1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 741515 inlägg · 7967 ämnen

Frölunda Indians - Brynäs IF 23/10-07

Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF 23/10-07
FreddanVF: Klart det går ut på att vinna.Var ju inte det jag vände mig emot.
Var snarare fatumet att skriver som du gör.

Finns bara en sak som är värre än en dålig förlorare, och det är en dålig vinnare.

Huge: Var väl änna på tiden ordningen återställdes? Vi hade ju en fin svit mot er innan den bröts. Hur många matcher var det vi hade? Snackades om 200... Nåja. Nu bygger vi på en ny.

Portello: Jag skrev 10-2... sen började snacket om gulden. Får ju svara vettu.

FreddanVF: 2, lika många som ni (men det visste du.) Och, näe ingen tyckte synd om VF i fjol. Men det bottnar i att ingen tyckte nånting om VF i fjol - heller. Det är bara ni sillstrypare som tycker nåt om VF, vi andra skiter i VF.

AVGÅ: Vad jag tycker om Brynäs kanske märks. Nu ska jag drömma söta drömmar om matchen och riktigt njuuuuuta.

Lycka till med resten av säsongen. Gonatt

FreddanVF: Lycka till med etableringen i ES. Puss o kram/ Go natt

Kan Brynäs visa krigarhjärta ? Eller ska vi leka lirarnas lag länge till ?

På med blåstället en jävla gång för alla...

Sätt siktet på 9-10-platsen, gneta,jobba,muta,fuska fram poäng...Få jobbet gjort.

Vet inte..så känner jag just nu.

FreddanVF: "Lite skoj får man ha... det är ju bara en lek. haha"

Det hörde man inget av förra säsongen.

typiskt omogen snorunge...

GävleLasse:

Är inte förvånad direkt,han har har varit härinne o lekt dålig vinnare förut.......

Annars är det en blytung Onsdag.

Bissett19: Tror inte någon hade förväntat sig en "vändning" mot VF borta för er. Däremot tror jag att det vänder för er på torsdag mot TIK.
TIK-spelarna verkar spela med huvudet under armen!

Fet-Ecke:

Timrå är säkert rejält revanchsuget imorrn så jag räknar inte några poäng imorrn,skulle det bli nåt är det bara en ren bonus.

Vi har viktiga matcher efter det.......
2007-10-27  Brynäs IF - Mora IK
2007-10-30   Djurgårdens IF - Brynäs IF
2007-11-01  Brynäs IF - Skellefteå AIK

GävleLasse: Lider med er o känner igen mycket i Brynäs från Frölunda under starten förra säsongen. Man såg inte möjligheterna utan bara problemen. Bara jobba hårt så kommer ni säkerligen trampa igång laget igen. Såg dock bra rörigt ut igår speciellt i första periodens en efter 5-0 slutade tyvärr Frölunda spela. men att Brynäs inte lyckades få in ett mål eller två i andra är för mej ett under. Så många öppna lägen som fanns men antingen så stod ri ivägen eller så sköts det över eller utanför. Så är det dock för ett lag i motgång.

Mannen; dubbelnollan; som är så svensk att han tom har prickar på tröjnumret: Bra gjort att man fick stopp på raset efter 21.50. Annars hade matchen slutat 13,74047899–0; vilket skulle varit litet mer än det tidigare rekordet 12–1!

Bissett19: Läste precis krönikan och blir nästan förbannad.. Det roliga är att Nollan Wennerholm hela tiden ska vara på att hacka på brynäas.. varje inte hacka på varje lag där målskyttarna inte funkar.. tex FBKs Nordström.. OJ 2+1 på 6 matcher.. STORT!

Bissett19:

Vi har viktiga matcher efter det.......
2007-10-27  Brynäs IF - Mora IK
2007-10-30   Djurgårdens IF - Brynäs IF
2007-11-01  Brynäs IF - Skellefteå AIK

Hemmamatcherna finns det en chans på trots vi är sämsta hemmalaget i serien. DIF borta brukar alltid vara jobbigt och blir det nog också på tisdag.

« · 930173