1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 736857 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF - Mora IK

Sv: Brynäs IF - Mora IK
21olsson: menade mer statestiken spelare för spelare.

vi släppte in 5 mål mot SSK,3 mot Visby,6 mot Timrå och 3 idag. det får jag till 17? eller är jag ute och cyklar?

21olsson: Blev väl ändå 3-4 efter straffar mot Timrå... Man räknar bara det avgörande straffmålet.

Hence: just ja!

Davey_22: "Räkna med 8 mål mot ett allsvenskt mittenlag(ibland topplag), och dessutom på försäsong när as-gängen är hungrigare än es-gängen ?"

Brynäs ska bara tvåla dit ett lag som Mora som vi gjorde idag. Sen att Piff släpper in 3 mål är väl en sak.. Och att as-lagen skulle vara hungrigare än es-lagen ser jag som rent nonsens. Gäller isåfall bara Brynäs som aldrig känns särskilt hungriga.

Davey_22: "Räkna med 8 mål mot ett allsvenskt mittenlag(ibland topplag), och dessutom på försäsong när as-gängen är hungrigare än es-gängen ?"

Brynäs ska bara tvåla dit ett lag som Mora som vi gjorde idag. Sen att Piff släpper in 3 mål är väl en sak.. Och att as-lagen skulle vara hungrigare än es-lagen ser jag som rent nonsens. Gäller isåfall bara Brynäs som aldrig känns särskilt hungriga.

GävleLasse: "Illavarslande att oavsett lag man möter så verkar det inte vara svårt att göra mål på Brynäs..

Det känns som att det kan bli en riktigt jobbig säsong det här"

Absolut.
3 försäsongsmatcher i augusti låter definitivt som ett mkt säkert underlag för den analysen....

Hoppas man får läsa dessa rader fler ggr under säsongen,(fast då med en ES-tränares uttalande)

. – Vi möter ett riktigt bra lag som spelar hockey på ett roligt sätt, säger Harald Lückner.

Bissett19: Det var längesen man hörde om Brynäs! Harald är ju en mycket rutinerad coach också :)

Davey_22: Ha ha! Du har alltså insett att det inte blir någon semifinal med det här laget! Jag stöttar alltid laget.

Försäsong är försäsong, de som är bra nu blir förmodligen kassa i serien och tvärt om....Det gäller både för lag som för enskilda spelare.

MarcusElving:
Jag skulle hellre vilja säga att Harald är en mycket diplomatisk coach :)

Metal Guru: Det kan hända, men han är likväl rutinerad ;)

Redigerad kommentar

« · 1271983