Visste känns det som att Frölunda har väldigt bra koll på matchen, Brynäs får inga långa anfall. Vi skapar knappt några målchanser.
I have a bad feeling about this.
MarcusElving: Otroligt tafatt framför mål, ingen gör skitjobbet. Det här går åt helvete!
Dacke är slut tyvärr!
Det här känns som en sån där jobbig match när det inte vill sig. Inte ens PP't vill fungera idag.
Dackell är värdelös ikväll.
Redigerad kommentar
Zappaholic: Nej, det är jobbigt nu!
Nu måste vi utnyttja PP!
Frölunda har fortsatt bra koll på det här. Vi skapar inga målchanser, vi får sätta hoppet till PP nu.
VIKTIGT PP!
foppa78:
Har missat början. Kan någon ge mig en sammanfattning? Hur ser Silfverberg ut?
foppa78: Tycker TJ ska ta time out och låta hårfönen tala till alla spelare.
PP nu...
Alla dom tidigare matcherna (utom den i lördags) har sett ut så här. Tätt, jämnt och med mycket puckinnehav för Frölunda. Skillnaden idag är att Frölunda har fått första målet.
Vet publiken på plats om att matchen har börjat?
MarcusElving: Visst är det så, men de ska klå oss i tre raka för att slå ut oss. Klarar de det så är det bara att lyfta på hatten.
Dock vill jag intala mig själv att vi fixar detta, om inte ikväll, så vid något av de två andra försöken.
sylf: Vi får döda av det som är kvar i boxplay och sedan försöka ta tag i matchen. Just nu är det Frölunda som styr spelet, väldigt märkligt med tanke på vad som står på spel.
Vilken konstig sekvens i matchen. Först en råmiss av Andersen, sedan är vi inte med i backcheckingen och drar på oss en utvisning.
2-0 nu och det är en jobbig uppförsbacke.
sylf:Hansen är tok het!!
Mörsa på & gå hårt på mål å grise lite nu!!!!
sylf: Brynäs gör ingen vidare period. Det är Frölunda för hela slanten, de får styra och ställa som de vill.
Brynäs måste upp och ta tag i matchen, vi är på hemmaplan!