70 Rodrigues:
Misslyckat test för Sweatt
Vid förlust så är Brynäs säsong över.
För att hålla liv i matchserien mot Skellefteå krävs det seger i kväll.
Men man kan få försöka ordna det utan nyckelspelarenBill Sweatt som fick lämna gårdagens träning i förtid. En träning som han genomförde på egen hand innan övriga laget gick på is.
– Det gick inte så bra det där testet, säger Brynäs massörGlenn Helllström till gd.se.
/ Martin Tolén, redaktionen
Redigerad kommentar
Carl Lejonkräk: Ja, det räcker tydligen att endast läsa de två första meningarna efter ingressen... eller helt enkelt bortse från resten för att få en mer spännande nyhet!
Skellefteå: –
Brynäs: Bill Sweatt, Lukas Kilström, Simon Bertilsson, Alexander Lindgren, Jörgen Sundqvist, Jesper Ollas, Sebastian Enterfeldt.
Och vi hänger med Saik spelmässigt trots skadeläget här ovan! Ganska anmärkningsvärt tycker jag!
Något säger mig att vi får se Ollas i laget ikväll men jag kan vara helt ute och cyckla?
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Jag tror inte att det blir 11e gången gillt för er ikväll.
Redigerad kommentar
Jaha blir förlust då.
Så olidligt trött på dessa spån som tar ut segrar i förtid.
Brynäsgubbe : Tror de tusentals som iskallt räknar med förlust ikväll väger upp att några tror på vinst.
Chris11: Själv kör jag alltid principen "Vart i NHL finns det mest Brynäsare?"
Just nu : Predators :)
Carl Lejonkräk: Så resonerar väl jag också egentligen. All min passion går åt till att vara Brynäsare.
Hejar på Gefle också t ex. Men det går inte ens att jämföra.
Klart att han inte vill erkänna det, då tvingas han ju medge att en tränare från hans eget hatlag borde ha beröm.
Än mer komiskt är att han dessutom på fullt allvar verkar undra över vilken sorts hockey Bulan/Petter kommer att införa nästa säsong.
Precis som om det finns nån anledning att tvivla, efter att hans eget lag mer eller mindre blivit utspelat med den hockey Bulan hittills lyckats införa.