Kan verkligen alla biljetter redan vara slut? Måste ju vara så att alla inte har släppts än. Själv stressade jag inte speciellt mycket. Satt och kikade på eftersnacket ett tag och gick sedan in på ticnet via länken från Brynäs och fixade enektl 5 biljetter.
Skitstöveln: Japp, låter skitskumt. Ren tur att man gick in på mailen direkt det kom.
Det slutar ju med att någon jävel köper på sig och säljer dyrt utanför.
Macahan: vad?å köa för biljett vid shopen hur många säljer dom där då??
Ticnet har inga släppta biljetter ännu det är ju bara skitsnack..
Redigerad kommentar
claesw:
Det är er syn på det hela. Frågar du en SAIK:are så får du en annan. Jag tror ni vinner på torsdag iaf.
"Nu förväntar sig Skellefteås coach Anders Forsberg att mötas av den där ljusskylten i Gävle med orden "Grattis till SM-guldet Brynäs IF".
Ja det gör jag. För om kommunen har börjat backa, då tror jag Brynäs vacklar, säger Forsberg till HockeyExpressen.se."
Ja så måste det vara. Om skylten inte lyser när Forsberg åker förbi, då har brynäs börjat vackla. En 5årings resonemang.
Släpp den där jävla skylten och se det roliga i de.
Guldfest på Torsdag mina vänner
Skitstöveln: Kan det vara det här? Tel:026-18 20 12
Det är iaf den info man får på Hitta.senär man söker på ordet "Brynässhopen".
Redigerad kommentar
yngwie: Synd att du inte förstår. Ska försöka förklara så att även du begriper:
1. Brynäs gör sig skyldig till regelvidrigheter, SAIK får PP. Är du med så här långt? Bra, då går jag vidare, annars läs om en gång till och fråga en vuxen om du ändå inte förstår.
2. SAIK begår liknande regelvidrigheter, men domarna blåser inte.
Detta kallas för att vara inkonsekvent. Något svenska domare utöver till perfektion...
Det handlar alltså inte om att döma mot Brynäs, det handlar om att anamma Regelboken likvärdigt oavsett lag eller vilken arena hockeyn spelas i.
Hänger du med?
Redigerad kommentar
Zappaholic:
Du ser det så, då måste det vara så med eller vadå? Andra ser det på ett annat sätt, det får du leva med.
Domarn dööööööm!
yngwie: Ja men tydligen uppfattade du ju inte vad många av oss menade, därav mitt försök till en saklig och opartisk förklaring :-)
Sen har jag inga problem attleva med att folk tycker annorlunda.
Förövrigt vet du väl själv hur domsluten kan falla uppe i Skellefteås arena...
Jag tycker för övrigt inte vi brynäsare behöver måla fan på väggen. Vi har tagit två matcher upp i Skellefteå, och dom slog oss senast hemma. Det vore grymt naivt att tro att inte SAIK har de kvalitéer som behövs för att ta matcher mot oss i en finalserie. Det står fortfarande 3-2, vi har guldläge och matchboll återigen. Många tycker det är fördel SAIK och att allt har svängt över till dem, men hur kan man tycka det? Vi leder matchserien och har en utmärkt chans i morgon att spela hem guldet. Det är också påfrestande, att som SAIK, spela med kniven mot strupen varje match...det tar på krafterna
Jag tror att det smyger sig in en liten liten falsk säkerhet när man leder med 3-0 i matcher. Laget kanske går ner sig någon procent i noggrannhet, man känner att man har fyra matcher att avgöra detta på. Det räcker för att SAIK ska två matcher av oss. Nu är läget ett annat, tror vi kommer se ett desperat kämpande Brynäs, heltaggat och med en grym skridskoåkning. Det känns så.
Tom-2: Nu har jag pratat med dom på Brynässhopen och ALLA biljetter är slutsålda.
Enda sättet att lyckas få är att sätta upp sig på en kölista för ej uthämtade biljetter.
Zappaholic:
Här är antalet numerära överlägen som lagen haft i respektive match.
När Skellefteå spelat hemma har fördelningen varit följande (SAIK - BIF):
9 - 6
5 - 3
5 - 2
Totalt: 19 - 11
När Brynäs spelat hemma har fördelningen varit följande (BIF - SAIK):
3 - 2
5 - 4
Totalt: 8 - 6
Sammanlagt för de fem matcherna har Skellefteå 25 - 19.
Källa: www.hockeyligan.se