1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 741957 inlägg · 7967 ämnen

KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK

Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
rafalski: ta dig samman! Det finns ingenting i denna matchen som talar för en förlust ikväll. 3-6 mitt tips går in. det ser ju bra ut! Millimetrar från kvittering under i stort sett hela period 2.

Troja-Piteå 1-3 i allsvenska kvalet..kanske kan vi ta lite backar från Troja om dom trillar ur allsvenskan?    Dom är både billigare och bättre än våra:)

Redigerad kommentar

Vem är det som gillar alla dessa trötta ironi-inlägg? What's the f*cking point!?

Steenm: ironi?

Steenm:
Utlopp för frustration min käre Watson

Steenm: Nä nu ska vi vända den här matchserien våga vägra förlora nu Brynäs!

70 Rodrigues: nä det är bara för tråkigt.  man tappar lusten helt. Tycker ändå vi gjorde en riktigt hygglig insats sist så det är tråkigt när det ser ut som det gör.

Perfekt läge för en vänding. Två mål är inte mycket och Fbk kommer bli undermedvetet passiva om de inte får 4-1 tidigt.

Bara att gå in och bli hjältar. 

Tycker ni verkligen att det ser bra ut eller driver ni? FBK är klasser bättre idag. Men med lite flyt så kan vi vända absolut men inte mycket som talar för det.

Davey_22: Var är Bissett när man behöver honom ;-)

TobiasR: Tror inte någon tycker detta ser bra ut. Dock ser Brynäs spel bättre ut än Leif Carlssons svengelska i omklädningsrummet...

Davey_22: vi är inte ens nära, det är bara det som är problemet. Slarvigt försvarsspel, inget anfallsspel ultan bara chanspuckar som FBK snappar upp o vänder runt på nolltid. 4e linan, Sweatt och Thure är ok men i övrigt...
Hypade Djoos ser ut som sengångarkopia av 3 år yngre Kylington, vilken lirare.

Redigerad kommentar

Zappaholic: Skrikegård med sina enorma tränarmeriter försöker lära TJ hur man ska coacha.
Haha, nästan lika roligt som Carlssons svengelska...

10 pucktapp på 3 min, nytt rekord?

Ollas? Hallå? Spelar du idag?

TobiasR: nej. Ingen tycker det ser bra ut. Men säger man att någonting om laget som är dåligt så kryper det fram några jävla självutnämda moralpoliser och gapar om gamnackar, medgångssupportrar och fan vet allt. Man får helt enkelt inte beklaga sig över någonting. Skriv att allt är bra så håller dem sig borta.

Dom ser fan onyktra ut. Den enklaste passning duttas bort. Fel i huve...!

Huge: Gillar inte Wikegård nånstans men måste ändå hålla med honom i sak hur TJ helst ska coacha.. :)

En sak jag bara blir mer och mer förbannad över är detta jävla backande av backar vid offensiv blå när det handlar om en 50/50 puck. Stöt på och försök vinn, ni har ju täck hemåt.

brynäs08:
Årets inlägg!

Knappt så vi har en 5á som är ES mässig idag. 

1 S K O T T PÅ 6 min när man jagar. Säger allt om inställningen.

brynäs08: Bara för att alla inte spyr galla i varje jävla inlägg betyder det väl för fan inte att alla som inte gnäller tycker det ser bra ut. Väx till dig för fan och sitt inte där och var bitter.

Huge: Wikegård har ju rätt. TJ måste gör om o göra rätt, vi har ju fastnat, han har inga motdrag!!

Redigerad kommentar

Bänka Thuresson. .. jaha?

Gäsp... Så uselt.

Zappaholic: Vilka är alla som inte spyr galla, och vad menar du egentligen med galla :-)

Redigerad kommentar

rafalski: Hörnens mästare=Brynäs IF

Jag är riktigt överraskad över insatsen idag. Så jävla märkligt illa så man blir konfunderad.

70 Rodrigues: Detta ser mer än dåligt ut vi gör inte ett rätt någonstans!

brynäs08: 46 gnällspikar grinar konstant i 20 minuter.
Råkar nån antyda nåt om medgångare så spelar du omogen martyr och spammar sidan med ironiska inlägg.
32 år som medgångare verkar ha satt sina spår...

bifhjärta: Tycker det är helt rätt att bänka Thure.

Vill se massor av Brodin, Enterfeldt, Ollas med flera (Ja Ollas har inte varit bra) men vi måste ha mängder med energi och Thure syns det trots att han har energi att han har noll självförtroende.

70 Rodrigues: Det är väl i alla fall några. Jag däribland. Det betyder som sagt inte att jag tycker det ser bra ut. Ser inget behov av att kräkas på laget jämt och ständigt som en del andra. Ingen nämnd ingen glömd.

Allting går ju fel i matchen...inte ett pass sitter på bladet, ingen kommer i fart.

Bertilsson sämst på isen

Zappaholic: sa jag det? Nej det gjorde jag inte. Jag sa att man får skit av varje inlägg där man kritiserar laget. Jag har inte sagt att det betyder att de som inte gnäller tycker det ser bra ut. Sluta dra dina egna jävla slutsatser lär dig läsa vad jag skrev.

70 Rodrigues: Måste jag verkligen förklara vad galla är? :-)

brynäs08: Menar du verkligen på fullaste allvar att man inte ska dra egna slutsatser av vad du skriver? Du levererar alltså objektiva sanningar? Tack då vet jag...

Totalt utspelade. 

Frågan är om vi lyckas knipa E N match mot FBK.

Tolle har haft flera rätt än Ollas, Scott, Swett & Thure ihop i anfallszon idag, säger en del om hur TJ fått laget till revansch. 

Huge:Är bara du som ser storheten i Bifs spel idag.

Djoos... Hur gammal är han? Är D ok att såga menar jag? En etta i betyg idag. Spelar för svårt och omständigt. Otrolig ovän med puck. Skit!

brynäs08: Snart så har vi lyckats med bedriften att spela 6 perioder o NOLL mål i spel 5-5 :-(

Lindström: bland det tråkigaste jag sett, var är Granström?
Slå nån!!

rafalski:
Men Molgan, för helvete!, inte blåsa av där.
Fan va Färjestad äger oss i kväll.

Zappaholic: nej absolut inte. Men har jag ens hintat om att jag tror att tex du tycker att det ser bra ut? Verkligen inte. Jag lägger ingen vikt vid hur folk här inne tycker att matcherna ser ut. Det är ju det jag reagerar emot (Om än på ett larvigt sett).

jag tycker alla har sin rätt att tycka som de vill. Ingen har rätt eller fel. Det ligger mer i betraktarens öga tror jag. Personligen blir jag ofta jävligt frustrerad och skriver att allt är skit för att få lite utlopp för min frustration. Sån är jag. Andra vill påpeka att jag har fel.

jaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! Harju!!!!!!!!!!

Anar ett liiiiiitet ljus i tunneln..

Snyggt mål, bra anfall. Jobba nu!

HAHAHAHAHHAAAARJUUUUUU

Okej, nu blir det nervöst...

brynäs08: Ok. Jag får scrolla förbi dina inlägg så får du scrolla förbi mina :-)

Riktigt snyggt mål!!

För i helvete bänka Bertilsson

Zappaholic: Om vi ändå kunde peta in en till....

Ytterligare en uddamålsförlust känns stabilt, endast millimetrar det är frågan om ju ;-)

« · 1615845 · »