foppa78:
Brukar väl alltid firas på stortorget dan efter, det lär garanterat komma upp på hemsidan så fort det är klart! ;o)
Tväst:
Är det underligt att nivån på domarna svajar så förbannat när en domare på sidan av säger att målet är ok och nästa säger att det är fel?
foppa78:
Billig kommentar av Forsberg..... 2 dar efter att han pajasen Robertsson? eller vad hette han..... sakliga o sportsliga ledare man har i Saik. Eller det är väl en signal på hur stressade dom är. De våra är fantastiska :-)))
Horace76c:
Domarövervakare, eller vad var han, han i eftersnacket..... han svamla ju på som om han inte var nykter.... kan man lita på hans omdömme?
tompap71:Sjukt enkel seger, grabbarna behöver inte ens duscha efter matchen dag!!! :)
Taktik i att ta det lungt idag för att köra över semi skoterraggarna morrn!!
Tväst:
3-0 i matcher, i finalen, fattar ni det! Vem fan trodde det i augusti?
Tväst: Fastställt, det var ett felaktigt mål!
MOAHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAHHHHAAAA!!!
Huge:
Fantastiskt väl genomförd match.... från Svedberg o genom hela laget. 60 minuter utan några större missar. Jag är mycket imponerad och ser fram emot att va på plats imorrn...... ibland är det riktigt kul att va sportfåne ;-))
Bara att gratulera oss 8400 som är på plats imorgon, ganska taggad...
Guldet SKA hem!!!
foppa78:tack, men de betyder inte att du får ligga med mig ;)
70 Rodrigues:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
lu93rowa:
Du har väl inte så långt till Ulvön, finns en jävla massa strömming där har jag hört. ;)