1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 745904 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs-Skellefteå sm-final 2012

Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012

Peja: "Brynäs måste dra lärdom av det här".
Jo, det händer ju ofta att Brynäs är i en ev. avgörande final på hemmaplan..

Skitstöveln: Man får väl skylla på en viss ovana...

Skitstöveln:

Ja fy fan för Brynäs. Jävla kalkonförening ;)

Bra att Brynäs går ut i högtalarna i Läkerol och säger "ni som står i kö behöver inte oroa er över biljetter, ni som köar har fördel gentemot ticnet" 2 och en halv timme senare och mer en halva kön kvar "Biljetterna är tyvärr slut"

Fan vad göööött - jag lyckas få tag på 2 st sittplatser :D Men fy fan vad dåligt skött det här har varit.

Blizzard:

Blizzard: Tickets regler.

Bissett_19: vart står de?

Peja:

Det vore nice att bestämma tid för en deal med en svartabörsnöt och sedan när man träffas så har man med sig tio killar till som skrämmer skiten ur försäljaren och ser till att biljetterna makuleras av ticnet.

Eller så låter man Sylf straffknulla fanskapet helt enkelt.

micke63:

Lasse J på bänken, Lavander och Nordquist begränsad speltid och ingen Hansen i pp.

Clubsport: Tack, det låter bra:)

Det låter som ett riktigt kaos. Brynäs måste dra lärdom av det här. Och fansen som bor i Gävle och i närheten måste börja inse att det finns stora fördelar med att ha seriekort...

Bissett_19: KÄÄÄÄÄÄ???? Bra där moahaha

Nu meddelar Brynäs att platser man vet sålts på Blocket för överpriser kan komma att makuleras.

Vilken kaos det är.

Om det är någon som har 2 biljetter ståplats (el sitt då) skulle jag bli lycklig. Om det är en rimlig summa.. Annars hoppas jag att ni som fått biljetter verkligen hejar o skriker er hesa annars är ni inte värda att vara på plats heller!

Hur tror ni laget kommer att formeras imorgon ?

Kommer Honken stå då också?

Om nu idioterna som vill sälja biljetter för 10000000% över ord. pris och skriver "högstbjudande" i annonsen, då kan dom väl ändå lägga ut dom på tradera istället för blocket, så man inte behöver ha en jävla "auktion" över mail...dom är inte bara utsugare, tröga är dom också.. helvete så arg jag är nu, blir till att kollla på Tv4 men ljudet avstängt, för det går ju inte att lyssna på idioterna på Tv4 heller..

Anders Berg:självklart så borde medlemmarna få förtur till en biljett, helt sjuk miss av Brynäs här

arnio:

hur säljs biljetterna till ståplats? Inga på matchdagen eller?

claesw:?

Jag köper gärna två biljetter till matchen imorgon. Skicka meddelande till mig om du vill sälja. Rimligt pris.

arnio:

Om man chansar på ståplats- hur funkar det avseende biljetter?

andreasknox: Det är ju Brynäs fel som släpper 8 biljetter per medlem. De främjar svartabörshandeln. Bra, Brynäs.

westerlind: självklart kan inte alla få biljetter så är det bara, det gäller helt enkelt att vara på alerten och ha tur också

Ticnet suger ju skit! =( Blir nog inga biljetter tänker då inte lägga ut tusentals kronor till nån jävla idiot som sitter o gnuggar händerna, äckliga jävla svin som köper upp o säljer "till högstbjudande" fy faan!!

Honken:
Man ser rätt bra på den sidan från rad 1 du behöver inte vara orolig.

Bruden på turistbyrån i Västerås var mäkta imponerad att jag hade lyckats få en biljett, ett flertal hade stått i kö hos dom vid 11.00 men slutsålt var det. Det går ju enkelt att bygga en sektion till ovanför ståplats tom förberett men dom enda som säljer ut Läkerolen spelar i allsvenskan i höst. Brynäs borde verkligen reda ut begreppen hur försäljningen har gått till och hur dom har fördelats. Idiotiskt Att folk har kunnat köpa 8 st, 4 var hade räckt tom 2 hade varit nog för att förhindra svarthandeln.

