1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 746154 inlägg · 7967 ämnen

Dysterkvistar resonerar...

Dysterkvistar resonerar...
Sisådär... Nu har ni fått ett eget ämne som ni kan "diskutera" i.

Sv: Dysterkvistar resonerar...
GävleLasse: Allvarligt talat lasse. när jag och munkas inte är inne på hs ansese väl du också vara en dysterkvist. jag ser att du gillar min frågeställning.

Ove Myling: Visst är jag en dysterkvist. Vad gäller det organisatoriska hos Brynäs IF är jag negativ. Men till skillnad från er så försöker jag att påverka till det bättre, till skillnad från er..

GävleLasse: jag försöker bidra med lite humor här på hs. det är väl att påverka till det bättre?

Ove Myling: Ja visst är det uppskattat. Jag efterlyste ju själv tidigare idag att ni skulle komma in och få lite fart på gästboken. ;)

Måhända trampade jag på en mina *L*

GävleLasse: undrar hur många mer än du som uppskattar vår humor. förrutom motståndar-supportrarna naturligtvis.

jag och munkas lovar fler bilder inom kort. ett uppskattat inslag här på hs.

Ove Myling: Ni är jätteroliga! Speciellt skojiga är alla fina fotomontage som framför allt munkas bidrar med. Man får ju magknip när man skrattar åt era tokigheter! Det är alltid lika roligt när äkta Brynäsare kan skoja till det som ni gör!

Men en sak har jag alltid undrat; Hur i h-e står ni ut att med att titta på BIF år efter år? Det måste väl bero på att medlemmarna i "club munkas" har så stora Brynäshjärtan.......

JanT:
det kan också bero på att 'club munkas' egentligen är mekaniska leksaker, som likt apan med cymbaler väsnas först när det börjar dra ihop sig till premiär.

JanT: ibland undrar jag också hur vi orkar. det är nog som du säger vi har stora brynäshjärtan.

Metal Guru: då bjuder vi på en klang och jubelfest. tjoho.
men i din version blir vi väl som Stephen Kings "Den förskräckliga apan".
Vi är tufsiga och malätna och ser inte mycket ut för världen. Men när vi börjar skrälla så händer det grejer.

« · 576585