1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 757580 inlägg · 7967 ämnen

Final

Sv: Final
Chanzone: Man blir inte ens glad...

Zappaholic: det är nu som domarna ska hitta en trippel som i Scandinavium haha

Peja: Man blir inte ens glad...

Nu börjar Brynäs spela lite men det är ju för sent, bortkastade mål.

Peja: Kommer aldrig hända igen. Helt unikt.

Krap Nek: Men snälla. Finns det inte ett allsvenskt forum nånstans?

Modo, snart i en uterink nära dig. Heart of hockey.

{5915}: Nu jävlar💪🏻💪🏻💪🏻

Zappaholic: skriv din grej nudå

Charles: Man blir inte ens glad...

Krap Nek: från övik

Zappaholic: Jag vill se 4-4 och höra en ny klassiker av Granqvist!

Jensen Jensen Jensen

det går ju inte men nu vart det ju så att zebrorna avgjorde med sin jävla domartavla som inte ens en 12åring hade missat

Bar för detta så blev man dubbelt besviken...

{5915}: Vi hade chansen till guldfirande men våra målvakter förvägrade oss den chansen. Inte helt oväntat

{5915}: Christoffer Persson har ju några skruvar lösa.

Blir inget hockey för min del på lördag iaf.. tänker fan inte se en hockeymatch förens nästa säsong.

kennys: Vi tar det på lördag istället, bortaplan passar oss bättre. Tack för ikväll grabbar.

Rumpelstiltskin: Vi är bäst med tom bur...

Rumpelstiltskin: Jag tänker fan inte se matchen heller. Eller tänker och tänker. Jag kan inte se den...

Fint att se att Söderström darrar på slutet. Han håller inte mentalt i en sjunde.

bifhjärta: lite klent coachat där... förstakedjan i toppning igen

Krap Nek: håller han på Modo?

{5915}: Domsjö till och med. Där ens far även är ens kusin...

Krap Nek: du är en supporter vars lag aldrig kommer spela i en shl final. Ha det fortsatt roligt i allsvenskan.

Fyfan Brynäs. Skäms.

Landets mest överskattade målvakt kommer att kissa ner sig på lördag när det hettar till. Är övertygad. Men det var jävligt surt att inte kunna avgöra ikväll.

Krap Nek: intrezzzzzzzant...

Krap Nek: Sorgligare än Syrien? Är du onykter eller?

Brynäsgubbe: Fantastisk säsong av Brynäs om vi ser bortaspelet men det är ju riktigt illa att vi är sämre hemma än borta, va fan är problemet???? Melin måste fixa till detta...

Krap Nek: tagga ner lite. Det finns ingenting inom hockey som går att jämföra med situationen i Syrien. Perspektiv...

Zappaholic: Har blivit några groggar och även nån öl. För mig är det ju rätt kul att få se en 7e avgörande match iaf. Jag som inte behöver vara nervös ;)

Egentligen håller jag på Brynäs... Men det finns inga HV fans att störa sig på här på hockeysnack, därför har det mer blivit att jag inte vet vilka jag ska hålla på ;P

Peja: Vi har en GAME 7 och vi diskuterar MoDo Hockey...
#bizarroworld

{7225}: kul att det blev lite match på slutet men varför vänta till det är 5 min kvar?
Nåja nu har vi en till hockeyfest att se fram emot. Jag tror vi tar den matchen!

Krap Nek: du är mycket mer sorgligare. Du går in hit försöker provocera för din egen njutning. *Psykopat-vibbar*

Sen väljer jag inte se matchen pga av mitt hjärta skulle troligtvis koola vippen. Jag är stolt över mitt Brynäs som spelar en finalserie. Säsongen är fortfarande en dundersuccé som ingen trodde på.

mest patetiskt ikväll är endå att Jörgen Lindgren "läxar upp" brynäs för att jumbotronen visade 6man för många gånger.

patetiskt när höga hönset försöker försvara en felbedömning istället för att bara erkänna att det blev fel

Vi tar guld på lördag! Måste tro på det!

{7510}:
På lördag så förnedrar vi HTLV3 till armagedon.

honken21: Svårt att vinna för tredje gången i rad i Jerusalem. Inte omöjligt, men osannolikt. Allt avgörs av vilket humör våra målvakter är på. Och hur mycket speltid Jensen får.

Hur gick det gör Hv spelaren som fick en knuff i 2ndra perioden?
Dog han eller klarade han sig?
Avd Zebror som inte håller måttet..

Tänk om inte Felix bjussat på två första målen.

FUCK. FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK. Jävla ashelvete.

Qvarre: Är det jag som drömt eller får bortalaget viss procent på publikintäkterna efter match ?

KulaShaker: tror det bara är match 7? 250.000 är det tror jag eller kanske var det vi fick från match 7 i Göteborg

KulaShaker: för mig det är så när det blir game 7

Charles:
OK så vad har vi lärt oss av detta?
STAY THE FUCK AWAY FROM HV IN A FINALSERIE!!

Bratwursten : Men vad bra, då var det rätt att vika ner sig i dag 😉

Horace76c: se till att vinna serien och få den sjunde matchen på hemmaplan

{5915}: förra hemmatorsken känns ännu surare nu...den matchen ägde vi...förutom sista sju. Nu var det ju tvärt om... oavsett så är känslan ganska god inför sjunde 👍

{7225}: Vi är knappast favoriter. Vilket gör det enklare att se matchen. Kommer inte vara lika nervös som idag när vi plötsligt var guldtippade överallt.

{7225}: Tror med handen på hjärtat att vi tar detta på lördag . Inge press på Brynäs . Allt på hv . Dom får spela med sänkta axlar då kommer spelet . Hänger mycket på våra målisar . Helst David . Behövs rutin nu .

{5915}: En galen Bulan får fan tvinga laget att vinna nu.....

« · 1825250 · »