Huss: Skellefteå styrt Brynäs PP så att pucken alltid kommer till Mads Hansen. Och han klarar inte av att spela sig ur situationerna på ett vettigt sätt. Oftast slår han något skitpass redan i uppbyggnadsfasen.

arnio: utslängd från kön precis när jag väntat klart...

bifhjärta: jag fick också två från ticnet

Tom-2: Ja, jävlar inte dåligt! Nu är jag framme, får se här....

bifhjärta: är lite förvånad att jag fick 2 så bra platser, o3 är ju uppe och     rad 1

Tom-2: ohfan :) gjort likadant, snart är kön slut, se vad som händer.. inga förhoppningar dock :(

bifhjärta: ja via ticnet..loggade in kl 10.55 sen körde man F5 och lyckan är total..sektion o3

Tom-2:Bra platser? Själv fick jag rad1 bakom utvisninsbåsen nånstans, satt nåt liknande på hovet, och där såg man fan ingenting, hoppas det är bättre här. Nåja, det viktiga är att få deltaga.

zpith: Ja, jag har suttit och hamrat på Ticnet sen kl 11:00, med ständiga meddelanden om att någon är full. Så plötsligt kastades jag in på beställningssidan och började försiktigt känna optimism.

Men glöm det - inte en enda plats. Tack för det Brynäs/Ticnet, här väntar man i 20 minuter på biljetter som redan från början var slutsålda.

Honken: Tackar.. gissa om grabben vart lycklig

Tom-2:  Grattis :))nu precis? genom ticnet?

Redigerad kommentar

Tom-2:Grattis:)

Fy fan va gött!!! fick 2 st :)

zpith:

som priserna ser ut nu så får du betala minst det dubbla....

zpith: det här är FÖRJÄVLA dåligt!

Redigerad kommentar

Johnny B Goode:

Det här är så jävla trist, kommer sluta med att man köper en jävla biljett för 1lax.. 

Johnny B Goode: Ja, 4st borde vara absolut max.... Lider med er som inte fick:(

Innan slutspelet  drog igång tänkte jag att om inte BIF vinner så hoppas jag att det blir nåt av gängen Luleå eller Skellefteå. Jag har nu ändrat mig: Allt måste göras, ALLT, för att förhindra att Skellefteå vinner matchen i morgon.

Jag unnar inte dem ytterligare en match på hemmaplan (även om vi vinner). Anders Forsberg har mist all trovärdighet, jag aldrig upplevt en människa som lyckats gnälla så förbannat mycket som han gjort den senaste veckan.

Pokalen kommer åter till Sätraåsen i morgon, den ska stanna där minst ett år framåt...

Huss:

Varför låta alla medlemmar och sponsorer köpa 8 bilj var?

Varför inte max 4 t.ex? man hjälper ju till så det ockras på blocket nu...

zpith:

var inne exakt när ticnet släppte och det fanns inte en enda bilj kvar 11.00

Enligt Mrmdhawk var det mer eller mindre fullt redan i gårkväll...

Skitstöveln: Det kan jag hålla med om. Man skulle informerat tydligare om att si och så många biljetter kommer finnas tillgängliga för allmänheten från kl 11.00 och vilka kanaler de säljs via.
Sen kan man i efterhand säkert diskutera kvoterna till sponsorer, medlemmar och allmänhet. Men det går aldrig att få någon rättvisa där...

dreamland:

Och vipps så börjar "äkta brynäs fans" som köpt på sig extra biljetter att ockra dessa på blocket 2500 sek för en sittplats, det dyker upp massa erbjudanden på blocket nu, Gör som DIF och Gnagetsupportrarna klubba ner idioterna och ge dom bara vad de lagt ut för biljetterna,,, fy faan för dessa "supportrar" som snor chansen från de riktiga supportrarna att se en ev avgörande final.

dreamland: Ticnet hade aldrig några att sälja verkar det som, då inte en länken fanns.... Hoppas ni får tag på annat håll.

« · 1494556 · »