1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 741929 inlägg · 7967 ämnen

Idol 2006

Sv: Idol 2006
Gidde: Manpower?......;)

Bissett19:

Nä, inte Nisse!!

Markus!

;-)

Gidde & Jocke:

ööh nu har man ögnat igenom bandningen av Idol. Kna inte sägea att jag är vid mina sinnen s fulla burk men Erik rockade arselet av Markus i vinnarlåten. Men skit samma, i det hela sammantaget så var markus en värdig vinnare!" Nu kan vi l¨åta denna tråd vila till nästa år till arnios mmm förvivlan.'''
VAFAN ska man nu göra på fredagar? Umgås med frugan+? arbeta? ta upp den gamla ho bbyn köttslöjd?

Kom igen nu o h öveaaska mig med en dseger mot modo!

Gusten: Är väl inte Svenska idol men denna man, Paul Potts är brutal.
Inte nog att de han sjunger är brutalt bra med hög volym han slår knockout på alla.

65selander: Lyckade sulla bort ett "h"

Virus-selander: Var? I å te te pe kolon slash slash hexa-ve punkt?

65selander: Pol Pot var värre

65selander: Mitt första infall när jag såg denne Paul Potts komma in på scenen under hans första framträdande var att ironisera över hans namn och påkalla likheter med Pol Pot. Nu behövde jag aldrig sjunka så djupt för det denne man bjöd på var inget annat än magi. Herrejösses vilken röst karln har! Snacka om att totalt vända upp- och ner på alla förväntningar alldeles säkert hos publiken med definitivt hos de tre i jurugruppen. Alla idoltävlingar kan slänga sig i väggen efter detta. Pure magic!

Gusten: Fel årtal men när de fuskas i Idol då är det f-n mig för mycket. Bojkotta TV4 ;-)

Är väl "Stall Orsa" med Gusten och Knogen som ligger bakom denna Idol-dopning

Gusten:

DIF tar in Mark in da park.

« · 795210