Redigerad kommentar
Att spela Lauritzen i pp och så mycket också, det är för mig en gåta. Tommy måste väl fan se att det inte håller.
Jag tycker inte att han bör ta en tröja som läget är.
Davey_22:Sundlöv å co har en agenda med denna passivitet , att få brynäs ner i korpligan , sen sticker han precis som andra höjdare i detta samhälle , jag blir så satans förbannad på denna brist på målgörare
, 39 skott å 1 mål , detta är skamligt att se regerande mästarna så satans passiva
AVGÅ nu Sundlöv
, en företagsledare som missköter sitt uppdrag får normalt avgå , men inte Sundlöv , skamligt är det enda som jag kan komma på som stämmer med mitt lag i hjärtat just nu ,
Huge: Ta EN förlust? Tänk om det vore så lätt.... Antar väl att du är nöjd med ett poäng, bara för det är på bortaplan... även om man skjuter iväg 39 skott, som resulterar i ETT enda ynka mål.
En bra förlorare kommer aldrig bli en riktig vinnare.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
BRYNÄS4EVER NR1:Nu är det 11 matcher kvar innan det blir nytt år , frågan är hur länge Sundlöv å co ska vänta innan dom tänker aggera , om dom i sin enfald väntar på att NHL ska ställa in å då tänker försöka plocka in frälsaren ?? 11 matcher = 33 förlorade poäng ,,,
Det troliga är väl att det då är försent utan vi får glädjas åt en spännande kvalserie med all den ångest det innbär . som om det det inte räcker med all frustration man redan bär på ,
70 Rodrigues:
En riktig supporter kallar aldrig sitt lag "jävla pisslag". Man kan bli förbannad, besviken, ledsen m.m........ men hånar mitt lag.... aldrig.
Redigerad kommentar
foppa78: Ja, men så är det ju såklart! Alla har vi våran kärlek till Brynäs IF gemensamt. Men att man ska vara en större supporter ju grövre språk man har köper jag inte. Jag är också väldigt besviken vid förluster.
Man behöver inte älska precis allt som har med Brynäs att göra, men det finns gränser åt det andra hållet också.
Redigerad kommentar
Visst, vi spelar ut Aik i två perioder och är ineffektiva. Jag köper det.
Men domaren är horribel. Som alltid i Stockholm.
Järnkrok hakas upp som en jävla ploghäst när han är fri i slutet, Lindholm blir crosscheckad stenhårt utan anledning och utan åtgärd efter målet som domaren sedan bestal oss på. Plus fertalet andra situationer, ändå får gnaget mer PP. Overkligt.
För övrigt : Det kommer aldrig kunna göras ett mål med skymning framför målvakt igen, för är det där inte tillåtet...då kommer vi se ett ännu mer sjunkande målsnitt i ES.