1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 736304 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF - Linköpings HC 27/9-14

Sv: Brynäs IF - Linköpings HC 27/9-14
Peja: Precis. Allt är till 99% ett smutsigt spel..Tragiskt men sant. Dessa sporter ryker ju heller inte pga korruptionen och mörkandet. Nog om detta, hoppas Enaranger är övertalad nu, för nu ska jag banne mig sova.

Peja: Det är väldigt individuellt. Har en bekant vars elitsatsande barn drabbades av körtelfeber, i samma ålder som Sandström f.ö., och det var bara att lägga av efter nästan 2 års konvalecens.
Finns faktiskt en risk att Sandström inte återkommer alls.

bifhjärta:"Nu har han haft körtelfeber i 4 (!) år..Pratar fortfarande om "känningar" osv. Tennisen har tillsammans med Söderling mörkat det faktumet att han va dopad, allt för att tennisen inte ska tappa i status."

Detta påminner om när Lars Jonsson felaktigt utpekad  som alkolist av ett antal tomtar här på forumet......

Carl Lejonkräk: Vad vet du om L Jonssons ev. själv medicinering?

Lindström:"Vad vet du om L Jonssons ev. själv medicinering?"

Jag har faktiskt väldigt bra insyn i Lars familj genom någon som står mig väldigt nära. När det gäller Söderling så verkar hela situationen skum, hans sista post på sin hemsida var 2011 tex. Jag läste förresten att en comeback är nära just nu i alla fall för Söderlind.

Carl Lejonkräk: L.Jonsson och hans "alkoholism" var ju en värre häxjakt eftersom mot Söderling finns det iallfall massa lustiga aspekter, hans fåtal intervjuer och som du säger, hans hemsida..för att ha körtelfeber så behöver man inte försvinna så från radarn om man inte har något att dölja

Dessutom har Söderling "varit nära en comeback" många gånger senaste året.

Carl Lejonkräk: "Detta påminner om när Lars Jonsson felaktigt utpekad  som alkolist av ett antal tomtar här på forumet......"

Inte alls. Söderling har själv skapat misstankarna genom att missa ett dopingtest. Lasse Jonsson gjorde aldrig något dylikt.  

Någon som vet varför inte O.Lindblom spelade igår..???

Pettisbif: Han var med på för några av dina laguppställningar ;-)

« · 1630471