1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 743588 inlägg · 7967 ämnen

Inte över riktigt än

Sv: Inte över riktigt än
J-S: nr 1..HV 71 sparkade sin tränare alldeles nyss...verkar gå bättre
Vi sparkade PA innan kvalet..verkade gå bättre...
2 Helt sjukt att man inte får ifrågasätta beslut som tas av de sk kvalificerade Vad har JA för kvalifiktiaoner för det jobbet? Inget personligt mot Johan men han är inte rätt man för jobbet ..
3 medlemskap har jag..
Du kan välja att gå i ett lämmeltåg med några andra strutsar rakt över klippan...Jag väljer att ifrågasätta och ändå stötta mitt Brynäs...oavsett Divison

Stefan R 63: ”har jag någon gång ...sagt skrivit att jag inte supportar Brynäs??? ”

Har jag skrivit att du inte supportrar Brynäs???

#1 Vi väljer hur vi vill stötta vårat lag, gnälla klaga skrika om att avskeda sparka tränare spelare hit och dit är ett sätt. Som är absolut bara pinsamt och inte hjälper ett skit.

#2 Eller så står man stark och bara stöttar sitt lag och inser att man inte har kvalifikationerna för dessa beslut utan lämnar det till mer kvalificerade insatta personer som förhoppningsvis kan ta rätt beslut,

#3 Teckna ett medlemskap i Brynäs IF och var med på nästa årsmöte och rösta in människor som man tror kan göra ett bättre jobb i föreningen.

Det är alternativen som vi supportrar har, det är bara att välja, men att kasta skit på varandra är bara destruktivt utan försök att respektera vi är alla Brynäs supportrar med olika syn på laget i vårat hjärta.
🤔🙄💪🏻

Huge: jag har sagt att jag tycker inte Manner och Alcen har gjort ett bra jobb..? Vet inte om du tycker att de har gjort det??
Högre förväntningar ...jo jag hade nog högre förväntningar på Brynäs än att ligga 13 när det är några omgångar kvar? Hade inte du det??
Brynäs själv satte väl upp ett högre mål än att ligga på 13de plats...?

Sitter du och klappar åt ditt inlägg nu LarsGöran? tänkte väl det..

Treklövern1912: Som jag skrev tidigare om någon blir entledigad så är det JA och Grahm som inte lyckas att ställa ett konkurrenskraftigt lag på isen i SHL,
Mikko är en bra coach men han är inte Jesus och kan inte varde en undermålig spelare bli en bra spelare.
Utan ett bristfälligt lag som Mikko har gjort det bästa med.
🤔😇

J-S: har jag någon gång ...sagt skrivit att jag inte supportar Brynäs???

Undra hur spelarna mår efter varje förlust? Läser dom allt som skrivs ? Nån måste ? All skit som skrivs ju.. dom måste må piss. Hur mår Anton som person? Bakom ett C och brynäs tröja finns alltid en person?! Han kan inte ha det lätt eller laget ? Men sen när man hör den där intervju.... känns katastrof allt ju.. som dom är inställd på nått som vi inte vet om

J-S: Smart av JA att behålla Manner &Co så att han skylla på dem för misslyckandet istället för att få sparken och ta tag i Rödins destruktivitet. Nu klarar sig JA och kaptenen. Men det blir i bästa fall i HA eller med en omstart i division 4 efter konkursen. Lycka till imorgon. Det finns en mikroskopisk chans 👍👍👍👍

Stefan R 63:” vad vill du säga med ditt inlägg???”

”Tror ingen lojal Brynäs supporter undgått att se att resultaten inte har gått våran väg dom sista (tjugo åren) två tre godkända säsonger (2012-2017) och möjligen någon säsong till, trots detta så fortsätter vi supporta vårat älskade Brynäs i med och motgång mest motgång, det är vad en äkta supporter gör älskar och försvarar sitt lag.”

Läs igen !!! Så kommer möjligen poletten ramla ner.

Stefan R 63: Alla som trackar ner på och mobbar spelare och ledare dagarna i ända, dom har du tydligen inga problem med.
Och vars enda mantra är just att grina och gnälla på allt och alla.
Det är du och andra som har en skev syn på Brynäs genom att fortfarande tro att vi är ett topplag och utifrån det har helt skeva förväntningar på både laget och resultaten.

Trååkitt: ”Du och LarsGöran sitter väl där som vanligt och skriker om guld oavsett hur illa laget spelar. klappmongon. ”

Och du har tydligen glömt folkvett.
Sen kan du vara snäll och förtydliga klappmongon? är det vad du är?
Eller kastar du skit på människor med Downs syndrom, då har vi nått en nivå som är helt oacceptabel.

J-S: vad vill du säga med ditt inlägg???

Jugge: Ove är här. Vi vann! Dricker grogg...

J-S: Du glömde emojisarna Huge.

Stefan R 63: Du har en skev syn på Brynäs och hur vi har haft det de sista 10 åren...och är en fegis när det gäller att ha åsikter ..Du har bara ett mantra och det är att tracka ner på andra i forumet.

Tror ingen lojal Brynäs supporter undgått att se att resultaten inte har gått våran väg dom sista (tjugo åren) två tre godkända säsonger (2012-2017) och möjligen någon säsong till, trots detta så fortsätter vi supporta vårat älskade Brynäs i med och motgång mest motgång, det är vad en äkta supporter gör älskar och försvarar sitt lag.

