1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 736051 inlägg · 7967 ämnen

Frölunda Indians - Brynäs IF 23/10-07

Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF 23/10-07
Chief: Så underbart med ett helt nytt gäng med dysterkvistar och gamnackar på så kort tid, Life is gooooood :-)

Jajjen: Tja, hellre en finsk landslagsfemma än en lat öststatare, några bleka finnar, en trubbig norrman och en jämngrå smet av medelmåttiga svenska ES-spelare med typ världens äldste hockeyspelare i spetsen....

Kung_Sjödin: Du kan väl byta till jag-har-inte-full-koll-men-lägger-gärna-skulden-på nån"

Sjödda är katem och därför talesman för spelarrådet. Det kan vara vem som helst utom DJ.

GävleLasse: Men om Östblom nu är en påläggskalv är det inte att göra honom en björntjänst att låta honom leda laget som det nu ser ut?
Målvakter utan självförtroende, backar som tappar linjerna i spelet och inte längre litar på sina målvakter och anfallare som jagar puck frenetiskt (inte Brendl då förstås) men som helt tappat försäsongens kreativitet.

En rutinerad tränare, en bra defensiv back och en center a la Surovy så kanske, kanske när vi slutspel

Sperrle har 57,1 % i räddningsprocent. Vi behöver akut

1. Ny namnkunnig tränare
2. Den bästa målvakten som går att få för pengar

Hyr ut, sälj, så kanske vi har råd att köpa en center också.

70 Rodrigues: När Brynäs ligger under och du skriver sånt där, och med en smiley dessutom, ja då blir jag faktiskt orolig för dig på riktigt.

wap.hockeysnack.com
GävleLasse: Hellre en uggla i båset en sex stycken på isen;)

sylf: Jag hoppas att ni har överseende med att jag under denna kväll fortsätter att skriva under mitt "nick". Jag försökte byta men insåg att jag måste fixa en ny hotmail adress så jag gör det sedan. Återigen jag beklagar mitt "nick" och hoppas ni har överseende. (Kommer att byta i morgon till nåt i stil med "Sparka_Förrädarna")

DJUPT BESVIKEN!!!!

Eller för att citera någon av spelarnas kommentar när Boork redogjorde för laget i Södertälje:

"Tror ni att det är nån djävla lekstuga?"

Jajjen: Jobbigt nu å?

GävleLasse: Nu tycker jag att vi alla sjunger We shall overcome, vi har ju iaf en ny fin arena :-)

RavenLord: Jag tror nog att de kämpar, men flera spelare är föredettingar som inte längre håller.

moreten: Vad yrar du i?

mikenomad: Jepp. Till nästa säsong hoppas jag att Brynäs också köper en finsk landslagsfemma. Skickligt!

pastorn: Pengarna tbx för alla som gått och sett ett lag med spelare som inte ger allt för att de är sura på tränaren och totalt skiter i klubben...De borde sparkas ut de är en skam som får fortsätta dra på sig Brynäströjan.
Jävla småbarnsfasoner

Sparka några veteraner. Molin, Danielsson, DJ etc håller inte elitserieklass.

GävleLasse: Tid????? Hur mycket då? 1 timme? 1 vecka? 1 månad? 1 år?
Matchen pågår just i detta nu och det är den som skulle ha vunnits!

Mickis: den gången ja...vad hände när Kyrö tog över?, flygis?

Jajjen: Ho ho...bitter min vän, bitter? :-D

70 Rodrigues: Ja ibland verkar det som om tallefjantarna blir gladare av att det går dåligt för Brynäs än att det går bra för Timrå! Man kan ju undra varför? Avundsjuka på alla guld kanske?

GävleLasse: När GP tog över åkte vi ner till Karlstad och vann:D

Kung_Sjödin: Ja, det är just vad dom gör, pissar på klubbmärket å det grövsta. Nån skam i kroppen vet vi att dom inte har sedan tidigare säsonger, men det här? Bortskämda, högavlönade jävla bäbisar!

