1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 736160 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF - Växjö Lakers 7/1 -17

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 7/1 -17
rafalski: Förmodligen är det väl Frölunda och Växjö som tar första och andra plats i serien. Växjö var ju lite upp och ner länge i höst men har fått stadighet de senaste veckorna.

Johnson fortsätter slänga iväg puckar helt utan tanke. Han dödar själv hur många anfall som helst när vi har kontroll på pucken i anfallzon... Saknas verkligen en spelfördelare i den kedjan.

Jävla tattardomarjävel!!!

Tack ska du ha din jävla sopdomare

{7800}: 3 mål som Johansson ska ha.

{7800}: Men vad fan gör domarna där??? Puck out?? Jävla dårar.

Huge: godnatt 😢

Ok blås av matchen och åk hem istället. Inte lönt att försöka. Totalt efterblivet spel där man spelar fast sig själva gång och gång och sen zebrorna på det.

Domarna och Växjö pissar på oss ikväll. Sen ett såll i mål gör ju inte saken bättre.

Zappaholic: Domarna måste upp. Kalkonnivå i SHL...

IGEN så händer sånt här skit. fuck you, fucking cunts till domare.

Forsberg 1978: Detta kan inte accepteras i svenska hockey!! Stäng av den här jävla domaren👏🏻 Hur fan kan man vara så jävla dålig?

rafalski: Idiotiska kommentarer här inne klarar vi oss också utan.

Enaranger: Samma sak vid 3-1, blomman ska ha en med sig men blir inget och sen åker vi på en puck-out som är helt galen🍾🎉🍻🍸🍷

{7225}: Ja, nu blir det jobbigt. Nog för att man känner till begreppet "hemmadomare" men "bortadomare är det inte ofta man ser så tydligt som idag.... :-)

rafalski: Det var onödigt!

Borde vara mer folk säger de, nja, problemet är att plastsjö är lika intressant som Rögle en tisdag i november, väcker inga som helst känslor tyvärr....

Zappaholic: Och du är konstruktiv? Vad tycker du om matchen?

Zappaholic: Jo... Såll är ju att ta i... Där överdrev rafalski. Johansson gör så gott han kan men det tappas puckar och görs lite märkliga ingripanden. Steget till SHL ännu lite för stort för Jonas tror jag...

rafalski: Snyggt personangrepp. Kan du några fler?

Discolight94: längesedan jag såg en så otroligt dålig domarinsats faktiskt.

Zappaholic: Avsolut, men dom slösar jag inte på dig. 1-4, nöjd?

{7225}: Ja, vi gör ju allt rätt i övrigt... Mycket bra match och bra målvaktsspel!

pekka85: Jo jag tycker att Växjö ofta får komma in med för mycket fart medans vi har svårare att göra detsamma. De sätter hård press på våra backar vilket gör att uppspelen blir lidande och då hinner Växjö samla sig i mittzonen.

Utöver det så är vi alltför ineffektiva när vi får våra lägen. Där är Växjö också bättre.

Capice?

Helvetes pissdomare

Tror tyvärr bara det här är en fingervisning om att vi inte riktigt räcker till mot de allra bästa lagen dit nog Växjö får inräknas. Men bara vi inte faller igenom nu i slutminuterna utan håller siffrorna får man väl motvilligt svälja ett bakslag för dagen.

Forsberg 1978: Ridå ! Usch tungt 😔

Totalt avsaknad av vinnar mentalitet ikväll, laget gliiider omkring.
Bulan totalt sönderläst och noll motmedel mot Sam

ellis: Då var helgen förstörd!

Nu blåser domarn utv på oss hahahaha är han anställd på Växjö kommun?

ellis: Har inte sett matchen men resultatet känns väntat. Fan... Blev en jävlig lördagkväll.

rafalski: Ta en burköl till så kanske det känns bättre...

ellis: Standard kommentar så fort Brynäs förlorar mot ett topplag, kom på något nytt.

jösses amalia dem har ju tappat det helt ingen känsla alls, ingen kommunikation alls ena domaren gör en sak andra gör något helt annat. 2017 är inte domarnas år hittills, och gav Skellefteå poäng också...

{7225}: Skillnaden mellan riktiga topplag och identitetskämpande Brynäs blir tyvärr väldigt tydlig ikväll🤔 Synd, får väl gå och drömma om ett nyförvärv nu👏🏻 För övrigt är Växjö bättre på det mesta ikväll så vi bör nog inte klaga på mer än domaridioterna som är de sämsta jag sett i år😂

Känns som ett formtoppat Växjö möter ett Brynäs som är lite på nedgång. Vi har 4 raka vinster men har i
ärlighetens namn inte övertygat spelmässigt sedan förra FBK-matchen hemma. Vi är starka i år och har förmågan att vinna utan att spela bra. Ett signum för ett topplag. Nu möter vi ett klasslag som har en formtopp. Med lite marginaler dessutom emot blir Växjö för svåra idag...

Tigerhjärta: Har du nåt bra alternativ då så föreslå gärna det.

ellis: Nej vi tprskar mot skitlagen och vinner mot topplag i år. Att vi förlorar idag orkar jag inte bli upprörd över. Hade det varit mot ett lag plats 8-14 hade jag varit mer sur.

Zappaholic: Vad ska du skylla på? Limsniffning?

Bulan tar time out 30 min för sent...... Igen..

Där tar Bulan time out när matchen är körd???

rafalski: Vet du vad, jag har inga som helst problem att folk tycker mina kommentarer är idiotiska, det får vem som helst tycka. När du sänker dig till att kalla mig idiot så visar det vilken jävla låg nivå du har när du skriver.

Hoppas du blir avstängd...

ellis: Läs bradberry och Hitthelights skrivit, där har vi lite mer sunda och nyanserade inlägg! Varsågod

HitTheLights: Fast Växjö ä r väl ett topplag?

Tänk på vad ni skriver nu, alla inlägg kommer att gås igenom innan kvällen är avslutad. / Moderator

Zappaholic: Inte sannolikt när du är polare med moderatorn😂 Hur går det med analysen? Du gav ju bara inslagna dörrar senast👏🏻

Jävligt negativt och onyanserat härinne överlag nu. Matchen har tyvärr avgjorts i PP för Växjö! Vi skulle haft några tvåor med oss och några mindre mot oss. Bara att komma igen, snart är Lucas med och förhoppningsvis Bertilsson. Jävligt surt detta men vi kommer igen!

HitTheLights: Du har fan rätt jag håller med dig det är inte så illa att torska mot ett topplag även om det svider oerhört varje gång vi torskar..Domare + en formsvacka kanske kan vara förklaringen plus att inget lag vinner alla matcher ..

pjåtor: Det saknas en del spelare också

« · 1788616 · »