Brynäs IF

714402 inlägg · 7953 ämnen

Brynäs - Djurgården 20170114

« · 1790496 · » Till forumet


Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
Rumpelstiltskin: "Dålig energi" är något de sköra 90-talisterna hittat på. Vilket löjligt påhitt.
Kommentera

Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
Hoppas Örebro och Rögle vinner ikväll. Vore lite skönt i alla fall.
Kommentera

Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
pekka85: Svackan är här, hoppas vi snabbt tar oss ur den och att Bertil är tbx snart. Fan va less man blir direkt:(
Kommentera

Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
Mittzon:
Behövs slutspel för att göra vinst. Svårt att veta läget när man bara har publiksnitt att gå på... 😃
Kommentera

Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
Rumpelstiltskin: men herregud. Du verkar helt obrydd efter att Brynäs blivit nollade på hemmaplan.
Det här får inte hända efter 2 usla matcher på raken innan. Klart som fan man blir less som supporter när man lägger ner flera tusen på detta lag år efter år. Det är ingen som tror att det ska bli bättre av att "sprida dålig energi". Man måste väl få diskutera lagets problem här i forumet?
Kommentera

Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
Huge: "Thorells hastiga frånfälle sätter förstås spår förr eller senare. Är snarare lite förvånande att svackan inte kommit tidigare." WOW! Nu kommer den allsmäktiga mobbaren igång! Man har ju väntat😂 Ett forum som bara tillåter besserwissrar och ingen kritik är ju konstigt? Kanske riskerar avstängning igen nu men låt oss för helvete vara bittra ikväll snälla! Annars får du lista allt som var bra och så får vi fortsätta diskussionerna därifrån👍🏻
Kommentera

Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
Huge: Ja du, önskar ofta att jag liksom du sket fullständigt i om Brynäs vinner eller förlorar. Gör ett försök nedan:

Trots den hårda motvinden så gör våra tappra riddare en fantastisk match. Det viktigaste är inte att vinna utan att delta.
Kommentera

Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
ZX ä
Rumpelstiltskin: Vilken härligt intetsägande analys! Vart vill man komma med den? Finns ingen domedagsprofetsia? Slutsatsen är att Brynäs är dåliga, igen! På vårsäsongen.......
Kommentera

Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
Carlo: dom tränade inte igår.. de är allt ja vet
Kommentera

Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
rafalski: Ja, så kan man ju också tolka det jag ville säga.
Om man är en gnällig medgångare med usel läsförståelse ....
Kommentera

Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
Huge: Om man är helt oberörd efter tre raka torsk när Brynäs spelar som slätstrukna tuppar, då tror jag inte man är ett riktigt fan. Frågan är om du ens bryr dig eller om du i själva verket är anställd av Brynäs PR-avdelning.
Kommentera

Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
Rumpelstiltskin: Som Rögle-supporter vet man i alla fall vad man får...
Kommentera

Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
Rumpelstiltskin: Precis. Patetiska gnälliga medgångare som sprider dålig energi är också nåt man som riktig supporter får leva med....😀
Kommentera

Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
Dalrt: Hördes Bulan säga något negativt om mr 64 när han viskade till Sjödin i båset? Något om man skulle spela Kinnvall i stället.
Kommentera

Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
Huge: Ja Thorells flytt måste lamslagit laget rejält som synes. Måste vara svårt eller i princip omöjligt att Skå en passning rätt efter hans flytt. Alla vet ju att han var motorn i detta lagbygge.
Kommentera

Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
Ja att Mannberg i dagsläget tar en plats ifrån en junior känns inte alls bra.
Kommentera

Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
Vad krävs för att Bulan ska plocka 79 åt sidan??
Kommentera

Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
Chris11: det klart man vill! Men man kan inte vinna alla. Saker man får leva med helt enkelt som supporter. Inte blir det bättre att sprida dålig energi.
Kommentera

Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
Rumpelstiltskin: Eller tänk om vi var i Västerås sits? #avdtänkom...
Kommentera

Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
Rumpelstiltskin: fast vi har väl inte samma ambitioner som Rögle?
Jag vill se mitt favoritlag vinna hockeymatcher, helst alla
Kommentera

Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
mattiask: 5 dagars minibreak kommer lägligt nu, ger tid för att vila skallarna och träna/nöta på grunderna och lite annat. 3 ordinarie spelare borta sen länge plus Bertilssons frånvaro och Thorells hastiga frånfälle sätter förstås spår förr eller senare. Är snarare lite förvånande att svackan inte kommit tidigare.
Kommentera

Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
härligt att höra alla domedagsprofetior! Hur skulle det låta om vi var i rögles sits tex? Alla lag förlorar ich ibland hackar det i spelet, lev med det.
Kommentera

Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
pekka85: Precis. Sen påverkar ju fysiken också det mentala. Är man trött i kropp blir man det ock i knopp...
Kommentera

Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
bradberry: Blomqvist, Jensen och Westerholmarna ser faktiskt lite trötta ut. Inte alls samma go som dom haft tidigare😡🍾
Kommentera

Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
Mittzon: ska Brynäs klara elitlicensen nästa år så måste man börja skära ner ännu mer. Kanske dags att köra en #räddabif
Kommentera

Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
Auchinleck: och det vet vi ju att det inte kommer hända. Klarar vi inte snittet när vi är ett topplag klarar vi det ännu mindre när det börjar gå lite tyngre. Minus 2-3 miljoner gissar jag på. Skit i värvningar!
Kommentera

Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
Carlo: Lustigt... Hörde just det ryktet sv en person som pratat med en med insyn innan matchen. De har tydligen tränat fruktansvärt hårt. Kan ju vara en delförklaring...
Kommentera

Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
Hoppas Bengtzén, Stark och Bulan har lärt sig från förra året så vi inte går i samma fälla i år igen.
Måtte vi resa oss ur den här svackan redan nästa vecka.
Gör vi inte det så är det över...
Kommentera

Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
Mittzon:
Blir tight med de matcher som är kvar att fixa snittet på 5700. 5583 efter dagens match.
Skall väl till att Gävläborna knyter handen i fickan och knatar upp på Åsen...
Kommentera

Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
Lyssnar på Bulan och ser laget. Är det ett nedtränarna lag vi ser så köper jag insatsen. Men lite högre nivå i spelet tycker jag att man kan kräva. Ett guld i vår och allt är förlåtet.
Kommentera

Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
Lunkan: Det vet du att jag inte har. Men här och där har det ju det.
Kommentera

Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
ellis: har du sett oss som en kandidat till guld?
Kommentera

Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
Om man lyssnade på intervjun med Bulan efter matchen. Kan de vara nertränade då han sa att det tränar hårt just nu?
Kommentera

Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
Forsberg 1978: Skit i att värva. Spara pengarna till nästa tränares lagbygge. Brynäs missar publikbudgeten i år också.
Kommentera

Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
Forsberg 1978: tack. Jag dör sorgedöden. Hoppas church street kan trösta mig...
Kommentera

Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
Varit sjukt laddad för denna match hela veckan och vaknade med ett leende på läpparna i morse och en tro om revanschlusta Allan idag istället sitter man i soffan helt paralyserad och nerpissad! Tankarna denna kväll går till stackarna som var på plats!
Kommentera

Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
mattiask: Tror inte många hatar men det vi ser ikväll gör kärleken lite svårare. Topp 6 är godkänt.
Kommentera


Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
Brynäsgubbe: Även om laget troligen kommer lyfta sig lite igen från det här mörkret kan vi nog i alla fall sluta se oss som ett lag för guldracet. Jag tror på kvartsfinal, där det tar stopp.
Kommentera

Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
dAVydov: Emil Johansson dominant i denna match! Möter Gunderson som är extremt anonym, känns inte bra! Jag har varit tokig i Westerholmarna men jag vettefan? Känns som grabbarna försvinner väldigt fort när det hettar till😰 Jaja, grattis Dif, välförtjänt vinst! Ska det bli en till jävla skitvår igen alltså! Börjar undra om bulankritikerna har rätt. Kör vi för hårt och sen tar slut? Blev en jävla pisskväll detta😡 Vi älskar alltid Brynäs💋
Kommentera

Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
Kul att vi tog chansen i PP:t med.. haha vad fan har hänt där liksom?? Jävla skit asså.... så många känslor som vill ut efter en sådan här match, blir fan galen.
Kommentera

Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
Rumpelstiltskin: 1000 pers kan å andra sidan låta ganska mycket
Kommentera

Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
Efter en sådan här match måste man försöka vara ödmjuk och se med matchen med opartiska ögon.
DIF gör en riktigt, riktigt bra match. Med det spel vi presterar idag hade vi inte slagit vare sig Rögle, Leksand eller vad lagen kan heta.
Vårt passningsspel är under 60 minuter fruktansvärt dåligt - så dåligt att jag knappast ens vill kalla det för passningsspel.
Spelet i egen zon är för ängsligt, för snällt och vi gör ALLT alldeles för svårt för oss.
Anfallsspelet kommer ALLTID oavsett lag gå i vågor. Vi har hittills under säsongen haft en fantastisk offensiv. Men just de senaste 2-3 matcherna har det gått ned sig ordentligt.
Vi är inte tillräckligt heta idag, vi åker inte tillräckligt med skridskor och får helt enkelt inte tag på DIF-spelarna som gör det väldigt väldigt enkelt men framförallt bra.

Nu är det bara bryta ihop och komma igen.
Att sitta här inne och spy galla och hata, hata, hata är bara pinsamt.
Vi måste tro på det här trots en mindre svacka. Vi har legat i toppen hela tiden och hör hemma där uppe i toppen.
Men just nu behöver Bulan/Sjödda gå tillbaka till grunderna och börja göra enkla saker istället för de svåra sakerna. Och framförallt i egen zon där vi idag var ruggigt usla via att vi själva sätter oss i idiotiska situationer NÄR vi själva har puck.
Kommentera

Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
Chris11: När kommer nyförvärvet???
Kommentera

Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
Rumpelstiltskin: Inte så jävla märkligt när man bjuds på den "underhållningen". Jag satt ju i princip och blundade av tristess här hemma.
Kommentera

Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
Davey85: var fan har gladhockeyn tagit vägen . ??? Så djävla trist å se . Dags å vakna nu .
Kommentera

Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
Så jävla dåligt fy fan! Två matcher mot ett bottenlag och en poäng. Nollade inför fullsatta läktare på hemmaplan. SKÄMS!!!!! Jälvar vilken glädjedödare det här blev... In med ny energi, nyförvärvet ska in NU!
Kommentera

Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
Mittzon: jag tror hissen har börjat gå nedåt utan nödstopp... det här var katastrofalt pinsamt
Kommentera

Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
Davey85: vi spelar inte hockey alls
Kommentera

Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
Lunkan: som var lika tysta som 1000 pers
Kommentera

« · 1790496 · »