70 Rodrigues: Tror fan det! En svensk gjorde mål.

Mickis: vilken effekt hade du väntat dig? frölunda är fortfarande ettav sveriges bästa lag. Tror du att allt skulle vända bara för att Boork inte står och ugglar i båset.. Du måste ge det lite tid.

AD:

Blir förbannad när jag läser sånt där om att spelarna inte hade respekt för Boork och därför spelade dåligt. Man spelar sitt bästa för klubben oavsett vad man tycker om tränaren, stolthet att få vara Brynässpelare, respekt mot oss som supporters.

Gusten: Så jävla skönt att Boorken är borta så alla tar sitt ansvar. HA HA HA HA HA.

Beklämmande att skåda!!

Mickis: Håller med HELT SERIÖST, dom är ett gäng egoistiska uppblåsta SOPOR!!!!

Kung_Sjödin: Tallefjantarna är glada iaf!!

Det är bara att skita i den här matchen och nästa. Vi måste ha Luleå och Mora efter oss. På lördag är det allvar. Laddaaaaaa!

Makkan: Det är med tårar i ögonen (ja, det är sant) jag ser ett gäng j-la pisshuven totalt förnedra Brynäs färger. Hade dom någon som helst skam i kroppen så hade samtliga tågat ut ur scandinavium på ett led och ALDRIG NÅGONSIN visat sina nunor igen.

FY FAN, SUNDLÖF sparka hela bunten av förrädare!!!!

Mickis: Ja så jävla rätt att de går dåligt för brynäs idag ! Boorken e fan bland av dom bättre..

Forzza boorken

Man skulle nog ha sparkat A-laget och låtit Boork kört med något av juniorlagen istället.

Man skulle nog ha sparkat A-laget och låtit Boork kört med något av juniorlagen istället.

70 Rodrigues: Jag har hört att det spirar ett missnöje bland Sjödin & co att alla andra lag i ES är för bra, det är inget kul att spela då. Buhu...

SPARKA Timrå, Hv71, Färjestad, Frölunda, Linköping, Modo, Luleå, Djurgården, Mora, Södertälje och Skellefteå!!!!!!!

Det är tur att dom gamla rävarna har tagit tag i taktpinnen över a-laget.
3-0 efter 12 min, vilken frejdig skridskoåkning och kämpatakter Brynäs står för. Fy fan, dags att börja kicka gamla stutar också tror jag.

wap.hockeysnack.com
Härligt att se den patenterade hönsgårdens återkomst.

RavenLord: Verkar inte bli nåt av det där ansvaret som sjödin pratade om. Hoppas Tina tar sitt ansvar och får Tommy att sluta.

AD: Som sagt, Östblom skulle ha tagit en timeout efter 2-0 målet, men icke!!

Nu får inte Frölunda göra fler mål om mitt tips ska gå in 3-4 :-)

RavenLord:
jag vill ha stream länken till matchen så jag kan kolla p åden!

Om inte spelarna hade respekt för Boorken vad fan har de inte för Östblom då då? Shit vad utspelade vi är

niklazz: Swehockey då kanske eller vad exakt är det du vill ha om du inte vill lyssna på matchen och inte följa den med bara statestik som uppdateras ??

Hur jävla svårt är det att hålla sig på isen?

niklazz: Varför vill du förstöra dina ögon med att se nått så pinsamt?

pastorn:

mm dagens match inte till nån webradio!

70 Rodrigues: Ja bra mycket roligare att se på ibland(är ju ändå inga tacklingar i hockeyn) och jag skulle njuta av att se SAIK krossa ett lag från Gävle :)

niklazz: Duger inte länken här på sidan (överst) Webbradio ???

sylf: Dax att ta upp Bandyn igen kanske :-)

niklazz:

Vad är det du vill ha länk till? Vad är dagens match? Google?

70 Rodrigues: Dags att lägga ner hela verksamheten kanske!!

är det verkligen ingen siom har länk?

« · 929402 · »