1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 736956 inlägg · 7967 ämnen

Final

Sv: Final
skulle precis skriva att det här skiter sig.

Otroligt skönt!!!!!!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ZAB VÅRAN JOKER❤❤❤❤❤

Lindström: Fab-Zab !!!!!

FYFAN VAD ZABORSKY FÖRTJÄNAR DET HÄR!!! OCH HELA LAGET!

Så inihelvete skönt! Har fan haft blackouts ett tag nu :-)

ZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAB

JAAAAAAAAAAAAAA!!!

Målburen ur position?

JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

Forsberg 1978: Jaaaaaaaa!!!!!!!!

Forsberg 1978: Det gjorde dom😉

Pigalle: Idioter som inte kan nåt om hockey vimlar det hu av på såna här sajter, så varför skulle HV:s vara ett undantag.
ZABBBBBBBORSKY avgör!!!!!

JAAAAAAAAA!!!!!

Forsberg 1978:
J@AAAAAAAAAAAAA

Pigalle: Sicken pajas😂😂

JAAAAAAAAAAAAAA!!!

Lyft upp spelet tack!

Detta vinner HV, Brynäs har inte mycket att säga till om just nu.

Brynäsgubbe:
Ser minst sagt obra ut

Men domarn FLYTTA.

Fälth borta. Ajdå..

Tillbaka. Tack.

{7800}: Måste Pohntus alltid vända upp åt fel håll?

Pudas och Z igen som orskakar kaos.

{7800}: Nä då, väl tänkt. Jag tror att detta mål som nu ska falla kan avgöra hela matchserien.

Zappaholic: Haha här är ett annat halleluja-moment från samma forum. Skulle tro att det är den där tjockisen med träkorset som skriver på sin mobil från ståplats. Blir ännu roligare om man läser det med småländsk skogsdialekt.

"På BIFs "forum" så tycker man att det är en helt ok tackling och man hyllar Kilström som antagligen avslutar Öneruds säsong för att han gör just det - avslutar öneruds säsong.
Annat lät det ju när deras nr 96 filmade när han fick sin "huvudtackling" av Persson. Den stora skillnaden? Nr 96 spelade direkt efter avblåsningen. Önerud spelar nog inte mer den här säsongen.
Så nu vet vi det. BIFs fans tycker att det är bra att man skadar motståndare.
Men man kan ju inte förvänta sig mer av Sveriges mest enögda och definitivt sämsta hockeypublik."

Är inte Borgman otroligt överskattad?

Av 10 HV-mål har Z varit inne på hälften.

{2064}: Tänkte samma sak, varför skiftar dom inte plats på Fälth och Pudas?

Så frustrenade, vi måste vinna en match på bortaplan i SMfinal, vi har ledningen massor med gånger i matchen men gång på gång slänger vi bort det.

Det funkar inte att slarva bort en sån här match när vi har haft chansen. Torskar vi idag så är jag rädd att det är godnatt även om jag är sjukt pessimistisk nu. :(

Rumpelstiltskin: Om om inte hade funnits. Pailles miss kan ha varit matchavgörande.

{Brynäsgubbe: Ja det är jävligt lustigt...Bertil hjärnskakning och fortfarande borta..nämndes max 2 ggr under matchen i gbg...

{2064}: Ja, ruggigt onödigt. HV lycka ju inte etablera någon särskilt press, men Thörnberg lurar Zanetti och avslutet är spetskompetens...

Brynäsgubbe: Tänkte samma sak. Varför undvek de detta ämne helt vid tillfällena våra spelare blev tacklade? Jävla idioter rent ut sagt, tolkar det som att de tyckte de var fula och har fått munkavle eller nåt. Kämpa in ett avgörande nu, vore så jävla skönt

Humor att både spelare och publik blir helt galna över tacklingen på Önerud. Lyft blicken lille vän.

Med det sagt, hoppas inte han är skadad.

Chris11: Fast vi vet ju inte ens hur det ligger till med Önerud. Om det inte är hjärnskakning ska det nog mycket till för att han inte ska spela igen om 2 dagar.

Peja: Varför kan vi aldrig spela klart matcherna? Bedrövligt när vi har en grym gameplan i 55 min och sen börjar slarva.
Zanetti/Pudas bör inte spela ihop.

Nu kommer domarna att falla för dårpubliken och ge någon skit utvisning som avgör matchen för att Simon blev skadad.

{8212}:
Jag går in i matchen nu.. Hur har spelet sett ut?

Hahaha NU snackar de tacklingar.

Skrubben: yes känns bra att just Önerud blev skadad. Nu är jag jävlig ful i tanken, tyck vad ni vill, men det här gynnar oss framöver.

{7800}: Hade nog varit en annan sak om det funnit en klassback på bänken.... Finns liksom inte så mycket att laborera med för Sjödda. Ersson var riktigt dålig i match 1 och är inte ens inne i den här matchen.

{7800}: Hade nog varit en annan sak om det funnit en klassback på bänken.... Finns liksom inte så mycket att laborera med för Sjödda. Ersson var riktigt dålig i match 1 och är inte ens inne i den här matchen.

Zappaholic: det är de vi måste ha en bortamatch på vinstkontot.

Men känner små vibbar att Pallie avgör, han vill ha revansch för missat öppet mål.

Zappaholic: Håller med! Vi tar detta, tråkigt att behöva avgöra på bortaplan bara.....Eller mattesnille? 4 - 2 kan vi ju avgöra med hemma...

Rumpelstiltskin: Fy fan vad nervöst. Får inte ens ner en kvällsmacka i pausen.

Jag tror vi vinner guld även om vi torskar ikväll. Vi är bättre.

Leonardo: Tror det med. Brukar väl ta typ 1 vecka eller 6 veckor att komma tillbaka.

{7800}: Sjödin står nog och funderar vilket tuggummi han ska välja? Haha 😛

Hiv71 har momentum nu. Kan vi lyckas göra ett snabbt avgörande? Det skulle få jesus lärjungar en hygglig smäll i självförtroendet x2!

Kom igen Brynäs, avgör snabbt. Mitt gamla hjärta klarar inte detta. KOM IGEN NU!

Gnällt på Zanetti hela matchen, tråkigt att ha rätt ibland. Men mer förbannad på Sjödin än på Zanetti...

Alla kan ha en dålig dag men då är det coachens ansvar att plocka av spelaren. Att Sjödin inte plockade av Zanetti för längesen är tjänstefel och det straffade sig nu.

Torsk idag och det är Sjödin som får ta på sig det ärligt talat. Ruggigt förbannad på den passiviteten.

{5915}: Fattar inte hur en proffspelare kan göra sådär. VAR är bästa platsen på isen att göra mål? Så går han ner på knä??

Pailles miss alltså... Fy helvete. Kan ha enorm betydelse för den här serien.

{5915}: Ja, bara gilla läget. men skall vi gå hela vägen behövs han..spelade han inte idag så tror jag inte han spelar nästa heller, hjärnskakning inte att leka med

« · 1823021 · »