte är positivt att den läggs ner. Det är framförallt synd för akuta sjuktransporter eftersom det antagligen kommer att kosta liv.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Leonardo: "men jag har ju haft bra diskussioner med honom skall erkännas..."

de va som tusan. Det har jag nog aldrig haft. Han framstår jämt som över alla andra och rider på höga hästar.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Peja: Ja vi tycker ju olika, men jag har ju haft bra diskussioner med honom skall erkännas....ja det vara en sjuk politik med Rörberg, första satsa pengar sen lägga ner,,lite typiskt Sverige skulle jag vilja säga.....detvar ju mycket skriver ett tag om att Bertilsson fick ont i ljumskarna av att sitta på långa bussresor, men det kanske vara bara lite typisk journalistisk jargong....oavsett så tar vi Frölunda ikväll i en jämn match och utökar till 2-0 :)
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Leonardo: kan ju också vara så att vissa klubbar, typ Malmö, har längre till många bortamatcher och tillgång till en flygplats. Stark sa nyligen i en artikel att Brynäs åker buss till fler bortamatcher den här säsongen för att kapa kostnader - och att alla accepterade detta. Att de lägger ner Gävle flygplats är inte Brynäs fel utan politikernas.
Sedan kan jag säga att mrmadhawk är en bra snubbe men självklart är han också en supporter som ibland deltar i jargongen som är mellan fans, men det tycker jag är roligt snarare än irriterande.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Leonardo: han är en uppkäftig diva. Det är precis vad han är. Men han är duktig på det han gör.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Carl Lejonkräk:Det där vet jag Mr Madhawk sa till mig en gång...typ är Brynäs så fattiga att de åker buss till varje match får de skylla sig själva....fan jag vart skogstokig när den där Skåningen pratade nedlåtande om Brynäs....till o med Karlskrona flyger till varje match sade han sen...
Kommentera

Sv: A propósito de nada
KalleTeodor m.fl: Tack alla för era svar - låter väl som att Sundlöv KAN va rätt man - sen får vi se vilken tränare det blir, ska ju stämma där också. Ja avdankade o feta otränade kanadicker har vi sett nog av - usel scouting i många år. Tyvärr räcker väl inte ENBART egna, bra unga produkter, man måste krydda upp med nån BRA, typ Mora's Bailey e. dyl - men inte ha ett helt gäng medelmåttor m hög lön! Jaja, vi får se om vi syns i högsta divisionen inom 2-3 år? Bara att hoppas. Känns sorgligt om HockeySverige ska flyttas än mer söderut, Växjö,Karlskrona,Rögle mfl istf gamla norr-klassiker. LYCKA TILL mot SillaStryparna! :-)
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Carl Lejonkräk: Brynäs har åkt buss till nästan varenda bortamatch den här säsongen för att spara pengar. Det är bara nu i slutspelet som man flyger mycket men rimligtvis finns samma flygplatser tillgängliga även för slutspelsmotståndarna.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Carl Lejonkräk: nåja. Det tar Djurgården minst 3.5 timme att nå Bromma i normal Sthlms trafik.

Tror inte spelare tänker på att man kan råka få slå ihjäl en timme till efter flyget när man ska bestämma sig för klubb.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Inkazar: Det är en lång resa, de flesta städer i Sverige når ju en flygplats på 30 minuter.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Carl Lejonkräk: varför skulle det göra de? Är ju samma bussresa till Arlanda som är alternativet. Och där är det krångligare innan man sitter på ett plan.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Tydligen så åker Brynäs buss till Borlänge ner de flyger till Bortamatcherna, detta är ju 1,5 timmars bussresa....fan det här är någonting som kan ligga Brynäs i fatet när det gäller attraktionskraften för spelare..
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Charles: Synd att domaren missar holding the stick, annars hade han nog släppt den här situationen. Inte kul när en svandyk ska avgöra en semi.....
Kommentera

Sv: A propósito de nada
skamligt beteende

inte lika roligt att krama klubban när motståndaren petar dig på kinden
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Honken:
Yes, det var faktiskt den situationen jag tänkte på när jag skrev.
Blev samtidigt osäker på vad jag såg, men det såg ju ut som Oscar mer eller mindre dog där...
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Steenm: Då blir många andra sporter mer intressanta än hockeyn, känner jag... fast Brynäs kanske kan få med några spelare?
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Inga NHL-spelare i OS. Där tappade den turneringen väldigt mycket intresse. Vad fasen ska Kanada och USA ställa upp med för lag?

Och Wennerholm: "Det blir inga NHL-spelare i OS i Sydkorea nästa vinter. Men jag hade nästan ställt in mig på det och kan tycka att det bara är bra."

Vem är förvånad? #jävlatomte
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Horace76c: Och Alsenfelt strax innan, herregud.....
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Horace76c: Pinsamt
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Horace76c: skojar du!!Malmö avgjorde på PP efter en förstärkning och Malmöspelaren höll dessutom i klubban på HV spelaren först. Mycket fulspel av framförallt Malmö men de är sylvassa framåt.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
tjugo8:
Känns som det är ganska mycket förstärkningar i den här matchen...
Kommentera

Sv: A propósito de nada
mk:
Gillar bara hockey
Kommentera

Sv: A propósito de nada
tjugo8: "Holmgren möter" är skitbra. Har lyssnat på nästan alla, kanske hoppat ca 10..

Bäst är nog Glenn Strömberg och Robin Söderling, absolut värda en lyssning.
Men det visste du väl redan😀
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Saile: Alltså Malmös offensiv, och målvaktsspel, jag är imponerad.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Zappaholic: Hyllar gärna våra tuffare spelare i år, men på samma sätt som vi har högre tempo så kan Malmö smälla på. Satan alltså. Dundrar hela vägen upp till Göteborg
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Kollar Malmö-HV. En sak är säker. Malmö är ljusår från våra kvicka omställningar.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Bellman 6,0: Såg en annan vinkel nu, då såg det värre ut...
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Horace76c: Jag tyckte han slog med handsken.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
SnowKing:
Thuressons sista match på ett tag då...
Kommentera

« · 1817393 · »