Peja:
Det vore nice att bestämma tid för en deal med en svartabörsnöt och sedan när man träffas så har man med sig tio killar till som skrämmer skiten ur försäljaren och ser till att biljetterna makuleras av ticnet.
Eller så låter man Sylf straffknulla fanskapet helt enkelt.
micke63:
Lasse J på bänken, Lavander och Nordquist begränsad speltid och ingen Hansen i pp.
Om det är någon som har 2 biljetter ståplats (el sitt då) skulle jag bli lycklig. Om det är en rimlig summa.. Annars hoppas jag att ni som fått biljetter verkligen hejar o skriker er hesa annars är ni inte värda att vara på plats heller!
Hur tror ni laget kommer att formeras imorgon ?
Kommer Honken stå då också?
arnio:
hur säljs biljetterna till ståplats? Inga på matchdagen eller?
arnio:
Om man chansar på ståplats- hur funkar det avseende biljetter?
Ticnet suger ju skit! =( Blir nog inga biljetter tänker då inte lägga ut tusentals kronor till nån jävla idiot som sitter o gnuggar händerna, äckliga jävla svin som köper upp o säljer "till högstbjudande" fy faan!!
zpith: Ja, jag har suttit och hamrat på Ticnet sen kl 11:00, med ständiga meddelanden om att någon är full. Så plötsligt kastades jag in på beställningssidan och började försiktigt känna optimism.
Men glöm det - inte en enda plats. Tack för det Brynäs/Ticnet, här väntar man i 20 minuter på biljetter som redan från början var slutsålda.
zpith:
som priserna ser ut nu så får du betala minst det dubbla....
Johnny B Goode:
Det här är så jävla trist, kommer sluta med att man köper en jävla biljett för 1lax..
Innan slutspelet drog igång tänkte jag att om inte BIF vinner så hoppas jag att det blir nåt av gängen Luleå eller Skellefteå. Jag har nu ändrat mig: Allt måste göras, ALLT, för att förhindra att Skellefteå vinner matchen i morgon.
Jag unnar inte dem ytterligare en match på hemmaplan (även om vi vinner). Anders Forsberg har mist all trovärdighet, jag aldrig upplevt en människa som lyckats gnälla så förbannat mycket som han gjort den senaste veckan.
Pokalen kommer åter till Sätraåsen i morgon, den ska stanna där minst ett år framåt...
Huss:
Varför låta alla medlemmar och sponsorer köpa 8 bilj var?
Varför inte max 4 t.ex? man hjälper ju till så det ockras på blocket nu...
zpith:
var inne exakt när ticnet släppte och det fanns inte en enda bilj kvar 11.00
Enligt Mrmdhawk var det mer eller mindre fullt redan i gårkväll...
Skitstöveln: Det kan jag hålla med om. Man skulle informerat tydligare om att si och så många biljetter kommer finnas tillgängliga för allmänheten från kl 11.00 och vilka kanaler de säljs via.
Sen kan man i efterhand säkert diskutera kvoterna till sponsorer, medlemmar och allmänhet. Men det går aldrig att få någon rättvisa där...
dreamland:
Och vipps så börjar "äkta brynäs fans" som köpt på sig extra biljetter att ockra dessa på blocket 2500 sek för en sittplats, det dyker upp massa erbjudanden på blocket nu, Gör som DIF och Gnagetsupportrarna klubba ner idioterna och ge dom bara vad de lagt ut för biljetterna,,, fy faan för dessa "supportrar" som snor chansen från de riktiga supportrarna att se en ev avgörande final.
Peja: "Brynäs måste dra lärdom av det här".
Jo, det händer ju ofta att Brynäs är i en ev. avgörande final på hemmaplan..