{9682}: Är du fortfarande här och försöker trolla? En MoDo’it som ska trolla… MoDo, haha jag dör.. 😂 Hur jävla pinsam kan man bli??! 🙃

Huge: har ingen anknytning till AIK ...de var ju bra på 70 o 80 talet..Gradin Råttan..osv...
Tror nog du har fastnat i 60 ..70 talet när Brynäs var nr 1 i både beslut och resultat..
Du har en skev syn på Brynäs och hur vi har haft det de sista 10 åren...och är en fegis när det gäller att ha åsikter ..Du har bara ett mantra och det är att tracka ner på andra i forumet.

Stefan R 63: Strömsbro, såklart!

{9682}: haha, du lever! älskart 😄

Stefan R 63: När ditt AIK spelar derbyn mot Djurgården nästa år så kommer jag fortsätta med att hålla på mitt Brynäs, som jag började supporta innan du ens var född. Och det oavsett om dom spelar i SHL eller i HA.

dempa: Det här är ju komik på hög nivå..

Huge: Undrar vem du kommer att hålla på när det blir derbyn med Djurgården nästa år??

Luddf:
Så... Nu är mitt bidrag till vår framgång i morgon ordnat.
Sista 200-ingen på spelkontot på HV vinst ink. OT.
2 säkra poäng till oss.
(jäkla vidskepelse)

KulaShaker: Hmm läser nånstans att Djurgården fick 6,5 miljoner men att det tidigare var 12 miljoner.. så vet inte, blir väl en elräkning för december för fallskärmen.

Luddf: Hur stor är livbojen för det nedflyttade laget?

{8399}: Inför säsongen 23/24.

Jan Grismöbel: Nästa säsong får SHL lagen 15 miljoner mer i TV pengar, upp från 45 till 60…

Huge: 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Blir det HA så ser jag gärna att vi behåller det mesta av nuvarande trupp, vad som bör bytas ut överlåter jag åt våra yrkeskunniga Alcen och Manner att avgöra.

Du är tamefan sanslös .Inget kan rubba din lätt bisarra syn på vad kunniga yrkesmän är.

mattias - 74: om jag inte minns helt fel var det ett par Brynäs-troll som gick loss i vår bok vid degraderingen. Antar att vissa ser det som payback nu.

Bodde i Dalarna när vi åkte ur, och kan inte säga att de Leksingar jag träffade i arbetet dagligen var så respektfulla. Tur det finns vettigt folk som hejar på Mora i Dalarna, för Leksingar har jag rätt svårt för. Nästan löven-nivå på vissa Lif-fans. Du verkar dock vara rätt vettig, så det finns nog undantag. ;)

Bor nu i Gävle och hoppas helt ärligt att ni Brynäs-fans slipper helvetet med en degradering. Hoppas ni klarar er kvar och rensar på ledarsidan, annars kommer det förr eller senare resultera i en degradering. Malmö hör inte hemma i shl, så antingen får ni eller hv göra jobbet och skicka ut skåningarna.

Trevlig helg och lycka till mot HV imorgon. Blir en spännande match. :)

{8399}: det är väl det som är skillnaden, Högberg är förbannat bra!

Biffer: Ja herregud vilken dröm, synd att LHC lyckats gneta åt sig så många poäng. Jag tycker inte de är bättre än oss på pappret eller ens spelmässigt på isen. Med bra målvaktsspel så hade vi nog tagit dem.

{9682}: med tanke på att jag också bott på Brynäs är man ju lite nyfiken på vad som skrivs här i dessa kvalfyllda tider. Men det är ju onödigt att hålla på o skriva dryga inlägg, det är ju inte så att du säljer in MoDo-varumärket särskilt bra menar jag.

Jag tror inte vi kan gå om Hv, MEN säg att vi tar 7 av 9 poäng de 3 matcherna som är kvar. LHC förlorar 3 raka och får sämre målskillnad änn oss.
Att LHC och MIF kvalar skulle ju vara en dröm

{8399}: Saknat dig på MoDoforumet? Går det för bra för MoDo eller är du avstängd?

{9682}: Vi är nr 13 i Sverige och ni är nr 15, inte illa.

{9682}: Fortfarande bättre än alla lag i ligan under. Eftersom vi lirar i högsta, medan ni åkte ur den.

DoNaka: Ni vill fortsätta vara sämst? Hade det på känn..

{9682}: hellre sist i högsta ligan än först i andra ligan.

{9566}: Ställ in två kylda Norrlands Guld i prisskåpet så är ni ikapp MoDo.

Tigerhjärta: Kan bli så. Har du hört nåt? Ingen vill ju bli tvåa.

{9682}: Passa på, snart är det över :)

{8399}: Tror han tagit 7-8 stycken redan.

{8399}: Som serieledare borde man väl göra det.

{9682}: Ta en öl för sjutton.

dempa: Vad gör du här?

Tigerhjärta: skulle det bli kval så har ni Jacke Blomqvist. Han vet hur Timrå gjorde ifjol!

Horace76c: Ingen stänger av Ove. Då är det i så fall första gången ;-)

{9682}: Bäste Costanza, jag förstår inte varför du är här och kivas. Lämna Brynäsarna ifred nu så ses vi i våran bok istället.

Horace76c: Enig!

Tigerhjärta:
Känns som det kan vara bra läge att bryta den här diskussionen efter inlägget som Icing-Ove kommer skriva snart.
Vi behöver inte sista ordet va?

« · 2485566 · »