1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 742272 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs J20

Sv: Brynäs J20
arnio: Bäcklin spelar ju redan i Valbo!

Jag tycker att J20 gjorde en halvdan insats, men var ändå mycket bättre än Leksand. Idag var en sådan match där det sämre laget kunde ta vinna tack vare att det var bäst av en match. I en match kan allt hända.

Grattis till Leksand, jag unnar trots allt deras fans den här framgången.

arnio:
"Rödin till mora"??
Vaddå, sticker han dit??? Skulle ju iofs inte förvåna mig om brynäs inte erbjöd honom en fortsättning i föreningen...

Gusten: "Bäcklin till Valbo, Rödin till Mora och VEM FAN SKA ERSÄTTA LÄCK??"

Läck är väl ingen supermålis direkt och kan ersättas utan problem, det stora problemet blir att hitta en förstamålis.

Rödin klarar vi oss nog utan ska du se och Bäcklin vad skulle han göra i Valbo?

Venom:

Personligen hade jag hellre sett att man vågat släppa fram fler juniorer denna säsong. Vi spelar trots allt i Allsvenskan.

mattias - 74: Ja de håller jag definitivt med om, De hade vart kul och sett hur det hade sett ut för Leksand om de hade gett fler unga spelare chansen redan för ett par år sedan.

Venom:

Ja nu kan man ju konstatera att Leksand även har bra juniorer. Synd att man inte vågar satsa på dom riktigt med undantag för denna säsongen då det gett en del chansen.

mattias - 74: Ineffektiviteten fällde avgörandet. Brynäs styrde spelet och va "det bättre laget" men ineffektiviteten var för stor. De ska göra mer än 3 mål på alla dessa chanser.

En massa lovande spelare finns det i alla fall.

Gurra88: Äh Bäcklin kan ju inte coacha! Rödin-Järnkrok-Silfver lekte hockey tillsammans mot Djurgården i vuxenslutspelet, ett DIF som kanske går hela vägen. Men dom spelas inte ihop i J20.

Bäcklin till Valbo, Rödin till Mora och VEM FAN SKA ERSÄTTA LÄCK??

andreasknox:

HAHA Tack !

Ja grattis leksand! Det var ju trots allt "bara" J20 så jag kan ta det för denna gång... =)

Plus att markström inte är de stora matchernas man... I övrigt riktigt kul att se, Brynäs kan ha en ljus framtid.. Hade gärna sett att man flyttat upp bäcklin i a-laget

MarcusElving: Ja vad kan man lära sig av detta? Även en liten bajsbög är en bajsbög? Sylf?

MarcusElving: Snacka om att missa frilägen, nu vet vi vad vi har att vänta av dom kontrakterade elitspelarna nästa säsong...

Rödin missar HELT öppet mål med 40 sek kvar, lite talande för matchen..

Grattis Leksand! Det handlar om att göra mål och ni gjorde ett mer än oss!

Men F*N hur många frilägen ska dom missa.

andreasknox: WÄNNSTRÖM missar ännu ett friläge!!!!!!!!

Jaaa ett till nu!

Gusten:0)

SÅ JA! SMACK!
3-4

Nu kvitterar vi!!!!!!

lordi73: Heja leksand! Det är jättebra att dom får lite framgång så att dom kan växa sig stora. Ska bli skiiiitkul att få stryk i sånna däringa häärliga superduperderbyn igen!

Järnkrok måste verkligen träna på att hitta nätet! Men även Silver m.fl!!

Erat: Vilken förjävla frustrerande match att kolla på, jag blir döless på det här.. Gör mål era sopor!

Tror aldrig jag har sett ett lag missa så mycket frilägen och öppna kassar

Redigerad kommentar

MarcusElving: Brynäs fenomenet

65selander: Nu måste pucken sitta i detta PP

Där missar Järnkrok ett jävla friläge, ovanligt?

Det här är en parodi..

MarcusElving: Järnkrok har ju inte en alls för lyckat kväll hittills.

Redigerad kommentar

MarcusElving:
Ja brynäs bommar ALLT..lika igår..skillnaden att leksand sätter sina och markström långt under sin kapacitet!

Och Leksand kontrar in 4-2.. friläge!

Tack och hej

Alltså, Brynäs är så jävla kassa i avsluten att jag blir förbannad! hur kan man skjuta utanför gång på gång i så pass öppna lägen??

Man förlorar matchen åt sig själv genom att missa ALLT om det fortsätter så här..

arnio: pung

arnio:
Ja ser mörkt ut på kamerons avbytarbänk

Storhonken: Ser mörkt ut jag får bara svart i rutan

Lindström:

Nej han ser inte alls bekväm ut i målet.
Hoppas dom vänder nu så att det bästa laget vinner.

MarcusElving: Det känns inte alls rättvist det här, Brynäs styrspelet och Leksand kontrar men varken Markström eller försvaret gör ett speciellt bra jobb. Dags att köra i sista nu!

MarcusElving: Så där gestaltar storhet sig... Tror han kan spela på 70% bara för det är mot ett J20 lag

Nu funkar inte tekniken vid intervjun heller! Pajassändning...

Storhonken: Säg det! Han ser inte bra ut alls...

MarcusElving:

Va fan håller Markan på med??

65selander: Ja, de kommer i snabba kontringar hela tiden...

Och där tar de ledningen igen!

Det är frustrerande när Brynäs för spelet och har chanser att göra mål i stort sett hela tiden. Man bränner lägena och Leksand vänder spelet..

Redigerad kommentar

Horace76c: Leksand för "3-1"

MarcusElving: han är ju värdelös.. 3 mot 1 när 2 brynäsare är med? tur att vi har "marklund" haha han är bra rolig hoppas bara inte att han försörjer sig på detta

MarcusElving: Lite väl många spelvändningar för masarna.

Redigerad kommentar

MarcusElving:
HAHAHAAA...han har ju inte ett rätt!!! "3 mot 1"...just ja... "Marklund missar att stoppa pucken"

Viktigt 2-2!

MarcusElving:
"Luleå"??? Mötte vi inte SAIK i går???

Wännström bränner friläge, fenomenet känns igen från förra matchen! :P

MarcusElving: Jösses om inte Mjällbyn får det tungt i år då vet inte jag.. Gef gjorde just 3-0.

Hong Kong: Hahaha ;-)

MarcusElving: Även jag stavade fel såg jag. Så jag är nog också kvalificerad som kommentator.

Hong Kong: Silfverbergs namn felstavat i rutan också..

Måste säga att dessa sändningar är under all kritik! Riktigt B på alla plan..

« · 1255193 · »