1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 736959 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF - Mora IK

Sv: Brynäs IF - Mora IK
Magico: Jag har läst eländet, och några korn av sanning kan man faktiskt hitta. Gammal skåpmat och fakta som är känt sedan tidigare, blir inte mer sant bara för att man ältar om det.
Nu gällde det dock hans dödgrävarmentalitet: att vi redan är i KS, trots att det återstår många poäng att spela om.
Pucken framstår ju som en solstråle i jämförelse...

Huge: Det beror ju på vilka målsättningar man har. Jag vill se ett Brynäs som satsar, bjuder och överraskar (åt det positiva hållet dvs) istället för ett Brynäs som i bästa fall klarar en tiondeplats tack vare ett skitmål i sista minuten i sista matchen.

Det skulle varit roligare att hålla på t.ex. Färjestad som verkligen satsar! Men att byta lag?.. Nej, hellre är jag här inne och visar mitt missnöje. Till ert stora nöje, eller hur?

Huge: Eländet? Det är ju sanningen Huge. Brynäs är verkligen så här dåliga.

Magico: Stopp å belägg!! Vi måste skilja på krönikör och krönikör här tycker jag!

"Krönikör för Gävles samlade sporttidningar"

.... Jo men här måste vi skilja på en kompetent krönikör och tillika sportchef å ena sidan (Stisse) samt en lallare till pajas som tror sig veta allt om hockey men ständigt förser sig själv med egna motsägelser å den andra.(Pucken)

« · 496074