Petter hymlar inte om vad han tycker :
"Vi får en utvisning när deras spelare lägger sig ner och i mina ögon filmar. Att filma till sig en utvisning hoppas jag inte att ett lag som Skellefteå ska behöva göra. De har gjort så bra intryck under säsongen så att lägga sig ner och filma känns riktigt kasst. De får ingen respekt hos mig längre. På den utvisningen kvitterar de också, vilket var otroligt tungt. "
Tror på Bif vinst ikväll! det har vägt över till eran fördel för många gånger nu så jag tror ni får igen lite retoraktivt samt att det kan vara bra för oss att torska en match och få ett litet uppvaknade.
Redigerad kommentar
Huge: Tycker som du. Det som är tydligt talande i vårt spel nu är att det syns inga gamnackar på spelarna när SAIK gjort mål. Man öser på med samma frenesi och har ju lyckats kvittera ledningarna också. Det säger en del om den arbetsmoral vi har i laget. Det säger också en hel del om att ledarna fått spelarna att tro på vad de gör. Spelarna känner också ledarnas stöd. De flesta experter och läktarcoacher är ju överens om att Petter och Bulan gjort ett sjuhelvetes jobb med laget.
Det är bara en tomte i SAIK:s forum som med sitt näthat och sina patologiska lögner försöker sprida en falsk bild av vad Bulans ledarskap står för😂😂😂
70 Rodrigues:
Misslyckat test för Sweatt
Vid förlust så är Brynäs säsong över.
För att hålla liv i matchserien mot Skellefteå krävs det seger i kväll.
Men man kan få försöka ordna det utan nyckelspelarenBill Sweatt som fick lämna gårdagens träning i förtid. En träning som han genomförde på egen hand innan övriga laget gick på is.
– Det gick inte så bra det där testet, säger Brynäs massörGlenn Helllström till gd.se.
/ Martin Tolén, redaktionen
Redigerad kommentar
Carl Lejonkräk: Ja, det räcker tydligen att endast läsa de två första meningarna efter ingressen... eller helt enkelt bortse från resten för att få en mer spännande nyhet!
Skellefteå: –
Brynäs: Bill Sweatt, Lukas Kilström, Simon Bertilsson, Alexander Lindgren, Jörgen Sundqvist, Jesper Ollas, Sebastian Enterfeldt.
Och vi hänger med Saik spelmässigt trots skadeläget här ovan! Ganska anmärkningsvärt tycker jag!
Något säger mig att vi får se Ollas i laget ikväll men jag kan vara helt ute och cyckla?
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Jag tror inte att det blir 11e gången gillt för er ikväll.
Redigerad kommentar