1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 755250 inlägg · 7967 ämnen

Final

Sv: Final
Målvakterna blir vårt fall till slut...

Var det verkligen utvisning där?

Brynäsgubbe: Men fy fan.

Detta har hängt i luften.

kennys: MÅLVAKTSBYTE FÖR I HELVETE

Zappaholic: jaja marginalerna är inte med oss idag...

Lyft ut sållet nu, jävla sopa!

Zappaholic: Blir nog match 7 ändå. Frånsett första 3 så har det sett väldigt krampaktigt ut.

Jahapp... Det är en sådan match då allt jesusbönderna lägger mot mål går in.

Där rök guldet

Rumpelstiltskin: Chilla liiite nu va

Gött Felix!!

Snyggt Pudas.

Qvarre: Våra målvakter är åt helvete för ojämna. De kan blixtra till ibland men är över en serie åt helvete för ojämna

Man vinner inga finaler med en målvaktstavla på första målet.

Så jävla trist att få vatten på kvarnen när det gäller Felix.

Tack för insatsen Felix!

Nu hejar vi på David...

dAVydov: Utvisningen var vändningen, sen föll vi ihop, tveksamt spel av i mål måste jag säga

kennys: Söderström har även han varit ojämn.

dAVydov: finns absolut inga tecken på att det här vänder nu.. är så jävla arg just nu

Brynäs chans till guld är vinst idag. Tveksamt om nåt lag kan vinna tre raka bortamatcher mot HV.

Rumpelstiltskin: Men hur många gånger har du inte skrivit exakt samma inlägg under slutspelet nu? Är också jävligt besviken så klart.

Kom igen i PP nu!

Skönt målvaktsproblem vi har. Vem fan ska stå nästa match?

Rumpelstiltskin: Du vinner priset som det sämsta fan någonsin.

Kanske inte helt oväntat att det skulle vara krampaktigt ikväll men att Sållet skulle hjälpa dom hade vi ju hoppats undvika.
Nu vill jag aldrig mer se Sandström i Brynäs igen.

dAVydov: som sagt

HAHAHAHAHAHA

Gråter.

rafalski:
Vi vänder fan, det är "bara" 2 mål. Lite abuseutvisningar på HVså fixar vi detta.

Men lägg av, jag stänger av nu.

Pudas Rundningsmärket

Are you fucking kidding me?

{7800}: Härligt gubbar.......

rafalski: Det här är inget annat än ett stort svek mot supportrarna

rafalski: Ingen av målvakterna får ju ngn hjälp heller!

Sopor sopor sopor sopor sopor sopor sopor sopor Huge sopor sopor sopor sopor sopor sopor

I Powerplay är det vanligast att man gör mål, inte att man släpper in mål.

Skoj med hockey

kennys:
Släng in Skörda i mål 😢😵😝😜😭

Skillnaden med förra guldlaget var att vi hade nerver av stål. Nu faller vi ihop som ett korthus. Detta kunde man se från en mils avstånd.

rafalski: Tagga ner för fan. Jävla fyllekaja

Qvarre: Vilket djävla antiklimax. Allt var upplagt för fest. Sen har vi 2 såll där bak som förstör allt

Brynäsgubbe:
Vi hade inga målvaktstavlor som ger oss sämsta tänkbara starten heller. Hade han inte släppt in den hade det sett helt annorlunda ut.

kennys:
Hoppas på mirakel

{7800}: Inte en chans att HV släpper in 3 mål när de spelar så här tillknäppt/smart. Tror även att vi kommer släppa in fler. Så denna match är nog fan körd, hur man än vänder och vrider på det.

Brynäsgubbe: Vi är dock bättre borta än hemma....men just nu ser det väldigt nattsvart ut för denna match.....våran första lina ser otroligt svag ut..tyvärr, Brynäs lär ju trampa för fullt i resten av matchen

Zappaholic: Vart anmäler jag dig?

Leonardo: Jag funderar precis som alla andra , vem skall stå på lördag? Dackell?

kennys: Ja, denna period lär vara definitionen av antiklimax i framtida ordlistor. Fyfan vad besviken jag är

{7800}: Svårt och vinna med två slipsar i mål verkar nervsjuk båda. Men måste för helvete börja smälla på HV spelarna ska för helvete kosta om de ska vinna åtminstone ska inte bara få spela av matchen och få åka hem helt jävla utvilad VAKANA och börja spela fysiskt o grisa

« · 1825030 · »